waarom heeft ie ook fietsen aangereden?Ploegah schreef:heinsbroek is een RTC moderator
http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag ... meter.html

waarom heeft ie ook fietsen aangereden?Ploegah schreef:heinsbroek is een RTC moderator
http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag ... meter.html
kijk dat is nou een man met viesie op de WEGgille 21TURBO schreef:waarom heeft ie ook fietsen aangereden?Ploegah schreef:heinsbroek is een RTC moderator
http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag ... meter.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, je bent ook maar een mens. Ben ik het mee eens. Maar bij bepaalde taken horen nou eenmaal ook bepaalde verantwoordelijkheden. En die moet je dan nou eenmaal gewoon nemen dan.Maik (WOOFER) schreef:Hier ben ik niet NIET mee eens...RickGT TURBO schreef:Neem nou bijvoorbeeld mezelf. Ik zou super graag veel en veel meer voor de RTC willen doen. Maar ik zou bijvoorbeeld er voor kiezen om geen mod te worden. Want dan word ik te veel gelimiteerd. Want dan mag ik inderdaad geen bijdehande opmerkingen meer van mezelf maken (zelf censuur).
Keuzes....
als mod let je gewoon iets meerop en kan je eventueel hier en daar iets veranderen verplaatsen of juist rechttrekken/opschonen. Je wordt dan niet meteen beperkt in doen en laten. Je bent en blijft ook maar een mens.
Tuurlijk ben ik het ook met jou (Hans) en Maik eens.Hans schreef:Maik (WOOFER) schreef:Hier ben ik niet NIET mee eens...RickGT TURBO schreef:Neem nou bijvoorbeeld mezelf. Ik zou super graag veel en veel meer voor de RTC willen doen. Maar ik zou bijvoorbeeld er voor kiezen om geen mod te worden. Want dan word ik te veel gelimiteerd. Want dan mag ik inderdaad geen bijdehande opmerkingen meer van mezelf maken (zelf censuur).
Keuzes....
als mod let je gewoon iets meerop en kan je eventueel hier en daar iets veranderen verplaatsen of juist rechttrekken/opschonen. Je wordt dan niet meteen beperkt in doen en laten. Je bent en blijft ook maar een mens.
Hier ben ik het helemaal mee eens
Als een moderator geen geintjes meer mag maken is dit toch ook een vorm van discriminatie?
(Neem dit nou please weer niet te serieurs op)
Ik heb me wel aangemeld als moderator voor de nl.techniek forums, en geloof nou niet dat ik mezelf nu meteen in "100% serieus mode" ga zetten hoor.
Een geintje op zijn tijd moet kunnen, zolang het maar duidelijk is dat het een geintje is.
Verder moet je natuurlijk, maar dat geldt voor iedereen, er een beetje op letten in wat voor topic je geintjes maakt.
Verder gewoon lekker met zn allen dit forum tot een leuke en interessante verblijfplaats maken.
Ik heb gezegd....UGH (C) Winnetou
Mmm een pro-actieve oplossing..Maik (WOOFER) schreef:Newbies afkatten mmzz..
soms denk ik zo.. Waarom laat je als iemand zich inschrijft niet meteen verwijzen naar WIE IS WIE..
want heel veel ook ik.. iedereen. heeft wel eens gezegt of gedacht.. he jij meld je eens even in of stel je voor aan ons (wel zo beleefd) voordat je 1/2 post neerzet en niemand weet waar je vandaankomt of hoe je hier terecht bent gekomen. of wat dan ook..
euh*. misschien een leuk punt om de site op te verbeteren.. na inschrijving verwijzen naar wie is wie.. anders kan je nog niet posten ??
oke back to topic >
Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat dit forum niets met de Renault Tuning Club te maken heeft,RickGT TURBO schreef:En voor mij staat buiten kijf dat als je de club representateert je je ook representatief moet voor doen.
Dus niet bij de hand zijn. Netjes met u iemand aanspreken etc etc...
Want je imago is veel sneller gekrenkt dan opgebouwd......
Heb ik gelokt ja, met de reden erbij.marco schreef:tjonge jonge nou is het topic van die 5 weer gelockt,
mag je hier dan nergens meer een mening geven over iets?????/
ik vindt dit dus echt te ver gaan nu ,dit is gewoon kinderachtig
Alles wat hier op het forum gezegd wordt over een auto is NIET objectief, dus altijd een mening! Dus wat dat betreft moet dat niet uitmaken.Jesper16v schreef:Dat van die 5 topic sloeg ook nergens op, sommeige geven dan welliswaar hun MENING maar sommige.................
chris het boeit mij gene ene bal wat iemand van mijn 5 vindt ,zolang ik hem maar mooi vndt dan is het goed,en wat een ander ervan vindt tja dat is zijn mening he ,maargoed we gaan lekker leuk meedoen en ik zal ook niks meer zeggen als er weer eens zo een topic isChris schreef:marco schreef:tjonge jonge nou is het topic van die 5 weer gelockt,
mag je hier dan nergens meer een mening geven over iets?????/
ik vindt dit dus echt te ver gaan nu ,dit is gewoon kinderachtig
Marco, zou jij het leuk vinden als we allemaal even over jouw 5je zouden beginnen??
