Storm schade

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
RO 16v

chris-r19 schreef:Is het niet zo dat no-claim er alleen af gaat al je een ongeluk heb gehad?natuurschade lijkt me anders,als ik ongelijk heb moet ik snel eens gaan informeren welke consequenties dat voor mijn no-claim heeft.
of is een deuk in de motorkap toch geheel anders dan wat je buurman heeft?
Ik weet niet percies hoe het zit met de no-claim.
Maar ik heb dezelfde verzekering en daar kan je je no-claim afkopen voor een x bedrag per jaar meer ligt aan de waarde van je auto.
Jeroen RS
Contacteer:

Maus schreef:
Mickael schreef:
Maus schreef:Ik ben dus geloof ik de enige RTC-er wie niet zo errug blij was met de storm. :(
Wat ik gisteravond aan schade aan m'n Clio heb kunnen zien:
- deuken en krassen in motorkap en dak
- de gehele rechter zijkant vol deuken en krassen
- en m'n spoiler aan gort :( :(

Foto's komen zsm, ben nu eerst ff langs de dealer.
Nee hoor maus, hier nog een. :evil:

Heb wat kleine krasjes aan de zijkant en een klein deukje.

Maar mijn vooruit..... ik kan nu sterren kijken zonder dat het donker is :(
Das ook balen.
De foto's zijn helaas niet gelukt. :( Wat ik al wel weet te vertellen is dat m'n Clio zeer waarschijnlijk total loss verklaard wordt. :( :( Maar als alles meezit, staat er over een x aantal weken weer nieuwe voor de deur. :)
Echt klote voor je Maus! Hoop voor je dat er weer snel een nieuwe staat!!
Peter @ Malta
Contacteer:

RO 16v schreef:
Peter @ Malta schreef:Maar dan vraag ik me wel af waarom je buurman zo'n dure auto op straat heeft staan. Lijkt me dat je dan toch ook een garage (eventueel met bijbehorend huis) kunt betalen.

- Peter
En dat tweede punt vindt ik nergens op slaan want jij kent die vent niet en weet niet wat hij allemaal bezit. no hard feelings :)
Dat weet ik inderdaad niet, maar dan nog vraag ik me af waarom hij zo'n dure auto op straat heeft staan. 't Is nou niet echt dat het in Nederland nooit stormt of er iemand met zijn fiets tegenaan rijdt.

Maar goed, ik zou persoonlijk liever een Scénic in de garage hebben staan dan een Espace op straat, om het zo maar te zeggen. Maar zoals je aan mijn avatar kunt zien... :)

- Peter
rasit..

dus je moet geen mooie auto kopen als je geen garage hebt?? :)

veel mensen nemen een lening voor alleen een mooie auto en zijn tevreden met een 2 kamer woning zonder garage :)
Peter @ Malta
Contacteer:

rasit.. schreef:dus je moet geen mooie auto kopen als je geen garage hebt?? :)

veel mensen nemen een lening voor alleen een mooie auto en zijn tevreden met een 2 kamer woning zonder garage :)
Kijk, iedereen moet helemaal zelf weten wat 'ie doet. Ik woon midden in een oud dorp - het huis is zo'n 150 jaar oud - dus moet ik wel op straat parkeren. (Vier keer zoveel mensen per vierkante kilometer en anderhalf keer zoveel auto's per inwoner als Nederland, dus kun je nagaan hoe makkelijk parkeren hier is).

Maar als je zoveel geld uitgeeft voor een mooie auto en je kunt hem dan nergens veilig neerzetten... ik zou geen nacht rustig slapen. Dan zou ik zelf liever een iets minder dure auto kopen en een garage (en laten we eerlijk zijn, je kunt heel aardige auto's kopen die beduidend minder kosten dan een Porsche).

Maar goed, ik weet dus nog steeds niet waarom buurman zijn auto op straat had staan, dus het kan ook om een andere reden zijn.

- Peter
Rudo

Nou ja, het maakt toch niet uit waarom die man Žm op straat parkeert. dat moet hij lekker zelf weten. Feit is dat hij daar stond en dat hij nu schade heeft. Die man balen natuurlijk, maar ja...
Robert dB.

