GTT cabrio
- Geert Claes
Dat is allemaal goed, tot je een serieus ongeval hebt. 

-
- Contacteer:
Dat van die remmen enzo was ik al van plan, het moet nattuurlijk iets of wat veilig blijven, ik heb alle stukken liggen om hem perfect na te maken, heb zelfs nog een kale carrosserie liggen met chassissnr. en papieren bij, heb alleen geen zin als je al de moeite doet om alles over te zetten, waar wel wat tijd in zal kruipen, en dan afgekeurd worden
da zie ik niet zitten.

da zie ik niet zitten.
ik denk dat je wel een Renault-dealer vind die dit kan fixen ... 
Ik heb ooit eens op een grasveldmeeting van de CRS zo'n GTTurbocabrio gezien met een brede PHE-kit, een zwarte geloof ik ... dat was wel in orde 

-
- Contacteer:
Heb nog is wat gaan rondhoren, de papier rommel zou rond de 125 euro kosten, hij ging me van de week nog meer weten te vertellen, moest zelf nog rondhoren.bruno @af schreef:ik denk dat je wel een Renault-dealer vind die dit kan fixen ...
-
- Contacteer:
Het blijft mooi om snel te gaan met een cabrio, ik heb zelf wat prebleempjes gehad in duitsland omdat ik niet hard ging....raakte alle GTT's kwijt....daarom heb ik GTE spullen gekocht en ga ik straks iedereen voor bij...
-
- Über-Spammer
Dacht dat je hem naar GTT ging ombouwen?
-
- Moderator
- Car: MB
hoop jeMartijnberk schreef:Het blijft mooi om snel te gaan met een cabrio, ik heb zelf wat prebleempjes gehad in duitsland omdat ik niet hard ging....raakte alle GTT's kwijt....daarom heb ik GTE spullen gekocht en ga ik straks iedereen voor bij...
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams