Maar om DSG nou helemaal af te branden, gaat me wat ver.
Elke RS heeft nog een bredere bodie dan de tragere uitvoeringen. En me 16v ruilen doe je natuurlijk puur om de dagwaarde.tutuur schreef:Het kan aan mij liggen hoor maar geen enkele RS heeft een andere body dan de gewone uitvoeringen. Okey, geen Brembo's is jammer voor de looks maar of het echt nodig is voor het remvermogen?
Die versnellingsbak gaat gewoon mee met z'n tijd, vind het zelf ook een helaas maar kijk eens naar de concurrentie, daar moeten ze nou eenmaal tegen strijden.
Onderstel of stuurgedrag heeft nog niemand ervaren dus hoe kun je daar nu over oordelen?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind hem ook niet zo vet als bv de Megane 3 RS maar om hem nu zo af te blaffen?
Zou je hem ruilen voor je 16v? Wss wel, dan istie blijkbaar dus toch vetter/beter/mooier etc...
Clio 1 16v/williams = brederGeert schreef:Elke RS heeft nog een bredere bodie dan de tragere uitvoeringen. En me 16v ruilen doe je natuurlijk puur om de dagwaarde.tutuur schreef:Het kan aan mij liggen hoor maar geen enkele RS heeft een andere body dan de gewone uitvoeringen. Okey, geen Brembo's is jammer voor de looks maar of het echt nodig is voor het remvermogen?
Die versnellingsbak gaat gewoon mee met z'n tijd, vind het zelf ook een helaas maar kijk eens naar de concurrentie, daar moeten ze nou eenmaal tegen strijden.
Onderstel of stuurgedrag heeft nog niemand ervaren dus hoe kun je daar nu over oordelen?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind hem ook niet zo vet als bv de Megane 3 RS maar om hem nu zo af te blaffen?
Zou je hem ruilen voor je 16v? Wss wel, dan istie blijkbaar dus toch vetter/beter/mooier etc...
Ik ben heel benieuwd wat ik ervan ga vinden. Over een week of 2 krijg ik een S-tronic (DSG van Audi) en zal snel genoeg weten of ik het ruk vind.Tom schreef:Vooruit Merijn. Positief aan DSG is dat ze veel beter heel blijven dan de oude VAG bakken met koppelomvormer. Maar dat zegt wellicht meer over de troep die ze daarvoor automaat noemde
Nee, voor de mechatronic heb je een aparte kabel nodig en aparte software.Merijn schreef:Er is heel veel te fine-tunen aan een DSG-bak. Is inderdaad gewoon software... Helaas kost je dat weer extra geld, vrees ik.
Wanneer mijn Audi op de stoep staat ga ik eens op zoek naar een ODB kabel. Je schijnt echt heel veel te kunnen aanpassen! Of dat ook zover gaat als de DSG-bak zal ik eens onderzoeken.
POWERTRAINGeert schreef:[img]http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-p ... 6297_n.jpg[/img]
Wat denk je zelf, heb drie jaar met zon zogenaamde waardeloze dsg bak geredenMerijn schreef:Waar komt die info vandaan, Luco?
Ik heb het over de info over de nieuwe Cup-clio.Luco/Alpine-racer schreef:Wat denk je zelf, heb drie jaar met zon zogenaamde waardeloze dsg bak geredenMerijn schreef:Waar komt die info vandaan, Luco?![]()
Op de dsg bak zit een aparte ronde stekker waarmee je de mechatronic aan kan passen met de juiste software.
Ow ik dacht dat je het over deze audi had.Luco/Alpine-racer schreef:Nee, voor de mechatronic heb je een aparte kabel nodig en aparte software.Merijn schreef:Er is heel veel te fine-tunen aan een DSG-bak. Is inderdaad gewoon software... Helaas kost je dat weer extra geld, vrees ik.
Wanneer mijn Audi op de stoep staat ga ik eens op zoek naar een ODB kabel. Je schijnt echt heel veel te kunnen aanpassen! Of dat ook zover gaat als de DSG-bak zal ik eens onderzoeken.
De info van de cup clio heb ik van joost op dfMerijn schreef:Waar komt die info vandaan, Luco?