Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
gille
Contacteer:

Ploegah schreef:heinsbroek is een RTC moderator :lol:

http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag ... meter.html
waarom heeft ie ook fietsen aangereden? 8) 8) 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Michel S.
Contacteer:

ik ben het ook niet eens dat wanneer je de titel en opdracht MOderator krijgt, dat je dan opeens een RTC-Robocop moet zijn met een structureel vast gestelde programering en daar niet buiten mag treden.

Ik denk dat een Mod misschien een iets meer voorbeeld functie krijgt of zo wordt gezien. Maar hoeveel leden heeft dit forum. Zeer veel ja.
En eerlijk gezegd post zeker 40 % daarvan in zo een vorm dat je ze de stempel ondercover mod zou kunnen geven.

En ja, mod zijn is great power hebben. en daarop komt dan weer:

With great powers comes great responsability.

Alhoewel ik dat nog geen 1 mod of programmeur hier heb zien breken in de vorm dat het onherstelbare schade op leverde.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

gille 21TURBO schreef:
Ploegah schreef:heinsbroek is een RTC moderator :lol:

http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag ... meter.html
waarom heeft ie ook fietsen aangereden? 8) 8) 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
kijk dat is nou een man met viesie op de WEG :)

ga boeven vangen MR politie!! :)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Laat ieder in zijn eigen waarde en becritiseer erlkaar niet zo snel..

We 1 ding zeker met elkaar gemeen en dat is RENAULT...

Stand together.
Be tegether.

Respect aight!!!!
RickGT TURBO
Contacteer:

Maik (WOOFER) schreef:
RickGT TURBO schreef:Neem nou bijvoorbeeld mezelf. Ik zou super graag veel en veel meer voor de RTC willen doen. Maar ik zou bijvoorbeeld er voor kiezen om geen mod te worden. Want dan word ik te veel gelimiteerd. Want dan mag ik inderdaad geen bijdehande opmerkingen meer van mezelf maken (zelf censuur).

Keuzes....
Hier ben ik niet NIET mee eens...

als mod let je gewoon iets meerop en kan je eventueel hier en daar iets veranderen verplaatsen of juist rechttrekken/opschonen. Je wordt dan niet meteen beperkt in doen en laten. Je bent en blijft ook maar een mens.
Ja, je bent ook maar een mens. Ben ik het mee eens. Maar bij bepaalde taken horen nou eenmaal ook bepaalde verantwoordelijkheden. En die moet je dan nou eenmaal gewoon nemen dan.
Dus kies ik er liever voor om dat soort dingen niet op m'n schouders te nemen. Ik heb die dingen al genoeg op m'n werk. Dus hobby wijs wil ik ze niet.
En voor mij staat buiten kijf dat als je de club representateert je je ook representatief moet voor doen.
Dus niet bij de hand zijn. Netjes met u iemand aanspreken etc etc...
Want je imago is veel sneller gekrenkt dan opgebouwd......
Drive it like you stole it
jeroen.k

met u aanspreken? :lol:
RickGT TURBO
Contacteer:

Hans schreef:
Maik (WOOFER) schreef:
RickGT TURBO schreef:Neem nou bijvoorbeeld mezelf. Ik zou super graag veel en veel meer voor de RTC willen doen. Maar ik zou bijvoorbeeld er voor kiezen om geen mod te worden. Want dan word ik te veel gelimiteerd. Want dan mag ik inderdaad geen bijdehande opmerkingen meer van mezelf maken (zelf censuur).

Keuzes....
Hier ben ik niet NIET mee eens...

als mod let je gewoon iets meerop en kan je eventueel hier en daar iets veranderen verplaatsen of juist rechttrekken/opschonen. Je wordt dan niet meteen beperkt in doen en laten. Je bent en blijft ook maar een mens.

