ivo, hoe zit het met m'n pingelsensor? al gevonden?jochem de haas schreef:niet mauwen gewoon gas ( das misschien ook wel een idee op GAS gaan rijden kost minder )geven en als de tank leeg is gewoon weer vol gooien , en denken een hobby mag geld kosten , screepAbel schreef:
[R5 GTT ph2] Slecht starten..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Abel schreef:ivo, hoe zit het met m'n pingelsensor? al gevonden?jochem de haas schreef:niet mauwen gewoon gas ( das misschien ook wel een idee op GAS gaan rijden kost minder )geven en als de tank leeg is gewoon weer vol gooien , en denken een hobby mag geld kosten , screepAbel schreef:
ik moet eerlijk zeggen dat me nooit opgevallen is dat ie er niet zat /zit . en ervan afgehaalt hebben we hem ook niet dus ..... er zit maar 1 ding op ( of 2 ) naar meneer reno of naar de sloop , sorry voor het ongemak .
ik heb ook geen pingelsensor, die is afgebroken. hij zat er ook niet in dat ik m kocht, dus heb ik er ook niet voor betaald 

Immer wieder die verdammte Holländer
He Abel,
Wat ben je nou toch allemaal aan t mopperen man?
Ik snap er echt helemaal niets van, je moet toch juist blij zijn met zo'n mooie GTT
En tjs, t rijdt misschien iets anders / duurder dan een gewone 5.
Hou ons op de hoogte over je vorderingen.
Groeten
Ik snap er echt helemaal niets van, je moet toch juist blij zijn met zo'n mooie GTT

Groeten
Mopperen man, niemant hoord mij mopperen.Ivo8hoven schreef:He Abel,
Ik snap er echt helemaal niets van, je moet toch juist blij zijn met zo'n mooie GTT![]()
![]()
Groeten

Ik ben zeeer gelukkig met deze auto.. hij is bijna 15 dus wat wil je.. daar hebben we het zelf ook wel overgehad toch? Ik ben nog steeds liefhebber puursang.
Dat de auto niet harder gaat dan 185/190 op de teller heeft waarschijnlijk te maken met slijtage van de ruigerveren en zuiger/cylinder.
met de verschillende ontstekingen er op is hij ook niet anders gaan rijden volgens mij.
er zit nu al weer een 1000 km een 208 in de tweede die ik had.
ik heb nu ook via internet een 2e 209 aangeschaft met een pingel sensor. (je wil niet weten wat ik er voor heb betaald

ik heb achter in de auto al 2 week de bumper strips liggen. (kosten nieuw 100 euro)
Halverwege dit jaar gaat er een andere versnellings bak in in combinatie met een motor revisie
ik loop ook al weer met plannen rond voor een 2e gtt er bij
Maar dat zien we nog wel.
Groeten EEN VERRY HAPPY turbo driver
Kijk Abel, dit zijn berichten
Allen 1 ding snap ik niet echt:
Rijdt ie niet harder dan 190...??????
Dat is echt heel raar, want bij mij namelijk wel meerdere malen 200+ gereden...!
Wel leuk hoor al die plannen, ik ben zelf ook al weer erg druk (in mn hoofd dan), met de plannen voor mijn GTT
Groeten Ivo

Allen 1 ding snap ik niet echt:
Rijdt ie niet harder dan 190...??????
Dat is echt heel raar, want bij mij namelijk wel meerdere malen 200+ gereden...!
Wel leuk hoor al die plannen, ik ben zelf ook al weer erg druk (in mn hoofd dan), met de plannen voor mijn GTT

Groeten Ivo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
niet harder dan 190 ? heb je hem nu al terug geschroeft ? dan heb je hem iets te laag neer gezet .
ivo lult niet hij liep echt zo naar de 210 ( zelfs met mij erbij
) vraag ook maar aan roy steenland daar hebben we nog ff mee gesport .
ivo lult niet hij liep echt zo naar de 210 ( zelfs met mij erbij

@10 moet ver in het rode gebied zijn. bij 210 echte kilometers dan. teller afwijking moet nog meegenomen worden.
[img]http://forum.fok.nl/i/s/yes.gif[/img]
[img]http://forum.fok.nl/i/s/yes.gif[/img]
auto, vind ik nog steeds slecht starten, Maar ik kwam er vanmiddag achter 12:30 dat mijn auto radio was gestolen. Een buurvrouw attendeerde mij er op. S'nachts in de achter ruit er uitgesneden, en cd's weg + autoradio. bijna geen schade gelukkig.
Achterruit zit er nu al weer in. ik had bij mijn ouders nog een raam staan met rubbers. rummer in heete sop schoongemaakt, raam was nog heel van de gtt en samen met mijn pa hem er in een dikke 5 minuten er weer ingezet. 1 plus punt aan dit klote verhaal. ik weet nu 100% zeker dat er geen roest in de achterklep zit.
auto radio weg, plus minimale lakschade aan de achterklep.
:(:(:(:(
Achterruit zit er nu al weer in. ik had bij mijn ouders nog een raam staan met rubbers. rummer in heete sop schoongemaakt, raam was nog heel van de gtt en samen met mijn pa hem er in een dikke 5 minuten er weer ingezet. 1 plus punt aan dit klote verhaal. ik weet nu 100% zeker dat er geen roest in de achterklep zit.
auto radio weg, plus minimale lakschade aan de achterklep.

Ik heb mijn gtt helemaal origineel(ok op de carterontluchting na) en die van mij gaat niet harder dan 180. In duitsland heb ik er nog 200 mee gereden. Ach boeit mij niet echt dat hij geen 200 haalt maar vind het wel vaag. Straks ga ik toch de teller uit maar das pas richting augustus 

There will be plenty of time to rest when your dead
Nee olie door de turbo en dan weer terug de motor in dan kan er maar een ding zijn dat er een heel hooge carterdruk heeft opgebouwd. En dat de olie dan via de carter ventilatie de turbo in is geperst (aan inlaatzijde dan ).
Gat in zuiger -> olie komt boven zuiger -> zuiger perst olie in uitlaatgas -> olie in turbo. Tot daar, daarna lijkt 't me stug want dan moet al die olie via turbine naar de compressor gaan?
Dus door 't gat in de zuiger hoge carterdruk?