Matthijs schreef:Gaan hier dan 2 dingen langs elkaar heen ofzo ?? DTA en TB's. Sven je zegt zelf........ DTA is een los-programmeerbare computer die je op injectie-motoren kunt gebruiken, dus geen TB's
OK Tb's zijn universele injectie-spruitstukken......
nee als je het topic gevolgd heb gaat xedra (ofzo)
het allebij gebruiken
dta opzich is al een verbetering tov de normale ecu
want het is vrij programmeerbaar
voor atmosferische motoren valt er dan helemaal een hoop vermogen te winnen als men trottlebodies plaatst
je krijgt dan 1 gasklep per cilinder
ik was het zelf ook van plan
maar bij een turbo moter maak je er geen extra winst door plaatsing van tb's dus kost alleen maar
het staat wel erg mooi en het is mooi te verwerken
dus mischien komt het er wel op
het gunstige van die jeanvey tb's is dat ze erg compact kunnen zijn en een uitsparing voor een injector hebben
als je zelf een spruitstuk maakt moet je zoiets er al inlassen