International tuning day 2002, 26 mei (utrecht)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Nick (germanstyle)

Het was zeker een geslaagde dag. Heb niet echt veel van de meeting gezien. Alleen maar geregel, geregel, geregel. Nou ja .. heb toch elke mooie auto gezien bij de verkiezing.

Foto's (stuk of 100) staan online op:
http://frontpage.showyoursound.nl/Publi ... EventID=77
Roy
Moderator

Goose schreef:Hier is Henks result:
Van Robert heb ik hem niet gezien.

Zoals je kan zien zijn ze niet boven de 180 p/u geweest en zijn pk's zijn rond de 183 ! (90kw!)
Na 4 versnellingen gebruikt te hebben.
90 Kw??? maal 1.36 is 122 pks

Klopt niet helemaal volgens mij.
5 GT Turbo '88 GT5
Anonymous

Roy (Signaalkabel) schreef:
Goose schreef:Hier is Henks result:
Van Robert heb ik hem niet gezien.

Zoals je kan zien zijn ze niet boven de 180 p/u geweest en zijn pk's zijn rond de 183 ! (90kw!)
Na 4 versnellingen gebruikt te hebben.
90 Kw??? maal 1.36 is 122 pks

Klopt niet helemaal volgens mij.
Nee, inderdaad. Als ik het grafiekje bekijk, dan is die 180 waarschijnlijk voor het koppel of zo? Alleen hebben ze daar geen lijntje voor gemaakt.
Maar over het algemeen hebben dit soort uitdraaien twee eenheden op de verticale as, 1 kW en 1 Nm. En helaas staat er toch echt kW boven de kolom waar die 90 in staat.

Maar 90 kW op de wielen is toch best wel veel, als je nagaat wat er dan op de krukas staat, toch?!
RickGT TURBO
Contacteer:

Robert dB. schreef:Heerlijk daggie was het mensen! Het weer zat ook helemaal mee. Bij aankomst was het nog wat stil, maar de RTC sfeer kwam er alweer snel in! Leuke KLAPPEN uit Rob's clio16v, flink gebruil uit een strakke 5, en heerlijk nagepraat bij de AC. Smakkelijk gelachen om Stefan, Ray + Stevie's immitaties :D :D
Volgende keer ben ik wel bij de AC van de partij...

Jullie hadden overigens nog wel wat gemist....

Die een van die wijze gafe jongens met een americaan moest effe een burn out doen...
Dus een beetje rook :>
Wij gaan rustig richting huis... toen moest die gozer van pijnaker effe een burn out doen (heeft toch gare shit) met z'n audi 80 ahhahaha lol.
Mar hij heeft toch wel dik even 7 minuten staan burnen...
En nog was z'n band niet weg...
Effe de wijze jongens in de dikke americaantjes weg gegumd.... Want de wind stond natuurlijk richting hun :) :) :) :lol: :lol:
Plaats reactie