Ik heb overigens echt geen zin om hier een discussie over te beginnen.
Als iedereen nou eens een beetje logisch na zou gaan denken..Zoiets doe je toch niet!
Dus met andere woorden, als je een mege getunede auto hebt, mag je het welMickael schreef:Dat die topic's zijn gesloten is zowiezo goed vind ik, dat eeuwige afkraken van andermans auto vind ik toch echt heel goedkoop. Probeer zelf eens zoiets te maken, dan spreken we elkaar nog wel. Je zal zien dat het toch enorm tegen valt.
Nick schreef:Dus met andere woorden, als je een mege getunede auto hebt, mag je het welMickael schreef:Dat die topic's zijn gesloten is zowiezo goed vind ik, dat eeuwige afkraken van andermans auto vind ik toch echt heel goedkoop. Probeer zelf eens zoiets te maken, dan spreken we elkaar nog wel. Je zal zien dat het toch enorm tegen valt.Krijgen we de discussie weer wie dan wel en niet mag posten en dus wie wel of niet een getunede auto heeft
![]()
Ach ja .... ik heb mijn post alweer gewijzigd na de post van Chris in het 5 topic. Ik word een beetje erg flauw van dat gezeik allemaal deze twee weken. (en nee, keb geen zout nodig)
Waarom zou dit niet mogen? Bedoel ik loop er ook gewoon langs en kijk naar wat IK mooi vind aan zon auto en wat NIET, als je je mening niet meer mag geven om zodoende een ander maar blij te houden is er ook iets fout vind ik...Dat zou net zo zijn als ik zou naar een meeting ging, en langs iedere auto lopen en zeggen wat mij stoort eraan.
Je moet eens weten hoe vaak dat wel niet gebeurd op meetings. Ik heb het zo vaak meegemaakt met mijn twingo. (ivm de duitse stijl die niet iedereen mooi vind) Je hebt echt van die zeikerd die op elke meeting je auto zitten af te kraken.Michel S. schreef:Dat zou net zo zijn als ik zou naar een meeting ging, en langs iedere auto lopen en zeggen wat mij stoort eraan.
Tja, zal je eerlijk toegeven. De twingo doet mij helemaal niks. Twingo in het algemeen.Nick schreef:Je moet eens weten hoe vaak dat wel niet gebeurd op meetings. Ik heb het zo vaak meegemaakt met mijn twingo. (ivm de duitse stijl die niet iedereen mooi vind) Je hebt echt van die zeikerd die op elke meeting je auto zitten af te kraken.Michel S. schreef:Dat zou net zo zijn als ik zou naar een meeting ging, en langs iedere auto lopen en zeggen wat mij stoort eraan.
Ze zijn tenminste wel eerlijk![]()
Maar ja ... maakt mijn toch niet zo heel veel uit, ik doe het voor mezelf en niet voor een ander.
Dat is dus wat ik bedoel. Mening geven mag zeer zeker. Maar doe het dan ook als een mening.Rory schreef:Waarom zou dit niet mogen? Bedoel ik loop er ook gewoon langs en kijk naar wat IK mooi vind aan zon auto en wat NIET, als je je mening niet meer mag geven om zodoende een ander maar blij te houden is er ook iets fout vind ik...Dat zou net zo zijn als ik zou naar een meeting ging, en langs iedere auto lopen en zeggen wat mij stoort eraan.
Over smaak valt niet te twisten
Dat bedoel ik dus, dat zal waarschijnlijk veel irritaties hier oplossen, en zoals het al op internet is, je kan geen lichaamstaal gebruiken bij dit, dus alles valt en staat met zinsopbouwDat is dus wat ik bedoel. Mening geven mag zeer zeker. Maar doe het dan ook als een mening.
Dus niet van dat is niet mooi, zus zo.
Maar dat vind ik niet mooi.
Ach nee hoor, ik weet wie het zegt (geintje)Michel S. schreef:Tja, zal je eerlijk toegeven. De twingo doet mij helemaal niks. Twingo in het algemeen.Nick schreef:Je moet eens weten hoe vaak dat wel niet gebeurd op meetings. Ik heb het zo vaak meegemaakt met mijn twingo. (ivm de duitse stijl die niet iedereen mooi vind) Je hebt echt van die zeikerd die op elke meeting je auto zitten af te kraken.Michel S. schreef:Dat zou net zo zijn als ik zou naar een meeting ging, en langs iedere auto lopen en zeggen wat mij stoort eraan.
Ze zijn tenminste wel eerlijk![]()
Maar ja ... maakt mijn toch niet zo heel veel uit, ik doe het voor mezelf en niet voor een ander.
Is natuurlijk wel prachtig als daar iets in ligt waar je menig auto's het licht mee uit de ogen trekt en ook nog eens mooi genoeg om een groot publiek mee te trekken.
Maar persoonlijk is de twingo niks voor mij.
Maar omdat ik de Twingo in het algemeen niet mooi vindt en die van jou dus ook niet bepaald, heb ik toch geen reden om jou of jou auto af te kraken.
Zou wel een hele rare beredenering zijn.
Maar zolang het een mening is en blijft, en geen afzeikerij, dan is er volgens mij echt niks aan de hand. Of kun je me nu schieten??![]()