In Memoriam: Marcel (Mr. Bacardi Cola) - Condoleanceregister

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Tom
Moderator
Car: MB

En allen met een bacardi Cola in de hand.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Mannen............... top! (Y)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Rudo

Dat is schrikken!! Ik ben niet vaak meer online en dan mis je wel eens wat zo blijkt. Het is wat laat maar ik wil met name Catrinus en zijn ouders en natuurlijk het gezin van Marcel en alle verdere familie en vrienden veel sterkte wensen met dit verlies!

Als ik aan Marcel terugdenk dan zie ik mijn eerste (spontane) meeting voor me van de RTC die ik ooit meemaakte in zijn ouderlijk huis in Sappemeer. Dat moet ergens in 2001 geweest zijn denk ik. Met een handvol Renaultjes naar het voor mij "verre" Groningen. Ik was daar nog nooit geweest, het werd een onvergetelijke dag.

Marcel, ooit komen we elkaar weer tegen en dan doen we het nog eens over!

Rust zacht...
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Onlangs, in een bestuursoveleg, kwam het overlijden van Marcel kort ter sprake; dat het alweer meer dan 6 maanden geleden was dat Marcel overleed. We vroegen ons af of de familie het nog fijn vond dat er op de homepage nog steeds een vermelding en link stond. We spraken af dat ik even contact zou opnemen met Catrinus om te

In overleg met de familie Overwijk heb ik de vermelding van het overlijden van Marcel van de homepage verwijdert. De wens van de familie was verder dat "Marcel's topic" als sticky wel openblijft.

Hessel
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Goed bezig Hessel (Y)
Plaats reactie