[REGIOMEET]Friday Nightmeeting Eindhoven
ochjee, dat moet lukken dan!
Dan zal ik eens naar huis bellen dat mijn pa de 5 rijklaar maakt, want anders moet ik dat ook allemaal op het laatste moment doen.
Laatst met die regen stond de bestuurderskant namelijk weer blank...echt om gek van te worden! En ik heb sinds breda lucht in mijn koelsyteem dat er maar niet uit wil, dus moet nog een paar keer goed ontluchten.
Laterz,
Dennis
Dan zal ik eens naar huis bellen dat mijn pa de 5 rijklaar maakt, want anders moet ik dat ook allemaal op het laatste moment doen.
Laatst met die regen stond de bestuurderskant namelijk weer blank...echt om gek van te worden! En ik heb sinds breda lucht in mijn koelsyteem dat er maar niet uit wil, dus moet nog een paar keer goed ontluchten.
Laterz,
Dennis
-
- Contacteer:
FNO meets TNM
When: Vrijdag 2 april 2004, 20.00 uur
Where: McDonald's, Veldhoven (NB)
Who:
Matijs - fiets
Calle - 5 GTT / fiets
MJ - 5 GTT
Marcel - 5 GTT
Johan - 5 GTT
Edwin&Lisa - 5 GTT/Twingo
Erix - Kangoo
Tom - Clio Williams
Arthur - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Haas - Clio S
Rory - Clio II
Serge - Peugeot 306 GTi
Merijn - Opel Corsa
Maybe's:
Rob - 5 GTT
Dennis - 5 GTT
Bram - 5 GTT
Marcel - 19
Douwe - Twingo
Bennie - Clio 16v
Rob.H - Clio 16V
Rik - Clio 16V
Ferdy - Clio II
Jepper - Lancia Delta HPE
Wij komen ook, als de gtt door de apk gaat komen dan komen we daarmee anders met de Twingo
Who:
Matijs - fiets
Calle - 5 GTT / fiets

MJ - 5 GTT
Marcel - 5 GTT
Johan - 5 GTT
Erix - Kangoo
Tom - Clio Williams
Arthur - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Haas - Clio S
Rory - Clio II
Serge - Peugeot 306 GTi
Merijn - Opel Corsa
Maybe's:
Rob - 5 GTT
Dennis - 5 GTT
Bram - 5 GTT
Marcel - 19
Douwe - Twingo
Bennie - Clio 16v
Rob.H - Clio 16V
Rik - Clio 16V
Ferdy - Clio II
Wij komen ook, als de gtt door de apk gaat komen dan komen we daarmee anders met de Twingo
Ik heb gisteren nog even een ongelukje gehad met mijn ragbak, maar ik heb het alweer gerepareerd. Kortom een mooie nieuwe glimmende 28" velg te zien op de meeting 
Tenzij ik met Calle meerijd natuurlijk

Tenzij ik met Calle meerijd natuurlijk

Met van die spaken waar al je vuil in blijft hangenMatijs schreef:glimmende 28" velg te zien op de

Ik heb nog zo'n knetterpot voor je, die kan je misschien op je voorvork monteren. Roep maar als ik hem mee moet nemen

Nee mijn fiets is helemaal in race trim, er zit op het voorspatbord na geen onderdeel teveel aan

Kreeg laatst ook nog een bekeuring omdat de politie van mening was dat verlichting toch nog wel nodig was

FNO meets TNM
Who:
Matijs - fiets
Calle - 5 GTT / fiets
MJ - 5 GTT
Marcel - 5 GTT
Johan - 5 GTT
Erix - Kangoo
Tom - Clio Williams
Arthur - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Haas - Clio S
Rory - Clio II
Serge - Peugeot 306 GTi
Merijn - Opel Corsa
Maybe's:
Rob - 5 GTT
Dennis - 5 GTT
Bram - 5 GTT
Marcel - 19
Douwe - Twingo
Bennie - Clio 16v: ik kan niet: Marcel en Frits, jullie vinden elkaar wel he
!
Rob.H - Clio 16V
Rik - Clio 16V
Ferdy - Clio II
Who:
Matijs - fiets
Calle - 5 GTT / fiets

