tom
Maakt nie uit, ik zie dat je de nummerborden al onherkenbaar hebt gemaakt. Thnx!Tom schreef:sorry Peter, ik had je mailtje even niet goed gelezen. Maar dan wacht ik nog even
Maar dan wel een Duitser met een V6Mrtn schreef:Nu denken de mensen die je niet van gezicht kennen dat je een duitser bent![]()
![]()
![]()
Dat is zo, jah! Anders zit ie toch maar bij zn ClioMrtn schreef:nee, nog niet.![]()
Khad hem afgemeld en mezelf ingelogd, maar toen hij zich weer wilde inloggen op zijn comp. ging het niet meer. iets van fout wachtwoord of username, terwijl het wel klopt![]()
Ken ie wat meer tijd aan z'n zieke meissie besteden![]()
![]()
van harte kerel... als je nu es zorgt dat je vrouwtje omstreeks maart pas bevalt & dat je het kind ff een Nederlands paspoort aan laat metenPeter @ Malta schreef:Mooie auto's hebben jullie, zeg. Jammer dat het voor mij een beetje ver weg was.
Als ik dat alles zo eens zie, zou ik graag het één en ander opsieren aan de mijne, maar we staan op een vrij strak budget aangezien de eerstvolgende investering voor de auto een kinderzitje gaat worden... yep, ik word ook pappie.
- Peter
ook niet op die van jezelf?~Haaz~ schreef:ik sta nergens op de foto
Ha, ik heb al een perfect schaalmodel van mijn auto, kleur, velgen en alles. OK, het is een Franse 2.0 met het stuur aan de andere kant, maar voor de rest is hij identiek. Ik denk dat het bij mijn volgende Renault er van afhangt welke kleuren schaalmodellen er te koop zijn.Tom schreef:<< gefeliciteerd overigens, en geef hem een mooi reno schaalmoddeltje tegen de tijd dat het zover is>>
ik had mn pinnen net tevoorschijn getoverd!Peter @ Malta schreef:Ha, ik heb al een perfect schaalmodel van mijn auto, kleur, velgen en alles. OK, het is een Franse 2.0 met het stuur aan de andere kant, maar voor de rest is hij identiek. Ik denk dat het bij mijn volgende Renault er van afhangt welke kleuren schaalmodellen er te koop zijn.Tom schreef:<< gefeliciteerd overigens, en geef hem een mooi reno schaalmoddeltje tegen de tijd dat het zover is>>
Dat Vitesse-model gaat de baby dus mooi niet krijgen. Wel zou ik graag een pluche Scénic willen hebben.
OK... misschien dat ik dan op een meeting ergens achter in 2003 verschijn. Maar pin me er niet op vast.
- Peter
DUH...tuurlijk welTijn schreef:ook niet op die van jezelf?~Haaz~ schreef:ik sta nergens op de foto
*Stephan_RSI* schreef:Mooie foto's.
Ps. Vette neon hoor eronder, ziet er goed uit.
Ik rij ook niet zo vaak met mŽn neon aanMaik (WOOFER) schreef:ja idd mooie foto's
oja zeer grappig ook die neon..
maar pas op dat je niet gepakt word!.