Hier ben ik het helemaal mee eens :)
Als een moderator geen geintjes meer mag maken is dit toch ook een vorm van discriminatie? :)
(Neem dit nou please weer niet te serieurs op)

Ik heb me wel aangemeld als moderator voor de nl.techniek forums, en geloof nou niet dat ik mezelf nu meteen in "100% serieus mode" ga zetten hoor.
Een geintje op zijn tijd moet kunnen, zolang het maar duidelijk is dat het een geintje is.
Verder moet je natuurlijk, maar dat geldt voor iedereen, er een beetje op letten in wat voor topic je geintjes maakt.

Verder gewoon lekker met zn allen dit forum tot een leuke en interessante verblijfplaats maken.

Ik heb gezegd....UGH (C) Winnetou :D
Tuurlijk ben ik het ook met jou (Hans) en Maik eens.
Maar het draait hier dus om de wissel werking.

Het is een beetje van beiden en soms vinden sommigen dat de grens te ver overschreden wordt.

Geintjes moet kunnen van mij. Newbies afbekken dus totaal niet (niet zeggende dat dat is gebeurt).

Die magische grens is erg grijs op het moment en daar is precies waar deze discussie over gaat (volgens mij tenminste).
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Newbies afkatten mmzz..

soms denk ik zo.. Waarom laat je als iemand zich inschrijft niet meteen verwijzen naar WIE IS WIE..

want heel veel ook ik.. iedereen. heeft wel eens gezegt of gedacht.. he jij meld je eens even in of stel je voor aan ons (wel zo beleefd) voordat je 1/2 post neerzet en niemand weet waar je vandaankomt of hoe je hier terecht bent gekomen. of wat dan ook..

euh*. misschien een leuk punt om de site op te verbeteren.. na inschrijving verwijzen naar wie is wie.. anders kan je nog niet posten ?? :D

oke back to topic > 8)
RickGT TURBO
Contacteer:

Maik (WOOFER) schreef:Newbies afkatten mmzz..

soms denk ik zo.. Waarom laat je als iemand zich inschrijft niet meteen verwijzen naar WIE IS WIE..

want heel veel ook ik.. iedereen. heeft wel eens gezegt of gedacht.. he jij meld je eens even in of stel je voor aan ons (wel zo beleefd) voordat je 1/2 post neerzet en niemand weet waar je vandaankomt of hoe je hier terecht bent gekomen. of wat dan ook..

euh*. misschien een leuk punt om de site op te verbeteren.. na inschrijving verwijzen naar wie is wie.. anders kan je nog niet posten ?? :D

oke back to topic > 8)
Mmm een pro-actieve oplossing..

Ik ben er voor!
Matijs
Contacteer:

Ik denk dat dit een groot deel van de ergernissen en dito reacties op newbies wegneemt. Helemaal voor.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

ben benieuwd hoe de Mods. hierover denken.

en of bas hier wat mee kan ?? :)
Anonymous

RickGT TURBO schreef:En voor mij staat buiten kijf dat als je de club representateert je je ook representatief moet voor doen.
Dus niet bij de hand zijn. Netjes met u iemand aanspreken etc etc...
Want je imago is veel sneller gekrenkt dan opgebouwd......
Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat dit forum niets met de Renault Tuning Club te maken heeft,

Het bestuur heeft over .com NIETS te zeggen.
marco

tjonge jonge nou is het topic van die 5 weer gelockt,
mag je hier dan nergens meer een mening geven over iets?????/
ik vindt dit dus echt te ver gaan nu ,dit is gewoon kinderachtig :(
Jesper16v
Contacteer:

[quote uit clio topic]
onzin, als je een auto tuned dan weet je dat er mensen zijn die het prachtig zullen vinden en dat er mensen zijn die het wagelijk vinden.

gem. reactie die ik krijg op mijn auto is positief, op snelwegen krijg ik hier en daar een duimpje.......maar af en toe ook een wegwerp gebaar of mensen komen naar me toe en zeggen dat ze het niet zo mooi vinden. Ik zit daar niet mee want mijn auto is naar mijn wens en ik vind dat ik iets aparts heb.