MJ - 5 GTT
Marcel - 5 GTT
Johan - 5 GTT
Erix - Kangoo
Tom - Clio Williams
Arthur - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Haas - Clio S
Rory - Clio II
Serge - Peugeot 306 GTi
Merijn - Opel Corsa
Maybe's:
Rob - 5 GTT
Dennis - 5 GTT
Bram - 5 GTT
Marcel - 19
Douwe - Twingo
Bennie - Clio 16v: ik kan niet: Marcel en Frits, jullie vinden elkaar wel he

Rob.H - Clio 16V
Rik - Clio 16V
Ferdy - Clio II
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ben nog aan het zoeken geweest maar kan je wielmoerslinger niet vinden. heb dus alleen een krik voor je.furious_tuning schreef: Bennie - Clio 16v: ik kan niet: Marcel en Frits, jullie vinden elkaar wel he!
Project: GTT Blue Sport
Het lijkt me leuk om vaker daar een meeting te hebben, maar eens in de twee weken is mij een beetje te vaak. Mijn zegen heb je in ieder geval, heeft de Eindhovense politie weer eens wat om zich over te verbazen

Veldhoven is nog wel te doen, zeker van de zomer als de gtt weer rijdt. Ben er nu en dan wel bij.
Ik denk dat het voor ons FNO'ers niet echt haalbaar gaat worden om dat heel vaak te gaan doen, aangezien we nogal wat mensen uit Arnhen en zelfs Apeldoorn erbij hebben. Da's wel een asociaal eind rijden en als ik daar zou wonen, zou ik het er niet voor over hebben.Calle schreef:Het lijkt me leuk om vaker daar een meeting te hebben, maar eens in de twee weken is mij een beetje te vaak. Mijn zegen heb je in ieder geval, heeft de Eindhovense politie weer eens wat om zich over te verbazen![]()

1 keer in de 2 maanden zou misschien wel een oplossing zijn.
Werd jou iets gevraagd Merijn ? 
Het zou natuurlijk leuk zijn als leden uit andere regio's ook komen, maar volgens mij hebben we het hier gewoon over de FNE.
En ja, ik woon vlakbij, dus ik kom wel. Ben ik wel weer weg als de sjonnnen-brigade komt.
Het zou natuurlijk leuk zijn als leden uit andere regio's ook komen, maar volgens mij hebben we het hier gewoon over de FNE.
En ja, ik woon vlakbij, dus ik kom wel. Ben ik wel weer weg als de sjonnnen-brigade komt.
Ja lijkt me een goed plan marcel,ik ben zoals je weet nauwelijks in Best...maar zo nu en dan moet kunnen!oldskool schreef:heeft er iemand zin om de meeting voort te zetten laten we zeggen 1 keer in de 2 weken by de mac in Veldhoven vanaf vrydag 16 april vanaf 8uur
graag reactie
-
- Car: Renault Clio III RS
En dan ga jy zeker weer als eerste?oldskool schreef:heeft er iemand zin om de meeting voort te zetten laten we zeggen 1 keer in de 2 weken by de mac in Veldhoven vanaf vrydag 16 april vanaf 8uur
graag reactie

Matijs schreef:Werd jou iets gevraagd Merijn ?
Nou, dan zal het wel erg druk worden

Denk het ook niet nee, maar we kunnen jullie moeilijk vragen elke keer allemaal naar Eindhoven te kachelen omdat wij zo zielig zijn 

-
hey jongens is er van avond geen meeting in eindhoven of zo

Euhm, nee? 

Wanneer weer een meeting in Eindhoven?
Mss kunnen we ook combineren met de jongens van Autofans.nl (ik ben webdesigner bij hen).
Ik rijd zelf een Clio 16V trouwens. Vandaag een nieuwe custom-made uitlaatpijp tussen de kat en de Devil einddemper laten zetten
Mss kunnen we ook combineren met de jongens van Autofans.nl (ik ben webdesigner bij hen).
Ik rijd zelf een Clio 16V trouwens. Vandaag een nieuwe custom-made uitlaatpijp tussen de kat en de Devil einddemper laten zetten

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als je je echt verveeld kan je vanavond ook door rijden naar Beuingen. daar is wel een FN meeting. in eindhoven komen we niet al te vaak.Flow schreef:Wanneer weer een meeting in Eindhoven?
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Helaas gaat dat niet want ik kan morgen pas m'n auto weer ophalen [img]http://images.fok.nl/s/sadley.gif[/img].
Maar voor in de toekomst meld ik mij dan bij deze alvast aan voor Meetings in en rondom Eindhoven
Maar voor in de toekomst meld ik mij dan bij deze alvast aan voor Meetings in en rondom Eindhoven