Maus schreef:
Mickael schreef:
Maus schreef:Ik ben dus geloof ik de enige RTC-er wie niet zo errug blij was met de storm. :(
Wat ik gisteravond aan schade aan m'n Clio heb kunnen zien:
- deuken en krassen in motorkap en dak
- de gehele rechter zijkant vol deuken en krassen
- en m'n spoiler aan gort :( :(

Foto's komen zsm, ben nu eerst ff langs de dealer.
Nee hoor maus, hier nog een. :evil:

Heb wat kleine krasjes aan de zijkant en een klein deukje.

Maar mijn vooruit..... ik kan nu sterren kijken zonder dat het donker is :(
Das ook balen.
De foto's zijn helaas niet gelukt. :( Wat ik al wel weet te vertellen is dat m'n Clio zeer waarschijnlijk total loss verklaard wordt. :( :( Maar als alles meezit, staat er over een x aantal weken weer nieuwe voor de deur. :)
foked up Maus! Heeeeel vervelend, succes iig
Jeroen
Contacteer:

Shit Maus, echte klote voor je, zeker nu er zo'n mooie bumper opzat :wink:

Maar is er zoveel schade dan dat ie total loss is ??
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ja dan is de schade toch meer dan de dagwaarde?
En dat is bij jouw clio :D toch een heel bedrag?

Nu weet ik dat schade (spuiten ed) altijd heel duur is, maar dan nog......

Ontopic: Succes en sterkte
ps, zonde dat de rs er as zondag niet bij is.
Cleaned Style
Projecttopic
Maus

Morgen komt de taxateur langs, dan weet ik meer...
Marijn

iemand die foto voor op het brabants dagblad gezien gister? die boom zag ikrecht voor m'n neus op die auto vallen. eerst een hoop gekraak en toen........BAM rech top het dak van die wagen. dan schrik je wel ff.
RO 16v

Peter @ Malta schreef:
RO 16v schreef:
Peter @ Malta schreef:Maar dan vraag ik me wel af waarom je buurman zo'n dure auto op straat heeft staan. Lijkt me dat je dan toch ook een garage (eventueel met bijbehorend huis) kunt betalen.

- Peter
En dat tweede punt vindt ik nergens op slaan want jij kent die vent niet en weet niet wat hij allemaal bezit. no hard feelings :)
Dat weet ik inderdaad niet, maar dan nog vraag ik me af waarom hij zo'n dure auto op straat heeft staan. 't Is nou niet echt dat het in Nederland nooit stormt of er iemand met zijn fiets tegenaan rijdt.

Maar goed, ik zou persoonlijk liever een Scénic in de garage hebben staan dan een Espace op straat, om het zo maar te zeggen. Maar zoals je aan mijn avatar kunt zien... :)

- Peter
Een garage heeft hij en het enige wat ik erbij zeg dat de Porsche zijn goedkoopste auto is vandaar dat hij op straat staat en niet in de garage en vandaar dat ik zei dat je niet weet wat die persoon allemaal bezit. :)
Peter @ Malta
Contacteer:

RO 16v schreef:Een garage heeft hij en het enige wat ik erbij zeg dat de Porsche zijn goedkoopste auto is vandaar dat hij op straat staat en niet in de garage en vandaar dat ik zei dat je niet weet wat die persoon allemaal bezit. :)
Kijk, dat soort informatie brengt de zaak al in een ander licht. Hij had ook in een flat in Zuid-Oost kunnen wonen, maar dat was tot nu toe volkomen onduidelijk.

Al met al, het is zwaar K voor die man. Ik zou me er ook behoorlijk beroerd onder voelen.

- Peter
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

RO 16v schreef:
chris-r19 schreef:Is het niet zo dat no-claim er alleen af gaat al je een ongeluk heb gehad?natuurschade lijkt me anders,als ik ongelijk heb moet ik snel eens gaan informeren welke consequenties dat voor mijn no-claim heeft.
of is een deuk in de motorkap toch geheel anders dan wat je buurman heeft?
Ik weet niet percies hoe het zit met de no-claim.
Maar ik heb dezelfde verzekering en daar kan je je no-claim afkopen voor een x bedrag per jaar meer ligt aan de waarde van je auto.
Ik heb weer gebeld en er gaat niks van mn no-claim af.Als ik deze klus zelf had meoten doen (en dan goed)dan was ik bijna 1000 euro kwijt.
m'n motorkap moet overnieuw gespoten worden,en in de regel doen ze er meteen de spatkappen er bij aan de zijkant.als de verzekering akkoort gaat dan heb ik nog wat leuks kunnen regelen,mn spoiler en mn kwaadkijkers (die niet goed zijn gespoten) worden dan meteen opnieuw mee gespoten,moet wel zelf demonteren en schuren.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Steven
Car: M536