Op een forum moet je je mening kunnen geven (het is tenslotte een discussiebord) maar met respect voor degene die er tijd en geld in heeft gestoken. Ik zeg altijd dat vind ik niet zo mooi naar mijn mening, een persoon die zijn auto tuned niet voor de aandacht maar voor zichzelf zal hier maling aan hebben!

Iets afkraken is een ander verhaal, zeggen dat je iets spuuglelijk vind dat kan niet maar zeggen dat het niet je smaak is dat lijkt mij toch geen misdrijf......
[/quote]

En ik vind dat iedereen dit gewoon moet begrijpen!

Godver
Jesper16v
Contacteer:

En als je bang bent voor wat kritiek (of gewoon eigenlijk de MENING van iemand anders) dan moet je het hier niet neerzetten.

Het is een vrij land hoor
Chris
Erelid - Moderator - RvT

marco schreef:tjonge jonge nou is het topic van die 5 weer gelockt,
Heb ik gelokt ja, met de reden erbij.

Leuk hoor met zijn allen iemand trots afkraken, wat een lol!

Het gaat er in dit geval niet meer om om je mening te geven, maar gewoon even iemands grote hobby met zijn allen lekker grond in te drukken. Leuk zeg..:(

Marco, zou jij het leuk vinden als we allemaal even over jouw 5je zouden beginnen??

Ik heb overigens echt geen zin om hier een discussie over te beginnen.
Als iedereen nou eens een beetje logisch na zou gaan denken..Zoiets doe je toch niet! :(
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
jeroen.k

Waarom worden mensen toch zo bos als er een topic gelocked wordt? Dat snap ik echt niet! Als dat gebeurt gebeurt het en dan ga je gewoon verder met de volgende post en houdt daarbij (een beetje) rekening met de reden van het locken! SIM-PEL!

toch?

Ga je na elke boete die je krijgt ook eerst naar het CJIB bellen om te vragen waarom je die boete gekregen hebt? En dan vragen waarom er uberhaupt boetes worden uitgedeeld? Iemand heeft het zo besloten en als je dan in zijn of haar tuintje wil spelen heb je die regels gewoon te accepteren! Ook al is het niet altijd even makkelijk!
Mickael

Je zegt het goed ALS JIJ JOU AUTO hier neer zet dan weet je dat je dit soort reactie kan krijgen. Echter wordt 9 van de 10 een auto hier gepost door niet de eigenaar maar door iemand anders.

Ik vind ook 9 van de 10 keer de auto niet mooi, maar ik vind niet dat ik dat hoeft te melden. Doordat je het WEL meld kan er iemand op zijn tenen worden getrapt. Dus zoals al eerder gepost: Post alleen als het wat heeft toe te voegen (dit kan ook op een leuke grappige manier).

Maar als jij je auto hier neer zet en de eerste 20 reactie die je krijgt zijn van: BAH Bah, lelijk enz enz. Kan ik me niet voorstellen dat je dat dan leuk vind toch?

Dat die topic's zijn gesloten is zowiezo goed vind ik, dat eeuwige afkraken van andermans auto vind ik toch echt heel goedkoop. Probeer zelf eens zoiets te maken, dan spreken we elkaar nog wel. Je zal zien dat het toch enorm tegen valt.
Anonymous

We weten allemaal dat dit soort topics op een gegeven moment uitlopen op ruzie,

Kijk nou naar dat topic van Hakke (21 turbo) er kwam een foto in en topic en het merendeel vond hem spuuglelijk, dan komt ie opeens op het forum en staan we er met 100 man omheen in Breda...

