nog ff en we staan bovenaan... 
zo mensen. Ben effe bezig geweest en we hebben weer een extra 0,3 % erbij. Hoe??? Heel simpel. Cookie verwijderen anonieme proxy invullen en weer voten. Alleen zijn er nogal wat proxys die weigeren. Maaar ik blijf doorgaan totdat de R5 met een 3% voorstaat ofzo.
Translation
Hey people. I've been busy voting and we now have an extra 0.3%. How? It's very easy. Just remove the cookie, and use an anonymous proxy server. Now you can vote again. The only catch is there are some proxys that do not work. But I'll keep voting until we have a 3% advantage
thanx 2 <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.multiproxy.org" TARGET="_blank">www.multiproxy.org</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Mclain on 2002-01-25 17:03 ]
Translation
Hey people. I've been busy voting and we now have an extra 0.3%. How? It's very easy. Just remove the cookie, and use an anonymous proxy server. Now you can vote again. The only catch is there are some proxys that do not work. But I'll keep voting until we have a 3% advantage

thanx 2 <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.multiproxy.org" TARGET="_blank">www.multiproxy.org</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Mclain on 2002-01-25 17:03 ]
-
My vote is in!!
Ik ben bang dat we niet meer op 1 komen met de 5. Zijn er nog mensen die kunnen stemmen op wat voor manier dan ook? Ik heb alle mogelijkheden ondertussen wel gehad. 
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.realdriver.com" TARGET="_blank">www.realdriver.com</A><!-- BBCode End -->

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.realdriver.com" TARGET="_blank">www.realdriver.com</A><!-- BBCode End -->
Ik heb een stuk of 7 mensen eraan gekregen om ook te stemmen. Dat van die proxy's werkt wel, maar er zijn heel veel proxies die niet werken.
Maar ben nu een mailtje aan het opmaken wat naar zo een 120 mensen gaat. moet toch ook meehelpen
mzzl
Maar ben nu een mailtje aan het opmaken wat naar zo een 120 mensen gaat. moet toch ook meehelpen

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Ik heb een paar gasten al gemaild en de R5 is stijgend. Heb vandaag een kleine 12 votes kunne scoren. Zometeen gaat een mail de deur uit met een kleine 200 ontvangers denk ik.
Dus moet toch wel goed komen
Ook heb ik op een ander forum het bericht gezet
Dus moet toch wel goed komen
Ook heb ik op een ander forum het bericht gezet

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Ow ik ben slecht.
Ik ben nu om de 3 seconde aan het stemmen. Heb de koekjes geblocked en om de 3 seconde roteerd een progje de proxy. Dat zijn meer als 400 proxies waar ik zo gebruik van kan maken zonder eerst alles in te vullen te testen, cookie te verwijderen en dan stemmen.
Dus we gaan effe lekker stemmen
mzzl
Ik ben nu om de 3 seconde aan het stemmen. Heb de koekjes geblocked en om de 3 seconde roteerd een progje de proxy. Dat zijn meer als 400 proxies waar ik zo gebruik van kan maken zonder eerst alles in te vullen te testen, cookie te verwijderen en dan stemmen.
mzzl
Jammer, schijnt toch niet echt te helpenOn 2002-01-28 01:53, Michel S.
wrote:
Ow ik ben slecht.
mzzl

Polo G40
30.2%
Renault 5 GT turbo
26.5%
Zou 't misschien komen omdat ze alle valse/dubbele stemmen er vanaf halen ipv er bij op te tellen?On 2002-01-28 09:41, Goof
wrote:Jammer, schijnt toch niet echt te helpenOn 2002-01-28 01:53, Michel S.
wrote:
Ow ik ben slecht.
mzzl:sad:
Polo G40
30.2%
Renault 5 GT turbo
26.5%