Zou je niet meteen je kap laten doorlassen? Das veel mooier dan booskijkers vind ik persoonlijk en het is nu een mooie gelegenheid ervoor....
Marcel dLC

Ik heb nog wel een kap liggen die je zou kunnen gaan verbouwen.....
:)

edit: vanaf nu gratis
Laatst gewijzigd door Marcel dLC op di 29 okt 2002 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
twingoturbo

Steven (Fiets) schreef:Zou je niet meteen je kap laten doorlassen? Das veel mooier dan booskijkers vind ik persoonlijk en het is nu een mooie gelegenheid ervoor....
Moet ie wel ff n standaard kap voor de keuring erbij nemen.
Steven

Welnee tot 25% afdekking mag. Als het lichtbeeld maar niet vertekend
Marcel dLC

twingoturbo schreef:
Steven (Fiets) schreef:Zou je niet meteen je kap laten doorlassen? Das veel mooier dan booskijkers vind ik persoonlijk en het is nu een mooie gelegenheid ervoor....
Moet ie wel ff n standaard kap voor de keuring erbij nemen.
Hangt er van af hoever hij hem doorlast...
Kap mag 25% bedeken mits het lichtbeeld niet beinvloed wordt
Marcel dLC

shit...te laat
Steven

Ik was lekker eerder :p
chris-mc
Contacteer:

dat zou niet verkeerd staan,maar ik ben iets anders van plan te gaan doen.
dit is pas nadat er velgen onder gegaan zijn,maar kan je wel vertellen dat het er dan minder vriendelijk er uit gaat zien :evil:
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
edwinvr
Contacteer:

Maus schreef:Morgen komt de taxateur langs, dan weet ik meer...
hey maus, weet je al meer?
Maus

Het is kielekiele;
het hangt nu van de opkopers af of tie total loss is of niet. Dus nog ff afwachten en met de duimen draaien...
edwinvr
Contacteer:

Maus schreef:Het is kielekiele;
het hangt nu van de opkopers af of tie total loss is of niet. Dus nog ff afwachten en met de duimen draaien...
ik ga met je mee duimen!
Maus

:)
Ze gaan nu wel uit van de huidige nieuwprijs (26600 Euro) in plaats van de prijs die ik er vorig jaar voor betaald heb (22600 Euro).
edwinvr
Contacteer:

dat is mooi meegenomen :D scheelt ook niet een beetje veel! zeker als je het omrekend naar oude NLGtjes... maar dat mag niet meer he :wink:
Maus

Das waar, alleen wordt de drempel ook wat hoger om 'm total loss te krijgen. Maar ja, ik wacht wel af en hoor zsm de uitslag. :)
Maurits
Contacteer:

Klote Maus, ik lees het net pas.

Ik duim met je mee.

Als ie total-los is krijg je dan de nieuwwaarde uitgekeerd?
De clio is ingeruild!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Suc6 Maus..
chris-mc
Contacteer:

Maus schreef::)
Ze gaan nu wel uit van de huidige nieuwprijs (26600 Euro) in plaats van de prijs die ik er vorig jaar voor betaald heb (22600 Euro).
das echt mooi meegenomen,klein licht puntje in de duisternis.suc6 voor de afhandelingen.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

succ6 Maus
Cleaned Style
Projecttopic
Anonymous

Nick (germanstyle) wrote:
edwinvr wrote:
Peter @ Malta wrote:
Van http://nu.nl/:

Moeilijk te herkennen, maar is dit een Renault? Ik meen de zwarte daklijsten en de zijknipperlichten te herkennen...

- Peter

ik ga voor de nissan almera, aangezien ik geen achterdeuren zie eigenlijk...

Bij nader inzien ik ook toch maar, als ik zo kijk naar de zijknipperlichten.... da's echt een knipperlicht in nissan stijl.

Ik hou het toch echt op een Seat Ibiza

Dit is toch echt een oude Nissan Almera ik loop stage bij nissan dus ik kom deze auto's regelmatig tegen

Greetz
Renault Rob
Maus

Vandaag wordt een calculatie gemaakt wat het totale schadebedrag is, morgen komt de schade-expert weer langs en tevens nog enkele opkopers. Ik hoop / verwacht dat men dan uitsluitsel kan geven. Dus nog ff afwachten dan maar....
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

opkopers ?? das niet zo mooi :(
Plaats reactie