ja, moeten ook ff tijd hebben om iets in elkaar te flansenMerijn schreef:15 mei pas!?

Merijn, waarom die verkoop ineens zo? Heb ik wat gemist en was je t al langer van plan? Vertel..sta er wel van te kijken eigenlijk

@Johan, hoe lopen de GTT zaken?
ja, moeten ook ff tijd hebben om iets in elkaar te flansenMerijn schreef:15 mei pas!?
erg kut! Wil je m niet een tijdje stallen totdat je weer wat ruimer zit? Je hebt er nu zoveel aan laten doen en gedaan, zonde om dat weg te doen toch...Heb misschien wel een staladres voor je, pm je wel over de prijs, enz als je interesse hebt...Merijn schreef:Nee, dat was absoluut niet de planning, Martijn!Financiele problemen zijn een beetje de reden tot verkoop.
Ik weet natuurlijk je preciese situatie niet maar zelf heb ik alleen maar negatieve ervaringen met auto's weg doen om uit de financiële shit te komenMerijn schreef:Nee, dat was absoluut niet de planning, Martijn!Financiele problemen zijn een beetje de reden tot verkoop.
5je TR, betaal je iig niet voor de luxeMerijn schreef:Mijn lidmaatschap is opgestuurd, dus ik heb een jaar de tijd om een andere Renault aan te schaffen.
Klote is dat he? Ik heb precies hetzelfde probleem, ik ben bezig met een gtt, maar als ik al geld heb om hem af te maken ( vanwege hetzelfde probleem als jij ), zal ik hem daarna meteen moeten verkopen want ik kan dan geen twee auto's onderhouden, ik kan het dan ook niet opbrengen om die andere ( de baccara ) dan te restaureren en die wil ik het liefst houden.Merijn schreef:Dan maar effe geen Williams meer... Hoe jammer ik het dan ook vind, maar ik moet nu gewoon prioriteiten stellen. Een auto kan altijd nog!
~Haas~ schreef:When: Vrijdag 5 maart 2004, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld.)
Who:
Merijn - Clio Williams
Ferdy - Clio II
Rory - Clio II
Douwe - Twingo
Sebastiaan - Clio
Haas - Clio
Maybe's:
Johan - Megane Scenic
Wilco - Clio RTi