Dat doen we!!!Frans16v schreef:mag je hem 22 augustus naast die van mij zetten
Legaal straatracen in Drachten.
Helaas, hij had er wel zin in, hij herkende jou nog.GTI1-G60 schreef:Denk niet dat ik dit jaar nog aan de start sta met de auto...RO 16v schreef:Een vriend van mij gaat de weddenschap wel wel aan en daagt GTI-G60 ook uit.Xedrah schreef:Gentlemen, place your bets please!Frans16v schreef:mag je hem 22 augustus naast die van mij zetten
Hij rijdt in een Golf 1, kleur rood met 2.0 16V G60 zwaar getund, is een oude bekende van GTI-G60.
Heb in juni nog even gereden.
Wacht op onderdelen 30juli zijn de zuigers klaar en komen ze bij de leverancier in Amerika binnen.
Dus volgend jaar weer...
Leverancier Amerika......EIP?????
Geen Renault of de Twingo moet op tijd klaar zijn maar dat zal wel niet, zit erg veel tegen.
Voor de rest wel zwaar getunde bakken, bijna elk snel merk is vertegenwoordigt, wordt nog leuk, de auto's doen normaal nooit mee en staan altijd in de garage.
Voor de rest wel zwaar getunde bakken, bijna elk snel merk is vertegenwoordigt, wordt nog leuk, de auto's doen normaal nooit mee en staan altijd in de garage.
Dit is die groen Marcel [img]http://213.93.197.156/airstrip2003juni/Rimg3420.jpg[/img]
Dit is die blauwe waar we het over hebben
[img]http://213.93.197.156/airstrip2003juni/Rimg3425.jpg[/img]
[img]http://213.93.197.156/airstrip2003juni/Rimg3425.jpg[/img]
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Hmm volgens mij ff in het verkeerde topicRO 16v schreef:Alleen in de RS4 van m'n broertje er is wel een A3 met S8 blok.
ik doelde hiermee op die golf van JD engineering
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Ja 12.3sec. met een eindsnelheid van 190.9km/hmarcel16v schreef:Die golf van JD engineering had tocch gewonnen, of niet?
En dan te bedenken dat hij in de 2e wegging om zijn aandrijfassen een langer leven te gunnen.

Die was ook op automaxx ... du du dududu ... dududuuu uuduuuuuuu whoooooeeeeesssjjjjjj weber powerF 16Valve schreef:Dit is die groen Marcel [img]http://213.93.197.156/airstrip2003juni/Rimg3420.jpg[/img]

Sorry..maar het is geen weber power, maar een 16Vg60 met 280plus pk.Riël schreef:Die was ook op automaxx ... du du dududu ... dududuuu uuduuuuuuu whoooooeeeeesssjjjjjj weber powerF 16Valve schreef:Dit is die groen Marcel [img]http://213.93.197.156/airstrip2003juni/Rimg3420.jpg[/img]
Dit is die blauwe waar we het over hebbenTrok wel aardig die bak.
Hij kon alleen voor geen meter wegkomen daar. maar als hij eenmaal opgang was dan ging het ook echt hard.
eindsnelheid na 200 meter was iets van 148 km/u. das best veel.
eindsnelheid na 200 meter was iets van 148 km/u. das best veel.
He! nu is die weer rood.
Sorry hehe dacht dat die omroeper op automaxx dat zei ... was in elk geval een leuke bak om te zien. Maar haalde die 148 km/u op de 200 meter? Da's wel erg veel, niet? Was dat nou wel of geen 4wd?
Volgens mij was het geen 4wd, gewoon voorwiel.
volgens mij was het echt 148. best rap. er was er volgens mij nog 1 sneller. die had iets van 150 ofzo.
volgens mij was het echt 148. best rap. er was er volgens mij nog 1 sneller. die had iets van 150 ofzo.
He! nu is die weer rood.
-
Ik heb deze topic eens doorgelezen.... wat zijn die auto's van jullie gruwelijk opgefokt dan man
En tienden van een seconde is op de 400meter al aardig wat zie ik, d8 altijd dat dat wel te verwaarloze was
15,2 voor Frans z'n Clio, dat is gewoon gelijk aan een Clio V6. Hoeveel pk heeft die rode Kadett dan van Xedrah dan wel niet?
Mmmmz, misschien moet ik ook maar een sprintje doen ofzo maar twijfel nog
Groet,
Rutger

En tienden van een seconde is op de 400meter al aardig wat zie ik, d8 altijd dat dat wel te verwaarloze was

15,2 voor Frans z'n Clio, dat is gewoon gelijk aan een Clio V6. Hoeveel pk heeft die rode Kadett dan van Xedrah dan wel niet?
Mmmmz, misschien moet ik ook maar een sprintje doen ofzo maar twijfel nog

Groet,
Rutger
Erg is dat hé, wat je ook gedaan hebt na een paar weken is het niet meer genoeg en voel het als standaard aan, je blijf de grensen verleggen.Xedrah schreef:Nooit genoeg!Rutger205MI16 schreef:Hoeveel pk heeft die rode Kadett dan van Xedrah dan wel niet?

Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
Ik ga eens een simpele rekensom doen. Ik rij op de 1/8 mijl 9.8 sec. Met een reactietijd van 1.2 sec dan welRutger205MI16 schreef:Ik heb deze topic eens doorgelezen.... wat zijn die auto's van jullie gruwelijk opgefokt dan man![]()
En tienden van een seconde is op de 400meter al aardig wat zie ik, d8 altijd dat dat wel te verwaarloze was![]()
Mmmmz, misschien moet ik ook maar een sprintje doen ofzo maar twijfel nog![]()
Groet,
Rutger

Ik schat dat ik op die laatste 200m nog een snelheid van 150 km/u kan halen in z'n 4. Dus leg ik die 200 meter af met gem. 135 km/u. Tijd nodig 5.33 sec. 9.3 ( ik reken al met aftrek van reactietijd) + 5.33 = 14.6 seconden. Is toch best aardig niet?

Slaat weer nergens op geloof ik
Laatst gewijzigd door Riël op ma 21 jul 2003 6:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Dit is best een leuk topic maar door de topictitel kijk ik er nooit in. Verander es?