(of was het alleen voorbehouden aan het showmodel ???)
[img]http://www.autocar.co.uk/csfiles/blogs/ ... aust_2.jpg[/img]
http://www.autocar.co.uk/blogs/autocarl ... haust.aspx

Vanaf het internetArno17 schreef:Laat ik nu de zijkant en achterkant het mooist vinden!AnthonyR schreef:De voorkant is gewoon het dikst van die hele Twingo
Just got back from the Twingo launch at Thruxton, and have to say, wow! Great fun to drive, the best way i could describe it is a mini 197.
Van wie is die quote die je daar hebt gevonden.
Hebbie dan niet gekeken onder de motorkap ???Arno17 schreef:komt daar dan die lekkere sound vandaan...........Ivo??
IS bijna niet te zien, maar daar komt idd die lekker gemene grom vandaan....Arco schreef:Hebbie dan niet gekeken onder de motorkap ???Arno17 schreef:komt daar dan die lekkere sound vandaan...........Ivo??![]()
voornamelijk omdat je met 't turbo makkelijker vermogen kunt halen dan zonder. zonder turbo is 100pk/liter niet eenvoudig haalbaar. . . met turbo is dat kinderspel. en 'n 1.4 met turbo is makkelijker zuinig te rijden dan 'n opgefokte 1.6. en dat verkoopt lekkerArno17 schreef:hmmm, dat is ook wel een heel vervelend leuk kleurtje..
En ik heb uiteraard onder de hood gekeken, alleen dat is niet te zien, hoeft ook niet als ik hem maar hoor
En waarom een 1.4 T, als men bij Renault uit een 2.0 bijna 200 pk kan halen is 165 uit een 1.6 ook mogelijk, vergeet niet dat de Twingo RS motor een kompleet nieuwe motor is, die zal heus nog niet aan zijn top/max zitten.
Ehh, Theo het is een nieuwe en ik neem aan dat die wel proper en gaaf is.TheoV schreef:let er wel bij op dat je met zwart enorm veel ondehoud hebt aan je kleur. . .
maar als ie nog proper/gaaf is, is 't inderdaad wel vet, voor 'n twingo
ik weet't. maar t is niet eeuwig 'n nieuwe heArno17 schreef:Ehh, Theo het is een nieuwe en ik neem aan dat die wel proper en gaaf is.TheoV schreef:let er wel bij op dat je met zwart enorm veel ondehoud hebt aan je kleur. . .
maar als ie nog proper/gaaf is, is 't inderdaad wel vet, voor 'n twingo
Maar ik weet wat je bedoeld, gelukkig is ie niet groter dan mijn huidige automobiel dus poetsen en wassen zal geen problemen opleveren.
@Arco, die is ook voorbij, jammer dat Geel niet te krijgen is want dat is ook wel een hele nette kleur.
nou, lichtere kleuren, die bij voorkeur niet wit zijnArno17 schreef:TheoV, ik snap je punt, tevens blijft het een Renault hé..
En ik denk er weinig kleuren zijn die geen last hebben van wat jij zegt, ken jij kleuren die niet zo gevoelig zijn?
Hmmm, kan me niet herrineren dat mijn Zilvergrijze Laguna nergens last van had, maar goed dat even terzijde.Arco schreef:Zilvergrijs.![]()
Maarre zwart.![]()
*stikjaloersmodus*
Sure? Weet je zo een motorcode? Dacht eigenlijk dat 't een verder opgeleukte K4M was.Arno17 schreef: vergeet niet dat de Twingo RS motor een kompleet nieuwe motor is, die zal heus nog niet aan zijn top/max zitten.
Zeker ben ik niet, is mij verteld en dacht te hebben gelezen op het www.Menno schreef:Sure? Weet je zo een motorcode? Dacht eigenlijk dat 't een verder opgeleukte K4M was.Arno17 schreef: vergeet niet dat de Twingo RS motor een kompleet nieuwe motor is, die zal heus nog niet aan zijn top/max zitten.