-
ik krijg betaald om te forum-men 

Heb em gisteren ff groot onderhoud gegeven wat heeeeeel hard nodig was. Kat hebben we er nog niet onder kunnen zetten. FF illegaal blokkie om gereden en hij is voor mijn gevoel ECHT KNIJTER snel. Wordt vervolgd.
-
GAAF...hopelijk zien wel hem snel eens!
-
Inderdaad...hopelijk hoef je ook niet veel langer met de 5 door te rijdenOn 2002-01-15 12:51, Chris
wrote:
Ben ook erg benieuwd Zeeuw, hopenlijk heb je met deze wel succes/Plezier.

Hoop ook dat ik er meer lol mee zal beleven. Een r5 1000cc is echt een ramp overigens, helemaal als ie maar 4 versn heeft.
Tzou kunnen maaruh probleem is dat ik er eigenlijk geen cent meer aan uit wil geven. Ik herstel eurocent. Heb nu weer een kapot aandrijfasje dus..... Kwil, als ik geld uitgeef, alleen geld aan de williams uitgeven.
Nou hij moet nog gekeurd worden dus alles bij elkaar zxal het nog wel ff gaan duren. De 16V staat zo ong helemaal kaal te wachten op een ritje naar de sloop.
Ja zit wel een gaatje in de bumper maar tis nog eenbelg en die hebben kleinere platen. Dus een grote nl plaat erover en klaar. HEt gaat er best makkelijk uit. Valt reuze mee.
De overige onderdelen zoals draagamen, assen, stuurhuis zijn zaken die ik voor reserve kan houden want das hetzelfde als voor een willie.
Dat is wel beter dat het LPG gat daar zit, dan zie je er straks niets meer van. En die onderdelen zou ik idd ook houden, en je oude wielen bewaren voor de winter ofzo. Maar had die Williams erg veel LPG KM gereden?
Gas is er in 99 ingezet. Veel kmŽs? Geen idee. Weet wel dat het motortje onzettend mooi klinkt, krijg het idee dattie gereviseerd is. Er staan nu 150dkm op de teller en de oliedruk is koud 5,5 bar. Nou wijken die metertjes vaak af maar toch. HEt ziet er goed uit.
Onvoorstelbaar ja, heb nog niet een meeting bij kunnen wonen. Zonde mar goed, het zal nog ff duren maar dan ben ik er zeker bij! Ben wel blij dat ik toch weer een Renault gekocht heb.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ha weer een nieuwe gevonden ?
succes met overzetten van alles .
succes met overzetten van alles .
Khoef niets over te zetten, hij is al compleet zeg maar. Wel wat lakschade, maar goed das geen noodzakelijk kwaad.
Tis mŽn tweede williams ja. Weer een renault omdat het gewoon de mooiste autoŽs in deze klasse maakt!!!On 2002-01-15 16:56, Chris
wrote:
Beter dat je weer een Renault gekocht hebt.
Dit is je tweede Williams toch?
En waarom heb je toch weer voor een Renault gekozen??
Hey mensen!
Ik heb sinds vorige week zaterdag eindelijk ook een GTT op de kop kunnen tikken!
Het is een 87'er phase 1 met 168000 km op de klok. Ik ben de 4e eigenaar en ik weet wie de vorige eigenaars zijn geweest, wat natuurlijk best mooi is. Het is dus een origineel nederlandse auto: RT-76-**
Hij is donkerblauw (overgespoten) en heeft witte 15 inch wielen met 195/45/15 Toyo Proxes er overheen. Beetje verlaagd, dus hij ziet er mooi uit (vind ik!). Verder zit er een Sebring einddemper onder die lekker klinkt als ie goed warm is. Ook is er een veerpootbrug gemonteerd aan de voorkant. Er zit een Renault 19 16v grille in. De skirts zijn overigens zwart gelaten, wat ik eigenlijk wel mooi vind!
Het interieur is eigenlijk nog zo goed als origineel, op de wijzerplaten na. Die zijn wit met rode letters en geven mijlen aan in plaats van kilometers. Althans, die kilometers staan in het heel klein en in het blauw ertussen. En een minpuntje is dat de vorige eigenaar de originele kuipstoelen eruit heeft gehaald en er standaard R5 stoelen ingehangen heeft!
Het enige wat me in de bochten nog wel in die stoel houdt is de 4-puntsgordel. Da's effe wennen, maar als je er eenmaal inzit is het heerlijk...
Wat kan ik nog meer vertellen? Ik krijg lamme klauwen!
Ik heb sinds vorige week zaterdag eindelijk ook een GTT op de kop kunnen tikken!
Het is een 87'er phase 1 met 168000 km op de klok. Ik ben de 4e eigenaar en ik weet wie de vorige eigenaars zijn geweest, wat natuurlijk best mooi is. Het is dus een origineel nederlandse auto: RT-76-**
Hij is donkerblauw (overgespoten) en heeft witte 15 inch wielen met 195/45/15 Toyo Proxes er overheen. Beetje verlaagd, dus hij ziet er mooi uit (vind ik!). Verder zit er een Sebring einddemper onder die lekker klinkt als ie goed warm is. Ook is er een veerpootbrug gemonteerd aan de voorkant. Er zit een Renault 19 16v grille in. De skirts zijn overigens zwart gelaten, wat ik eigenlijk wel mooi vind!
Het interieur is eigenlijk nog zo goed als origineel, op de wijzerplaten na. Die zijn wit met rode letters en geven mijlen aan in plaats van kilometers. Althans, die kilometers staan in het heel klein en in het blauw ertussen. En een minpuntje is dat de vorige eigenaar de originele kuipstoelen eruit heeft gehaald en er standaard R5 stoelen ingehangen heeft!

Wat kan ik nog meer vertellen? Ik krijg lamme klauwen!
gaaf man! Alleen snel op zoek naar phase 1 stoelen, zal wel niet meevallen om een beetje mooie te vinden, misschien gelijk kuipstoeltjes?
En die bumpers en skirts grijs, dat vind ik echt stoer. Vooral zo houden en niet over laten spuiten, want de ph1 GTT's met de bumpers en skirts ongespoten worden steeds zeldzamer.
En die bumpers en skirts grijs, dat vind ik echt stoer. Vooral zo houden en niet over laten spuiten, want de ph1 GTT's met de bumpers en skirts ongespoten worden steeds zeldzamer.
Ja, precies. Ik ben ook van plan 'm zo te houden. Dat heeft de vorige eigenaar (een groot liefhebber) ook expres zo gelaten. Hij is weer een beetje aan het roesten en ik ga 'm over een tijdje (als je financien het toelaten) weer effe bijwerken en weer over laten spuiten, maar laat ook deze keer de skirts en bumpers gewoon zwart.
De auto zit overigens nog goed in de lak, maar begint op sommige plekjes te roesten (de standaard plekjes...). Kan ik dat dan laten repareren en dan alleen die plekken bij laten spuiten, of wordt dat niks!?
De auto zit overigens nog goed in de lak, maar begint op sommige plekjes te roesten (de standaard plekjes...). Kan ik dat dan laten repareren en dan alleen die plekken bij laten spuiten, of wordt dat niks!?