Arco Straver schreef:@ Jo (en andere betalende leden) : bekijk het eens vanuit een ander perspectief en lees goed waar het over gaat.
(geldt overigens ook voor de andere lezers, (die het in mijn ogen niet geheel snappen wat er aan de hand is)
Vanuit welk perspectief moet ik het dan bekijken ??
Arco Straver schreef:De vraag die ik stel is het volgende :
Vind jij het normaal dat jij als betalend clublid de forumkosten en meetingskosten betaald voor een niet-lid ??
ja, dat vind ik normaal. Ik heb er immers voor gekozen om betalend lid te worden uit principe gezien de band met RCB (nou ja...band...)
Arco Straver schreef:De hele "discussie" of de RTC met het ophalen van lidmaatschapsgeld zijn kosten wel of niet kan dekken is niet aan de orde. (anders hadden we wel een hoger entreegeld gevraagd of het lidmaatschapsgeld omhoog geschroefd).
We zijn een finacieel gezonde club.
ok, das mooi dat alles financieel gezond maar er wordt toch een andere indruk opgewekt.
Arco Straver schreef:Het is alleen een symbolische bijdrage (anders hadden we net zoals bij jullie meetings in Kruibeke ook entreegeld per auto EN per bezoeker kunnen heffen) die we vragen aan niet-leden om de faciliteiten die zij gebruiken (forum & meeting) voor een klein gedeelte te ondersteunen.
Jij als lid van de RTC, hoeft helemaal geen entreegeld te betalen...
Fijn dat je dat aanhaalt, onze meeting in Kruibeke:
- inkom voor zowel bestuurder als passagier, 100% correct. Tevens te betalen door leden, niet leden, bezoekers en symphatisanten. Wij vragen geen
lidgeld. Het bedrag dat betaald wordt aan de inkom wordt gebruikt om deels de kosten te betalen van het personeel in de kantine/clubhuis.
-Prachtige lokatie, droog bij regen, economische prijzen, hamburgers, mogelijkheid tot snacks
en normale toiletten.
-Er is daar ook plaats voor een 200 tot 300 autos.
Arco Straver schreef:Dat een forum zoals
http://www.5gt.nl alleen draait op goodwill van de beheerder en hun meetings plaatsvinden op terreinen die gratis toegankelijk zijn, heeft te maken met het feit dat zij kleinschalliger zijn dan de RTC.
(30 auto's max. en een Mac zijn voldoende).
zie ook antwoord hierboven.