Maar de jouwe is wel heel strak natuurlijkTino schreef: makkelijk zat vorige week vrijdag fietstuh de mijne er ook zo door heen

ja en als je pech hebt met je invoer belasting betalen.. en ben je opeens een stuk duurder uit..dennisvr schreef:net ff op ebay gekocht
[img]http://i16.ebayimg.com/02/i/03/cf/9f/28_1_b.JPG[/img]
CD-RB20 AUX ADAPTER FOR P-BUS REVEIVER
incl shipment uit amerika nog steeds 25euro goedkoper dan hier
Laatst had ik wat besteld in de VS en het was verzonden als cadeua, maar ik mocht er dus wel nog even belasting over betalen......Erik Olijnsma schreef:meestal heb je mazzel daarmee, ik heb het nog maar 1x meegemaakt dat ik belasting moest betalen,
en de meeste amerikaanse maatschappijen zetten een veel lager bedrag op de pakbon, dan op de rekening
nou alleen die jappenbak nog uit de familie zien te werkendennisvr schreef:afgelopen vrijdag mini-clio-meet op de verjaardag van mijn oma
Clio I van Joeri, Clio II ph 2 van mij, Clio II ph1 van Joeri's vader, Clio II ph1 van mijn vader
(pics met telefoon, dus bagger kwaliteit)
foto
foto
foto
foto
foto
...beginnen bij die van onsjoeri_clio16V schreef:nou alleen die jappenbakken nog uit de familie zien te werkendennisvr schreef:afgelopen vrijdag mini-clio-meet op de verjaardag van mijn oma
Clio I van Joeri, Clio II ph 2 van mij, Clio II ph1 van Joeri's vader, Clio II ph1 van mijn vader
(pics met telefoon, dus bagger kwaliteit)
foto
foto
foto
foto
foto
gevonden in het boekje!MacMouse schreef:Je kan op je pioneer de line in ook nog een benaming geven, zoals
[img]http://blog.macmouse.nl/wp-content/gall ... im1333.jpg[/img]
Weet alleen niet meer precies hoe![]()
Was wel net zoiets als het aux-in gedeelte aanzetten, dus de rechterknop bovenin lang ingedrukt houden als hij uitstaat, en dan ff zoeken !
misschien wel. Tis wel allemaal goed afgezekerd enzo, maar daar heb ik nix aanRiël schreef:Ah
Is het geen idee een dik relais op die spullen te zetten, die op contactstroom aangesloten staat? Dan kan dat i.e.g. niet per ongeluk gebeuren. Is ook nog eens extra veilig. Als je m op acc stand van 't contactslot zet kun je ook de motor uitzetten zonder dat de hele zooi uitvalt.