After chattopic afsluitmeeting bij VKV Gorinchem, 8-11-2009
Das toch wel lief dat jij dat aanbied zo op jou kostenAnthonyR schreef:Rondje karten zekerWouter de Wit schreef:En al het binnenstaan de vermoeiend is, gaan we met zn allen naar Anthony toe

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Een MC Flurry Oreo is al voldoende hoor. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Nouja alstie dat er óók bij aanbied helemaal leuk Arco 

-
Ik kom niet met de williams maar met de gtt
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
Leuk, Martijn, zie ik die ook eens !
Marcel
Marcel
-
Update 12-10-2009:
Van Kerkhof en Visscher heeft voor de RTC een exclusief aanbod!
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... C9AEBE.jpg[/img] [img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... C9AEBE.jpg[/img]
Vanaf vandaag, 12 oktober, tot en met 8 november kunnnen alle leden en forumbezoekers van de RTC onderdelen of accessoires met flinke korting bestellen, oplopend tot wel 25%!! (afhankelijk van artikel).
Let op! Dit is een éénmalige aanbieding! Na 8 november vervalt dit aanbod.
Leden van de RTC krijgen 15% meer korting dan niet-leden.
Wil je onderdelen of accessoires bestellen, dan kun je dat doen door te mailen naar Carl Versluis (de magazijnchef van Van Kerkhof & Visscher in Gorinchem) via carl.versluis@uwrenaultdealer.nl of door te bellen naar 0183-643300.
Van Kerkhof en Visscher heeft voor de RTC een exclusief aanbod!
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... C9AEBE.jpg[/img] [img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... C9AEBE.jpg[/img]
Vanaf vandaag, 12 oktober, tot en met 8 november kunnnen alle leden en forumbezoekers van de RTC onderdelen of accessoires met flinke korting bestellen, oplopend tot wel 25%!! (afhankelijk van artikel).
Let op! Dit is een éénmalige aanbieding! Na 8 november vervalt dit aanbod.
Leden van de RTC krijgen 15% meer korting dan niet-leden.
Wil je onderdelen of accessoires bestellen, dan kun je dat doen door te mailen naar Carl Versluis (de magazijnchef van Van Kerkhof & Visscher in Gorinchem) via carl.versluis@uwrenaultdealer.nl of door te bellen naar 0183-643300.
Laatst gewijzigd door Willeon de Zoete op ma 12 okt 2009 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
zozo, zal is ff zoeken of ik nog wat nodig ben.
ben er ook wel ff 8nov
ben er ook wel ff 8nov

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
Moet je me ff corrigeren als ik het fout heb maar:
25% korting, en leden krijgen 15% meer korting: 40%. Lijkt me erg onmogelijk

-
ik lees t als:Jean-Paul-S schreef:Moet je me ff corrigeren als ik het fout heb maar:
rtc-ers tot 25 % korting, niet rtc-ers dus maar 10%
opzich helemaal niet zo bijzonder, een beetje dealer geeft die korting ook wel(zo ook munsterhuis rijssen, in elk geval aan mij dan

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
10% is beter dan niks, zeker voor mensen die normaal niks van korting krijgen. In mijn ogen krijg je de korting op een gegeven moment vanzelf als je niet voor 10 ct minder naar de brezan o.i.d. gaatMartijn Kool schreef:ik lees t als:Jean-Paul-S schreef:Moet je me ff corrigeren als ik het fout heb maar:
rtc-ers tot 25 % korting, niet rtc-ers dus maar 10%
opzich helemaal niet zo bijzonder, een beetje dealer geeft die korting ook wel(zo ook munsterhuis rijssen, in elk geval aan mij dan)

-
Goed lezen is ook een vak apart.
Korting loopt op tot 25% (afhankelijk van artikel)/
RTC leden krijgen 15% meer korting dan niet-lid.
Dus is er een artikel dat voor een RTC lid 25% korting geeft, dan krijgt een niet-lid 10% korting op dat artikel.
Ik ga zeker nog wel wat bestellen, lijstje ligt al klaar!
Dus is er een artikel dat voor een RTC lid 25% korting geeft, dan krijgt een niet-lid 10% korting op dat artikel.

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Leuke aktie. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Ik kom ook wel even langs met de GP denk ik 
EDIT: Moet je voor die deukendokter apart aanmelden of gebeurd dat daar? Heb wel een paar deukjes die ik eruit wil hebben namelijk!

EDIT: Moet je voor die deukendokter apart aanmelden of gebeurd dat daar? Heb wel een paar deukjes die ik eruit wil hebben namelijk!
-
ben er bij clio williams ph1 #3463
-
Remon-CL10 schreef:Ik kom ook wel even langs met de GP denk ik
Aanmelden kan ter plaatse. Hij is de hele dag aanwezig. Prijzen zijn 25 tot 30 euro per deuk, prijs voor meerdere deuken is in overleg.
-
- Über-Spammer
Tis geen vak apart, iedereen leest het zoals hij het wil lezenWilleon de Zoete schreef:Goed lezen is ook een vak apart.![]()

Ben hier nu ook voor aan het leren. Tegen de tijd dat ik het 100% kan kom ik er wel staanAanmelden kan ter plaatse. Hij is de hele dag aanwezig. Prijzen zijn 25 tot 30 euro per deuk, prijs voor meerdere deuken is in overleg.