Afzeiken is zooooo makkelijk.
Jesper16v
Contacteer:

Dat van die 5 topic sloeg ook nergens op, sommeige geven dan welliswaar hun MENING maar sommige.................
jeroen.k

Ik vindt zelfs dat die topics niet alleen gelocked, maar ook verwijderd moeten worden. Als de eigenaar van de auto dan een keer op de site komt gaat ie niet meteen weer weg omdat zn auto afgezeken werd. (moet bekennen dat ik zelf ook wel wat post, maar niet van BAH!).

Zelfs al is de eigenaar van de 5 Frans, hij kan aan de smilies wel zien dat zn auto afgezeken wordt!

Daarbij kunnen de servers vaak zien dat het plaatje naar dit forum is gekoppeld en dan gaat ie mischien evengoed kijken, nou leuk denkt ie dan!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Ligt eraan op welke manier je iets bekritiseerd..

Let op je woorden en doe het met maten!! :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Jesper16v schreef:Dat van die 5 topic sloeg ook nergens op, sommeige geven dan welliswaar hun MENING maar sommige.................
Alles wat hier op het forum gezegd wordt over een auto is NIET objectief, dus altijd een mening! Dus wat dat betreft moet dat niet uitmaken.
marco

Chris schreef:
marco schreef:tjonge jonge nou is het topic van die 5 weer gelockt,

Marco, zou jij het leuk vinden als we allemaal even over jouw 5je zouden beginnen??

Ik heb overigens echt geen zin om hier een discussie over te beginnen.
Als iedereen nou eens een beetje logisch na zou gaan denken..Zoiets doe je toch niet! :(
chris het boeit mij gene ene bal wat iemand van mijn 5 vindt ,zolang ik hem maar mooi vndt dan is het goed,en wat een ander ervan vindt tja dat is zijn mening he ,maargoed we gaan lekker leuk meedoen en ik zal ook niks meer zeggen als er weer eens zo een topic is :D ,
Nick (germanstyle)

Mickael schreef:Dat die topic's zijn gesloten is zowiezo goed vind ik, dat eeuwige afkraken van andermans auto vind ik toch echt heel goedkoop. Probeer zelf eens zoiets te maken, dan spreken we elkaar nog wel. Je zal zien dat het toch enorm tegen valt.
Dus met andere woorden, als je een mege getunede auto hebt, mag je het wel :lol: Krijgen we de discussie weer wie dan wel en niet mag posten en dus wie wel of niet een getunede auto heeft :lol:

Ach ja .... ik heb mijn post alweer gewijzigd na de post van Chris in het 5 topic. Ik word een beetje erg flauw van dat gezeik allemaal deze twee weken. (en nee, keb geen zout nodig :wink: )
Matijs
Contacteer:

Mja, ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat het lange-tenen-week is hieroo. Iedereen stoort zich aan alles en iedereeen, en iedereen draagt ineens zijn hart op zijn tong. Laten we een beetje advies nemen van Jules uit Pulp Fiction: Let's all try to be a couple of Fonzies here. What's Fonzy like? That's right, he's cool... 8)
Dat topic over die 5 was trouwens duidelijk gestart met als enig doel die wagen af te zeiken, dus dat die gelockt is is alleen maar logisch. Ik heb hier ook een opmerking in geplaatst, maar geprobeerd zo nuanceerd mogelijk mijn mening te geven, zoals ik dat altijd doe. Maar als je alleen even komt zeggen " :-* ", doe dat dan gewoon niet, voegt toch niks toe.
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Als we nou gewoon onze negatieve reacties lekker voor onszelf houden en als we al kritiek posten, er opbouwende kritiek van maken, zijn we ook alweer een hoop van dit gezeur kwijt.

Opbouwende kritiek bv. "Netjes, maar je zou nog eens wat aan je bumper moeten doen om m helemaal gaaf te maken, ze zitten" komen een stuk beter over dan "hmmm...die bumpers zien er niet uit zo, zitten helemaal scheef".

