K moet wel ff toegeven dat mijn Peco niet helemaal lekker paste.....is nog aan gelast om hem goed te krijgen, maar kan op zich ook door de middenpijp komenhaaz schreef:wat heeft btw betere kwaliteit?? Peco of Devil...nog niet veel over gehoord namelijk?
dat je bij de keuring een kat onder je auto moet hebbenRay (Zonnebril) schreef:sfen ik heb E2 wat wil dat zeggen??
zie e2haaz schreef:en ik heb een U9....Ray (Zonnebril) schreef:sven ik heb E2 wat wil dat zeggen??
wat wil dat zeggen??of waar kan ik dat vinden??
Impulz was voor mij ook een optie, maar Automania is er waarschijnlijk maar 1 keer per jaar.haaz schreef: maar dan zit ik op Impulz Outdoor...Zouden eerst naar Dancevalley gaan (3e keer) maar komop: 74 pleuro...HAJUE!!!is dus IO geworden maar had niet helemaal aan gedacht dat ik dan niet naar automania kon....MATIG van mezelf ...erg MATIG :-*
Hmm ik heb een 102mm Remus en dit staat toch echt wel.Merijn schreef:Gewoon een 76mm Remusje eronder!Klinkt goed, maar niet overdreven, wat ook niet staat bij een 1.4.
[img]http://members.rott.chello.nl/rvan6/bodegraven1.jpg[/img]RaSiT schreef:verwijder het huidige sierstukkie van je eindemper, las 2 gaten van 100 mm open in je einddemper en las vervolgens 2 sierstukken van 100mm weer erop, diepe brom en knallen natuurlijk..
vervang ook de middendemper door een stuk pijp
Was eerlijk gezegd een beetje afgestapt van dit idee, maar dit ziet er helemaal niet verkeerd uit zeg...en je komt er ook nog eens mee door de keuring...Maar zou het geluid wat er dan uitkomt bij jou hetzelfde zijn als bij mijn 1.4? Denk het niet toch??RaSiT schreef:[img]http://members.rott.chello.nl/rvan6/bodegraven1.jpg[/img]RaSiT schreef:verwijder het huidige sierstukkie van je eindemper, las 2 gaten van 100 mm open in je einddemper en las vervolgens 2 sierstukken van 100mm weer erop, diepe brom en knallen natuurlijk..
vervang ook de middendemper door een stuk pijp
zo dus
een kerel bij mij op school komt op groningen, die zou gezegd hebben:Roy (Signaalkabel) schreef:[img]http://www.hgtrading.nl/visinw/images/k ... el_jpg.jpg[/img]
dit was de bedoeling...haaz schreef:RaSiT, ik ga je idee proberen, alleen niet met mijn eigen demper, maar met en andere, als ik het dan vern**k is het niet zo'n megaprobleem.
Ben irri, weet t maar:
* demper eraf (issie dus al)
* eindstukkie eraf
* twee gaten van circa 100 mm maken in achterkant
* twee bijpassende sierstukkies eraan lassen
* monteren
* klaar.
Ik hoef dus niets met de binnenkant van de demper te doen met het dempingsmateriaal ofzo? Verder nog iets?
Verder nog tips om die pijpies er recht op te krijgen (behalve nauwkeurig werken met potloodje en meetlatje) ??
Ik hoor het wel...als het lukt laat ik je natuurlijk weten wat het resultaat is...
grtz haas
zien we wel....zo niet: dan maar twee boven elkaarRaSiT schreef:je kan de demper er ook gewoon op laten zitten alleen dan moet ie wel een brug op, voor de rest is het inderdaad zoals jij het zegt,
* eindstuk eraf snijden/lassen
* 2 gaten van 100 mm maken
* 2 Laser 110 mm ( heb ik) sierstukken kopen
* 2 sierstukken er aan lassen
en dan ben je klaar alleen ik weet niet of jouw eindemper breed genoeg is om de 2 gaten van 100 mm naast elkaar te lassen
goeie vraag...weet mijn lasmeester wel wat op neem ik aan...ik kan namelijk zelf niet lassen, maar een vriend van me wel, die weet er vast wel wat op...Roy (Signaalkabel) schreef:Maar hoe ga je dan je lassen beschermen tegen roest?