Eventuele belangrijke plaatjes zijn inmiddels gemoved naar mijn eigen webspace

Wellicht dat er al (bijna) een oplossing isMarco V schreef:Marco V schreef:
waarom neemt de RTC het niet over????
antwoord is al gegeven, zie pag 2Marco V schreef:Marco V schreef:
waarom neemt de RTC het niet over????
Is buitenlandse hosting negatief? Ik durf te wedden dat er geen 1 nederlandse hosting tegenop kan.Matthijs schreef:Leuk....... buitenlandse hosting.... ook niet alles...... echter wel voor dumpSimonBalk schreef:ik heb zelf bijna elke maand +- 150 GB verkeer over, alleen heb ik wel een beperkte HD space omdat ik er zelf al een aantal GB in beslag heb.
Ik kan wel eens kijken of ik zoiets kan maken voor de club als er nog vraag voor is.
idd gedaan ja, maar de kosten zijn toch vrij hoog bij 20 gig. Ik vind ze iig te hoog en de rest ook wel volgens mij (anders hadden we het wel gedaan)dennisvr schreef:gedaan als in "maar ik ga toch stoppen"-Ray- schreef:dank je Ray
maar bedankt Ray
waar zit die??Marcel dLC schreef:niks mis mee, ik heb zo ook 500mb (en geen datalimiet) voor 2,50 in de maand. werkt prima!
Ik hou niet zo van lezen.Ollie schreef:We betrappen Maik de laatste tijd wel erg vaak op niet lezen hè![]()
![]()
http://www.pcextreme.nlMaik (WOOFER) schreef:waar zit die??Marcel dLC schreef:niks mis mee, ik heb zo ook 500mb (en geen datalimiet) voor 2,50 in de maand. werkt prima!
Maik (WOOFER) schreef:Wat kost het jou dan Dennis??
Misschien kunnen de mensen die gebruik maken van jou diensten je wel helpen
(kweet niet of dit al besproken is???).
Steven schreef:Je kan ook eerst lezen Maik, dit is al meerdere malen geoppert
Jeez again...
Dat zei ik dus ook al, maar het is al geoppert en wat er mee gedaan word weet ik niet... Lekker duidelijk hieroedwin19 schreef:Dennis bedankt![]()
is het niet misschien een idee als iedereen die gebruik maakt van jouw dienst een bijdrage doet in de financien?
lol dan ben ik tenminste niet de enige die over dingen heen leestedwin19 schreef:sorry, had ik overheen gelezen
Is geen geld, heb ook maar een pakketje bij ze afgesloten.Marcel dLC schreef:niks mis mee, ik heb zo ook 500mb (en geen datalimiet) voor 2,50 in de maand. werkt prima!
Ik heb daar allemaal niet zo,n verstand van maar als ik daar een domiennaam aan vraag en webspace huur kan ik dan zia ftp gewoon foto's er op laden en hier laten zien zonder dat er mensen foto's er bij zetten of af kunnen halen. Of moet je daar weer een progje voor installeren/programmeren???Marcel dLC schreef:http://www.pcextreme.nlMaik (WOOFER) schreef:waar zit die??Marcel dLC schreef:niks mis mee, ik heb zo ook 500mb (en geen datalimiet) voor 2,50 in de maand. werkt prima!
Ja hoorSander schreef: Ik heb daar allemaal niet zo,n verstand van maar als ik daar een domiennaam aan vraag en webspace huur kan ik dan zia ftp gewoon foto's er op laden en hier laten zien zonder dat er mensen foto's er bij zetten of af kunnen halen. Of moet je daar weer een progje voor installeren/programmeren???
kan iemand dat mij vertel?
Alvast bedankt,
gr sander
Volgens mij buitenlandse hosting..... dat is vaak vragen om (mogelijke) problemen. Daarin tegen cheap maar verwacht er niet teveel van want zij brengen het ook weer onder bij een ander.Jeroen schreef:Is geen geld, heb ook maar een pakketje bij ze afgesloten.Marcel dLC schreef:niks mis mee, ik heb zo ook 500mb (en geen datalimiet) voor 2,50 in de maand. werkt prima!
Het is dan vrij simpel om en fotoalbum te maken?Marcel dLC schreef:Ja hoorSander schreef: Ik heb daar allemaal niet zo,n verstand van maar als ik daar een domiennaam aan vraag en webspace huur kan ik dan zia ftp gewoon foto's er op laden en hier laten zien zonder dat er mensen foto's er bij zetten of af kunnen halen. Of moet je daar weer een progje voor installeren/programmeren???
Alvast bedankt,
gr sander
Dat kan ook zelfs nog wel zonder domeinnaam, scheelt je weer 12,95 per jaar
Je kunt straks ook gewoon weer uploaden zoals het er nu uitzietSander schreef:Het is dan vrij simpel om en fotoalbum te maken?Marcel dLC schreef:Ja hoorSander schreef: Ik heb daar allemaal niet zo,n verstand van maar als ik daar een domiennaam aan vraag en webspace huur kan ik dan zia ftp gewoon foto's er op laden en hier laten zien zonder dat er mensen foto's er bij zetten of af kunnen halen. Of moet je daar weer een progje voor installeren/programmeren???
Alvast bedankt,
gr sander
Net als Stefein heeft zie hier > http://www.stefijn.com/gallery/thumbnails.php?album=3
gr sander
Sterker... het werkt al. Misschien een paar mensen die morgen willen testen ?Matthijs schreef:Je kunt straks ook gewoon weer uploaden zoals het er nu uitzietSander schreef:Het is dan vrij simpel om en fotoalbum te maken?Marcel dLC schreef:Ja hoorSander schreef: Ik heb daar allemaal niet zo,n verstand van maar als ik daar een domiennaam aan vraag en webspace huur kan ik dan zia ftp gewoon foto's er op laden en hier laten zien zonder dat er mensen foto's er bij zetten of af kunnen halen. Of moet je daar weer een progje voor installeren/programmeren???
Alvast bedankt,
gr sander
Net als Stefein heeft zie hier > http://www.stefijn.com/gallery/thumbnails.php?album=3
gr sander
Klopt (maar dat had ik dus ook al gezegd). Servers staan in Amerika. Heb er tot nu toe absoluut geen problemen mee, klik maar op de link in mijn signature... snelheid is prima!Matthijs schreef:Volgens mij buitenlandse hosting..... dat is vaak vragen om (mogelijke) problemen. Daarin tegen cheap maar verwacht er niet teveel van want zij brengen het ook weer onder bij een ander.Jeroen schreef:Is geen geld, heb ook maar een pakketje bij ze afgesloten.Marcel dLC schreef:niks mis mee, ik heb zo ook 500mb (en geen datalimiet) voor 2,50 in de maand. werkt prima!
Ja, ik heb er zelf ook exact zo'n album draaien. Is coppermine, kun je gratis downloaden. Effe installeren en klaar is keesSander schreef: Het is dan vrij simpel om en fotoalbum te maken?
gr sander