-
- Über-Spammer
Hangt veelal af hoe de deuk gevormd is. Wanneer je lakschade hebt moet je zowieso spuiten (kan ik wel al
)
Opzich is een moderne auto wel makkelijker, daar zit maar 0,6mm plaat op ipv 0,8mm 0,9mm
Hoe moeilijker de deuk des te duurder. Kleine deukjes doen ze vaak ook trekken ipv duwen, das nog fijner 

Opzich is een moderne auto wel makkelijker, daar zit maar 0,6mm plaat op ipv 0,8mm 0,9mm

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Carclean waarschijnlijk niet aanwezig is op de eindejaarsmeeting !
Dit in tegenstelling tot de aankondiging op de flyer !
-
Carclean is sponsor van de RTC en staat daarom op de flyer.Scenic schreef:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Carclean waarschijnlijk niet aanwezig is op de eindejaarsmeeting !
Carclean doet goede zaken en heeft het dus erg druk.
Daarom is het voor hun een beetje puzzelen.
Maar ze gaan hun best doen om er bij aanwezig te zijn!
Wel vet als je dat kanJean-Paul-S schreef:Hangt veelal af hoe de deuk gevormd is. Wanneer je lakschade hebt moet je zowieso spuiten (kan ik wel al)
Opzich is een moderne auto wel makkelijker, daar zit maar 0,6mm plaat op ipv 0,8mm 0,9mmHoe moeilijker de deuk des te duurder. Kleine deukjes doen ze vaak ook trekken ipv duwen, das nog fijner

Ook nieuwe stukken lassen in m'n achterschermrand/loopt door in dorpel, netjes maken en netjes spuiten in de juiste 449 kleur?

-
- Über-Spammer
Lassen kan ik zelf niet, strak maken en spuiten wel. Das nog een struikelblok voor mij. Als ik klaar ben met school maar eens wat lascursussen gaan volgen 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
lijmen bedoel je met trekken? wel oppassen voor de lak danJean-Paul-S schreef:Hangt veelal af hoe de deuk gevormd is. Wanneer je lakschade hebt moet je zowieso spuiten (kan ik wel al)
Opzich is een moderne auto wel makkelijker, daar zit maar 0,6mm plaat op ipv 0,8mm 0,9mmHoe moeilijker de deuk des te duurder. Kleine deukjes doen ze vaak ook trekken ipv duwen, das nog fijner

-
paulvanrooij schreef:lijmen bedoel je met trekken? wel oppassen voor de lak danJean-Paul-S schreef:Hangt veelal af hoe de deuk gevormd is. Wanneer je lakschade hebt moet je zowieso spuiten (kan ik wel al)
Dat lijmen heeft Sebastiaan (De Deukendokter) ook al bij mijn rode 5 gedaan. Als hij de lijm met trekdopje vaslijmt, denk je eerst "Ai!"! En dan gaat 'ie tot overmaat van ramp ook nog op je lak timmeren met een siliconen staafje!! Maar echt niks meer van te zien.

Je moet het ook wel durven hoor, aan iemand anders z'n troeteldiertje zitten..

-
- Contacteer:
kan ook zeker erg netjes gebeuren hoor, maar bij (slecht) gespoten auto's trek je zo de lak eraf met die lijm. meerdere keren gezien al
-
- Über-Spammer
Ja heb ik ook al eens gezien, dan is de spuiter of degene die de spullen spuitklaar maakt gewoon in gebreke gebleven.paulvanrooij schreef:kan ook zeker erg netjes gebeuren hoor, maar bij (slecht) gespoten auto's trek je zo de lak eraf met die lijm. meerdere keren gezien al
Ach man, stel je niet aanDat lijmen heeft Sebastiaan (De Deukendokter) ook al bij mijn rode 5 gedaan. Als hij de lijm met trekdopje vaslijmt, denk je eerst "Ai!"! En dan gaat 'ie tot overmaat van ramp ook nog op je lak timmeren met een siliconen staafje!! Maar echt niks meer van te zien.
Je moet het ook wel durven hoor, aan iemand anders z'n troeteldiertje zitten..

-
- Contacteer:
i know, i know, maar blijft toch altijd een risicootjeJean-Paul-S schreef:Ja heb ik ook al eens gezien, dan is de spuiter of degene die de spullen spuitklaar maakt gewoon in gebreke gebleven.paulvanrooij schreef:kan ook zeker erg netjes gebeuren hoor, maar bij (slecht) gespoten auto's trek je zo de lak eraf met die lijm. meerdere keren gezien al

maar als je ziet wat die restylers voor elkaar krijgen

(ooit ook nog es een cursus doen)