Tom schreef:ik zou niet meer precies weten hoe laag dat dan boven het asfalt was. Ik heb de auto niet meer dus kan het ook niet even gaan meten voor je. Ray heeft zijn auto nu volgens mij ook op 60mm staan (apex), misschien dat hij even kan kijken voor je
bij -6 voor en achter heb ik op me krikpunten v/a allebei 12 cm grondspeling.
Thanks bij mij staat hij op 15,5cm dus 2,5cm verlaagt, dus kan hij nog wel een 1 of 1,5cm zakken.
Chrisv schreef:Waar kun je deze huren, of is het niet nodig, want ik meen ooit ergens iets gelezen te hebben van steven en die zei dat het niet nodig was en dat het ook gewoon lukte zonder die veerspanners.
Bij Bo-Rent. 6 euro per dag, daar kan je niet gevaarlijk voor gaan doen!
goeie tip! Nu alleen nog zo'n keet hier in de buurt vinden...
hier bij ons in belgië zit er een bedrijfje die veren op maat maakt, 75 per veer maar je moet een originele meegeven, dan kunnen ze een nieuwe maken naar jouw wensen, kga er bestellen -7cm voor m'n gtt
via rally shop diest kun je did regelen
BT Trading in Rijswijk, is gegarandeerd de goedkoopste van nederland....!!!!
Laat je niet verleiden door die bandenmarkt.nl op internet, want vergeet niet dat je banden er dan nog niet onder zitten he...
Bij BT Trading zijn alle prijzen incl. BTW, en de banden worden gratis gemonteerd en gebalanceerd.
De Toyo Proxes T1-S 195-45-15 kost daar 78,--
ach, het best is nog gewoon ergens halen waar je fikse korting krijgt. ik heb namelijk nog nooit ergens banden gevonden op een goedkopere manier. autobandenmarkt is echter wel een goede indicatie
Ik heb een mooi model gevonden, maar weer een probleem. Ze zijn volgens eigenaar afkomstig van een R19 16v. Ze hebben een ET van 25. Ik twijfel dus ga ze binnenkort erop passen. Er zit nu nog 195-50-15 op, maar ik heb al 4x Marshall 195-45-15 gevonden.
Ivo8hoven schreef:BT Trading in Rijswijk, is gegarandeerd de goedkoopste van nederland....!!!!
Laat je niet verleiden door die bandenmarkt.nl op internet, want vergeet niet dat je banden er dan nog niet onder zitten he...
Bij BT Trading zijn alle prijzen incl. BTW, en de banden worden gratis gemonteerd en gebalanceerd.
Los bandje koopje voor minder dan 50 pleuro. Vind montage voor 30 munten per stuk niet echt een koopje.
Er zit nu nog 195-50-15 op, maar ik heb al 4x Marshall 195-45-15 gevonden.
Nee alsjeblieft geen Marshall......die verslijten helemaal niet. Oftewel: GRIP: vergeet het maar!!
Das echt troep. Zullen wel goedkoop zijn, maar probeer er niet hard mee te rijden. Een vriend van me had die troep op zn GSI. Op een gegeven moment heb ik er voor exaltos opgelegd. Toen ging dat ding continu achter uitbreken, want: voor veel grip, achter weinig.
Daarna achter ook maar exaltos opgelegd.
chendy schreef:Ik heb een mooi model gevonden, maar weer een probleem. Ze zijn volgens eigenaar afkomstig van een R19 16v. Ze hebben een ET van 25. Ik twijfel dus ga ze binnenkort erop passen. Er zit nu nog 195-50-15 op, maar ik heb al 4x Marshall 195-45-15 gevonden.
Er zit nu nog 195-50-15 op, maar ik heb al 4x Marshall 195-45-15 gevonden.
Nee alsjeblieft geen Marshall......die verslijten helemaal niet. Oftewel: GRIP: vergeet het maar!!
Das echt troep. Zullen wel goedkoop zijn, maar probeer er niet hard mee te rijden. Een vriend van me had die troep op zn GSI. Op een gegeven moment heb ik er voor exaltos opgelegd. Toen ging dat ding continu achter uitbreken, want: voor veel grip, achter weinig.
Daarna achter ook maar exaltos opgelegd.
net zoals met flamingo's . Toen ik mijn willi kocht zaten er voor michelens onder en achter die flamingo's. Zijn ook echt K*T banden!! ik had ook last van een uitbrekende achterkant. nu met rondom michelens nooit meer last van gehad (bij een hogere snelheid)
Ja... Marshall... What can I say?
Ze zijn gratis. En Marshall vind ik zo'n harde nog niet (ik haat soft rubber). Glad worden ze toch wel op den duur.
Zowel vóór als achter hebben de AZEV/ATEV dezelfde ET. De wat zwaardere Duitsers reden idd met achter wat diepere velgen. Liefhebbers hebben dit nog steeds.
Maar ik was ook nog benieuwd naar of dit wel/niet gaat aanlopen (ET25 icm. 195-45-15). En hoe vinden jullie deze velgies onder de GTT staan?
chendy schreef:Ja... Marshall... What can I say?
Ze zijn gratis.
Tja: GRATIS Dan moet je ze inderdaad niet weigeren!
Maar rij dan toch nog maar naar de bandenboer voor een setje Toyo/Michelin oid en hang die Marshals met een mooi touw om zon mooie Gatso paal.
Beetje benzine erin, vlammetje erbij.........
Ja ik had beloofd er minstens 10.000km rondjes mee te rijden. Yeah right! Ik heb nog nooit 10.000km met een bandje uitgehouden...
Tegen die tijd maar eens kijken wat voor nieuwe smaakjes er in de aanbieding zijn.
Ik had bij de velgen die ik kocht van de zomer voor m'n GTT er Milestone-banden om laten leggen, dit ook omdat het prijstechnisch mij even goed uitkwam, maar ik ben er erg tevreden over, liggen goed op de weg, snelle haakse bochten zijn probleem, nix geen geglij ofzo en een mooi profiel om te zien.
Alleen op natwegdek is oppassen, maar dat heb je zowiezo als het nat is en volgens mij met elke band
Nee... 10.000km heb ik met nog geen enkele band gehaald. Mijn 1 na laatste Michelin Sport SX waren met 8000km wel goed onderweg (BMW E36 225-45-17). Maar toen ging de auto alweer weg. Hiervoor heb ik met Falken nog geen 6000km gereden. Toen waren de voorbanden alweer klaar voor circuitgebruik (Golf 3 205-40-17).
Die superzachte rubbers zijn echt niks voor mij.
mvg, Chendy.
p.s: Mrtn wat voor maatje gebruik jij eronder
chendy schreef:Ja... Marshall... What can I say?
Ze zijn gratis. En Marshall vind ik zo'n harde nog niet (ik haat soft rubber). Glad worden ze toch wel op den duur.
Zowel vóór als achter hebben de AZEV/ATEV dezelfde ET. De wat zwaardere Duitsers reden idd met achter wat diepere velgen. Liefhebbers hebben dit nog steeds.
Maar ik was ook nog benieuwd naar of dit wel/niet gaat aanlopen (ET25 icm. 195-45-15). En hoe vinden jullie deze velgies onder de GTT staan?
mvg, Chendy.
mooi velgje, ET 25 zal geen enkel probleem worden om te monteren hoor, zeker niet met een 45 serie band er op.
Ivo8hoven schreef:BT Trading in Rijswijk, is gegarandeerd de goedkoopste van nederland....!!!!
Ik was bij autobandenmarkt.nl 68,10 per band kwijt + 5 euro montage kosten bij me garage dus koste het mij 73.10 per band