Je zegt hetzelfde, maar t komt een stuk beter over op de eerste manier.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Mickael

Nick schreef:
Mickael schreef:Dat die topic's zijn gesloten is zowiezo goed vind ik, dat eeuwige afkraken van andermans auto vind ik toch echt heel goedkoop. Probeer zelf eens zoiets te maken, dan spreken we elkaar nog wel. Je zal zien dat het toch enorm tegen valt.
Dus met andere woorden, als je een mege getunede auto hebt, mag je het wel :lol: Krijgen we de discussie weer wie dan wel en niet mag posten en dus wie wel of niet een getunede auto heeft :lol:

Ach ja .... ik heb mijn post alweer gewijzigd na de post van Chris in het 5 topic. Ik word een beetje erg flauw van dat gezeik allemaal deze twee weken. (en nee, keb geen zout nodig :wink: )
:lol:

Bijna Nee wat ik bedoelde was van probeer zelf je auto eens te tunen, das echt niet makkelijk en zeker zoals die 5 was aangepast. Ok al vind je het niet mooi je zou wel respect moeten hebben voor diegene die er zo veel moeite heeft gedaan en geld erin gestoken om hem zo te krijgen.

Maarja blijkbaar kan ik niet schrijven :p
Michel S.
Contacteer:

Ik ben het eens met dat het topic gesloten is. Want er wordt geen mening gegeven, maar gewoon een statement.

hoe kan iemand zo een 5 vernaggelen? De monitor doet het nog. Hopelijk zit er een TR onder in plaats van een GTT.

Zo een reacties geef je toch niet.
Dat zou net zo zijn als ik zou naar een meeting ging, en langs iedere auto lopen en zeggen wat mij stoort eraan.

Die auto is absoluut niet in mijn smaak en ik vind hem uit proportie. Maar misschien is die eigenaar er wel heel tevreden mee.

Dus als je een auto niet mooi vindt, breng het dan op zijn minst subtiel. Ik weet dat hier mensen zijn die zich niks van andere aantrekken. Op het gebied van, of iemand het mooi of lelijk vindt, zal mij aan mijn reet roesten.
Zelf heb ik dat ook wel een beetje. Als iemand zegt, jij hebt een pokke bak, slaap ik daar niet slechter van. Wel had ik liever gehoord: "zo had ik dat niet gedaan. Dat is niet mijn smaak."

Misschien moeten de meeste van de gasten hier eens even 1 ding vragen voordat je op "submit" drukt.

Hoe zou ik het hem persoonlijk in het gezicht zeggen.
Je hoeft hier echt niet op het forum de 207 gebaren naast je topic te houden of het allemaal wel mag en klopt, maar een beetje menselijkere reacties mag ook wel hoor.
Want achter een beeldscherm is het heel makkelijk om een auto door het slijk te halen.
Voorbeelden genoeg(hakke b.v.).
Dus doe jezelf en andere een plezier en denk na voordat je wat doet.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Rory

Dat zou net zo zijn als ik zou naar een meeting ging, en langs iedere auto lopen en zeggen wat mij stoort eraan.
Waarom zou dit niet mogen? Bedoel ik loop er ook gewoon langs en kijk naar wat IK mooi vind aan zon auto en wat NIET, als je je mening niet meer mag geven om zodoende een ander maar blij te houden is er ook iets fout vind ik...

Over smaak valt niet te twisten :p
Nick (germanstyle)

Michel S. schreef:Dat zou net zo zijn als ik zou naar een meeting ging, en langs iedere auto lopen en zeggen wat mij stoort eraan.
Je moet eens weten hoe vaak dat wel niet gebeurd op meetings. Ik heb het zo vaak meegemaakt met mijn twingo. (ivm de duitse stijl die niet iedereen mooi vind) Je hebt echt van die zeikerd die op elke meeting je auto zitten af te kraken.
Ze zijn tenminste wel eerlijk :lol:
Maar ja ... maakt mijn toch niet zo heel veel uit, ik doe het voor mezelf en niet voor een ander.
Michel S.
Contacteer:

Nick schreef:
Michel S. schreef:Dat zou net zo zijn als ik zou naar een meeting ging, en langs iedere auto lopen en zeggen wat mij stoort eraan.
Je moet eens weten hoe vaak dat wel niet gebeurd op meetings. Ik heb het zo vaak meegemaakt met mijn twingo. (ivm de duitse stijl die niet iedereen mooi vind) Je hebt echt van die zeikerd die op elke meeting je auto zitten af te kraken.
Maar ja ... maakt mijn toch niet zo heel veel uit, ik doe het voor mezelf en niet voor een ander.
Tja, zal je eerlijk toegeven. De twingo doet mij helemaal niks. Twingo in het algemeen.
Is natuurlijk wel prachtig als daar iets in ligt waar je menig auto's het licht mee uit de ogen trekt en ook nog eens mooi genoeg om een groot publiek mee te trekken.

Maar persoonlijk is de twingo niks voor mij.
Maar omdat ik de Twingo in het algemeen niet mooi vindt en die van jou dus ook niet bepaald, heb ik toch geen reden om jou of jou auto af te kraken.
Zou wel een hele rare beredenering zijn.

Maar zolang het een mening is en blijft, en geen afzeikerij, dan is er volgens mij echt niks aan de hand. Of kun je me nu schieten?? :wink: :lol:
Michel S.
Contacteer:

Rory schreef:
Waarom zou dit niet mogen? Bedoel ik loop er ook gewoon langs en kijk naar wat IK mooi vind aan zon auto en wat NIET, als je je mening niet meer mag geven om zodoende een ander maar blij te houden is er ook iets fout vind ik...

Over smaak valt niet te twisten :p
Dat is dus wat ik bedoel. Mening geven mag zeer zeker. Maar doe het dan ook als een mening.
Dus niet van dat is niet mooi, zus zo.

Maar dat vind ik niet mooi.

Dat kan toch ook. Durf te wedden dat het probleem dan is opgelost. Ik heb ook mijn meningen over bepaalde auto's. Maar dat zijn MIJN meningen, en dat blijven meningen. Dat ga ik niet representeren als feiten.
En zal dus ook niet naar een eigenaar toestappen en zeggen jij hebt een lelijke auto. Dat is toch allemaal relatief.
Rory

Dat is dus wat ik bedoel. Mening geven mag zeer zeker. Maar doe het dan ook als een mening.
Dus niet van dat is niet mooi, zus zo.

Maar dat vind ik niet mooi.
Dat bedoel ik dus, dat zal waarschijnlijk veel irritaties hier oplossen, en zoals het al op internet is, je kan geen lichaamstaal gebruiken bij dit, dus alles valt en staat met zinsopbouw :)
Nick (germanstyle)

Michel S. schreef:
Nick schreef:
Tja, zal je eerlijk toegeven. De twingo doet mij helemaal niks. Twingo in het algemeen.
Is natuurlijk wel prachtig als daar iets in ligt waar je menig auto's het licht mee uit de ogen trekt en ook nog eens mooi genoeg om een groot publiek mee te trekken.

Maar persoonlijk is de twingo niks voor mij.
Maar omdat ik de Twingo in het algemeen niet mooi vindt en die van jou dus ook niet bepaald, heb ik toch geen reden om jou of jou auto af te kraken.
Zou wel een hele rare beredenering zijn.

Maar zolang het een mening is en blijft, en geen afzeikerij, dan is er volgens mij echt niks aan de hand. Of kun je me nu schieten?? :wink: :lol:
Ach nee hoor, ik weet wie het zegt (geintje)
zoals hierboven al gezegd, maakt me het echt totaal niet uit hoe mensen erover denken. Ik doe het voor mezelf, niet voor een ander. Ik heb totaal niks met GTT of 21T als ik eerlijk ben. Vind het echt maar niks.

Nu kun jij me zeker schieten :lol:
Plaats reactie