Steven schreef:EBC is zulke teringtroep he, vriend van me heeft noodgedwongen EBC redstuff op z'n gasstra zitten, blokken die toch behoorlijk duur waren.
Was geen tijd meer om Ferrodo DS2500 op te duiken ergens.
Ze faden dan niet, maar hard remmen doen ze ook niet. En dan die 'less dust' amehoela, d'r komt net zulke troep vanaf als normaal.
Dan zijn de sportblokken van autopartsonline.nl de helft van de prijs of minder en daar rem je tenminste wel serieus mee.
Manman dat dat EBC nog steeds verkocht wordt
Om even over EBC terug te komen, laatste keer toen ik samen met Tim even een zondag Ring had gepland en Tim net de Textar blokken er tussen zat en ik de remblokken van de groene 16V bijna op had en nog een setje EBC RED STUFF's had liggen op de plank die er maar tussen gezet.. in het begin nauwelijks remkracht.. naarmate ze op temperatuur komen remmen ze weer goed en als ze nog warmer worden is het over..
En zo ging ik op de Ring bij Wehrseifen bijna de muur in
Steven schreef:EBC is zulke teringtroep he, vriend van me heeft noodgedwongen EBC redstuff op z'n gasstra zitten, blokken die toch behoorlijk duur waren.
Was geen tijd meer om Ferrodo DS2500 op te duiken ergens.
Ze faden dan niet, maar hard remmen doen ze ook niet. En dan die 'less dust' amehoela, d'r komt net zulke troep vanaf als normaal.
Dan zijn de sportblokken van autopartsonline.nl de helft van de prijs of minder en daar rem je tenminste wel serieus mee.
Manman dat dat EBC nog steeds verkocht wordt
Om even over EBC terug te komen, laatste keer toen ik samen met Tim even een zondag Ring had gepland en Tim net de Textar blokken er tussen zat en ik de remblokken van de groene 16V bijna op had en nog een setje EBC RED STUFF's had liggen op de plank die er maar tussen gezet.. in het begin nauwelijks remkracht.. naarmate ze op temperatuur komen remmen ze weer goed en als ze nog warmer worden is het over..
En zo ging ik op de Ring bij Wehrseifen bijna de muur in
MIJN redstuff blokken waren dat . weg met die rommel
Maar als je slangen nog in goede staat zijn (en dat lijkt me wel gezien het bouwjaar van je rs) is het een beetje zonde van je geld. Het ziet er wel dik uit maar je gaat er niks harder van.
Cli0 Styl3 schreef:Ik vroeg me af of het zin heeft om me auto te laten polijsten? Ik heb namelijk wat dofe gedeeltes op de auto zoals de spoiler en bumpers.
Alvast bedankt.
Check mijn topic even
Ik heb in april bij een poetsclinic via het Autoweekforum de auto laten polijsten. Geen enkele swirl, kras of doffe plek zit er meer in. Zal je auto dus zeker goed doen. September is er weer zo'n dag overigens. Misschien een tip?
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90