Lekker belangrijk trouwens, 't hele verhaal
Mmm, let je op het ip-adres waar je je mee aan meld op die site??On 2002-01-28 10:35, che
wrote:
Ok.... ben nu ook via alle computers thuis aan het stemmen, en ga zo op werk hetzelfde doen..
Maar liggen 3,6 % achter, omgerekend 85 stemmen.....
Het kan nog!!!![]()
Als alle pc's op je werk of thuis verborgen worden achter 1 ip-adres zijn we mooi de klos...
Ze kunnen niet erachter komen dat het stemmen zijn vanaf 1 computer. Mijn pc switch om de 3 sec van ip adres door weer een andere proxy te gebruiken. Gisteren heb ik maar iets van 30 stemmen uitgebracht. Vandaag ga ik proberen een stem of 400 erbij te plakken. moet toch lukken om dan boven aan te komen. Heb trouwens ook een stem of 10 aan de williams gegeven en 10 stemmen aan de clio 172.
Maar volgens mij cheaten de G40 rijders. Want een R5 GTT blaast zo'n ding echt wel weg op elk momment van de dag. En hij rijdt een stuk beter vindt ik.
Straks maar eens extreem stemmen
Als mensen mee willen doen, heel makkelijk is dat.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.multiproxy.org" TARGET="_blank">www.multiproxy.org</A><!-- BBCode End -->
progje multi proxy downen, instaleren.
weer naar multiproxy gaan. lijst downen van anonieme proxies. importeren. Alles proxies na laten lopen.
rotatie snelheid op 2 sec zetten. En rotatie methode :next proxy
Je internet explorer aanpassen met de volgende dingen.
Instellen op proxy 127.0.0.1 poort 8088
HTTP 1.1 direct connection veranderen in HTTP 1.1 trough proxy server
en zorgen dat die je cookies niet accepteerd.
dat is wat je dus moet doen. je kunt het ding door ip checkers en al halen, maar je ziet het orginele ip niet
Maar volgens mij cheaten de G40 rijders. Want een R5 GTT blaast zo'n ding echt wel weg op elk momment van de dag. En hij rijdt een stuk beter vindt ik.
Straks maar eens extreem stemmen
Als mensen mee willen doen, heel makkelijk is dat.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.multiproxy.org" TARGET="_blank">www.multiproxy.org</A><!-- BBCode End -->
progje multi proxy downen, instaleren.
weer naar multiproxy gaan. lijst downen van anonieme proxies. importeren. Alles proxies na laten lopen.
rotatie snelheid op 2 sec zetten. En rotatie methode :next proxy
Je internet explorer aanpassen met de volgende dingen.
Instellen op proxy 127.0.0.1 poort 8088
HTTP 1.1 direct connection veranderen in HTTP 1.1 trough proxy server
en zorgen dat die je cookies niet accepteerd.
dat is wat je dus moet doen. je kunt het ding door ip checkers en al halen, maar je ziet het orginele ip niet

Ik heb het niet constant aanstaan, alleen als Renault hulp nodig heeftOn 2002-01-28 12:05, che
wrote:
Mmmh.. heb je dit altijd aan staan of niet??
Lijkt me op zich wel handig..
extra veiligheid toch?

Het is zo dat de directe verbinding via @home vele maler sneller is dan als ik via een anonieme proxy gaat. Dus daarom heb ik hem nooit aanstaan.
mzzl
Goed nieuws.
De polo is nu 0,1% gezakt en de R5 0,5 % gestegen. Wat gek. ZOuden mensen die email gekregen hebben??
Zou anders niet weten hoe deze stijging plotseling komt (gniffel gniffel)
mzzl
De polo is nu 0,1% gezakt en de R5 0,5 % gestegen. Wat gek. ZOuden mensen die email gekregen hebben??
Zou anders niet weten hoe deze stijging plotseling komt (gniffel gniffel)
mzzl
Dat is een héél aardig idee! als we de helft van de stemmen uitbrengen als dat ze nu al hebben staan ze straks op nul!!On 2002-01-28 17:50, robert
wrote:
als ze nu zo snel door hebben dat we een stelletje chaeters zijn en dat afstraffen, kunnen we ook massaal op die polo gaan stemmen....
gokje wagen?
Thanx MarcoOn 2002-01-28 17:48, marco
wrote:
heb je mail gehad michel,en ondanks ik geen gt meer heb, heb ik wel ff de tijd genomen om op hem te stemmen ,blijft toch een geinig auto'tje:lol:
Ik en ik denk ook de rest van RTC waardeerd je stem enorm
thanx
De G40 club doet volgens mij op een zeer slimme manier cheaten. Waarom?
70% van de Ip adressen wat ik heb geprobeerd (ongeveer 200 totaal tot nu toe) zijn al gebruikt om te stemmen.
Verder is het wel heel verpand omdat de G40 bij het naderen van de R5 GTT binnen 30 minuten 1,5 % meer stemmen heeft. Schiet dus niet bepaald op. maar ja, het is zo dat je niet kan aantonen dat er gecheat wordt.
Maar ben nu alle renault clubs wat ik tot nu toe ben tegen gekomen aan het mailen en aan het vertellen over de poll. Hopelijk krijgen we zo een hele hoop stemmen waardoor we dus de G40 flink achter ons laten.
Ik hou jullie op de hoogte.
Mzzl
70% van de Ip adressen wat ik heb geprobeerd (ongeveer 200 totaal tot nu toe) zijn al gebruikt om te stemmen.
Verder is het wel heel verpand omdat de G40 bij het naderen van de R5 GTT binnen 30 minuten 1,5 % meer stemmen heeft. Schiet dus niet bepaald op. maar ja, het is zo dat je niet kan aantonen dat er gecheat wordt.
Maar ben nu alle renault clubs wat ik tot nu toe ben tegen gekomen aan het mailen en aan het vertellen over de poll. Hopelijk krijgen we zo een hele hoop stemmen waardoor we dus de G40 flink achter ons laten.
Ik hou jullie op de hoogte.
Mzzl
Volgens mij is de truc dat we al die gekke franse sozen aan het stemmen moeten zien te krijgen!
Ik heb trouwens begrepen van iemand dat je bij elke keer opnieuw inbellen een ander IP-nummer krijgt. Klopt dat ?
[ This message was edited by: ARJEN on 2002-01-28 23:00 ]
Ik heb trouwens begrepen van iemand dat je bij elke keer opnieuw inbellen een ander IP-nummer krijgt. Klopt dat ?
[ This message was edited by: ARJEN on 2002-01-28 23:00 ]