Neej hoor, legale en hele nette hersteller!!MaSteR Clio schreef:goed plaatwerkende illegale pool
Wouter GT Turbo ph II -> Zwart / Wit...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zure schade Wouter. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
he wouter, al wat gehoord?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
nee florus je kan hem niet voor 50 euro kopen 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
marktverziekerSteven schreef:500 dan
Ach ff een ander blokkie scoren, ff nalopen en d'rin tjoppen en gaan.





Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Tja rijden uit Baarn ging perfect. Rustig gereden dus nergens last van.
APK-tje erop gegooid. Alleen voorveren en bougies en een relaitje is vervangen.
En in minder dan een week ging het steeds slechter..
Bij Veban neer gegooid (je had het moeten zien, s'ochtends vroeg een aantal kruispunten in Den Haag blauw gezet
).
Die hebben compressie test gedaan en was totaal geen compressie meer in te krijgen.
Nadat de Willy is hersteld eerst maar eens naar de 5 gaan kijken. Ergens motorblokie vandaag halen en er ff in laten tjoppen.
Overspuiten enzo komt volgend jaar wel.
APK-tje erop gegooid. Alleen voorveren en bougies en een relaitje is vervangen.
En in minder dan een week ging het steeds slechter..
Bij Veban neer gegooid (je had het moeten zien, s'ochtends vroeg een aantal kruispunten in Den Haag blauw gezet

Die hebben compressie test gedaan en was totaal geen compressie meer in te krijgen.
Nadat de Willy is hersteld eerst maar eens naar de 5 gaan kijken. Ergens motorblokie vandaag halen en er ff in laten tjoppen.
Overspuiten enzo komt volgend jaar wel.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Valt nog mee dat je geen GTE aanbied........Luco/Alpine-racer schreef:marktverziekerSteven schreef:500 dan
Ach ff een ander blokkie scoren, ff nalopen en d'rin tjoppen en gaan.![]()
![]()
![]()
![]()


Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
"Elk nadeel heb z'n voordeel."
2800.- euries.
Niet te misselijk.
2800.- euries.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
verkoop m mij maar 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
@ Velocity, klopt is idd Epen. Best ijs van Nederland is daar!!!
Ik wil de Williams niet kwijt. Vind het een super auto. Probeer maar eens een goede Williams weer te vinden.
De dagwaarde is ongeveer 3800,00. Dus eigenlijk net niet economisch total loss. Aangezien het alleen blikschade is vertrouw ik de auto nog volledig.
De auto wordt gewoon hersteld en komt als het goed is als nieuw bij de schadehersteller vandaan
Kreeg laatst al een mailtje van iemand met de vraag waar en wanneer die naar de sloop ging, die persoon had onderdelen nodig. Helaaas voor hem.
Ik wil de Williams niet kwijt. Vind het een super auto. Probeer maar eens een goede Williams weer te vinden.
De dagwaarde is ongeveer 3800,00. Dus eigenlijk net niet economisch total loss. Aangezien het alleen blikschade is vertrouw ik de auto nog volledig.
De auto wordt gewoon hersteld en komt als het goed is als nieuw bij de schadehersteller vandaan
Kreeg laatst al een mailtje van iemand met de vraag waar en wanneer die naar de sloop ging, die persoon had onderdelen nodig. Helaaas voor hem.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
ik was eerderSteven schreef:Koop je al zowat een andere voor idd, ik bied 500 euro

Opzouteh, 500 is mijn bod ®J-P-S schreef:ik was eerderSteven schreef:Koop je al zowat een andere voor idd, ik bied 500 euro

Nou vooruit 600 dan...
Of zal ik me aanbieden om een blok in te bouwen en daarna snel verhuizen en nooit meer van me laten horen

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Goed,
Williams is (eindelijk) terug.
Na precies 3 weken. Heb twee weken in een fiat Idea (opgeblazen panda) gereden en de laatste week in een nieuwe C30, was wel leuk zoon C30.
Maar dat gezeik waarom het zolang duurde;
- Vakantie;
- Moeilijk achterschermpje;
- Verkeerd voorscherm gekregen;
- Verkeerd portier gekregen;
- Verkeerde spiegel;
(kwam allemaal bij Stam vandaan, kan toch niet zo moeilijk zijn??, of wel?)

Maar eind resultaat is bijna perfect. Zijn op de achterbumper dus een krasje vergeten. Maar hebben wel de gehele steenslag uit de motorkap gehaald, nu de voorbumper nog.
Het ergste; de stickers!!
Aan de ene kant zit een sticker die 14 cm is en aan de andere kant 16,5 cm
Ja 2,5 cm! Maar aangezien ik het wel 100% wil hebben kan ik me hier kapot aan ergeren!!
Kan iemand met een Willy phase I misschien opmeten hoe groot de sticker aan de zijkant moet zijn? Of weet iemand dit?
Ook hebben ze aan de stuurbekrachtiging gezeten. Ging heel licht en nu zwaar. Ik in het resevoir kijken, bijna helemaal leeg. Kan ik hier nog een paar dagen mee rijden of is dat riskant?
Verder valt me op dat het schakelen heel anders gaat.
De koppeling pakt direct op. Totaal geen spelling als je em oplaat komen. Verder gaat ie wat lastig in zn achteruit. Daar moet je em soms echt inslaan.
De kopellingskabel was laatst kaduk en is door Veban vervangen. Zou het hier iets mee te maken kunnen hebben, vermogen heb ik wel genoeg en verder schakelen gaat ook goed.
Moet zowieso zaterdag naar Veban. Kijken voor de 5. Als de Willy weer helemaal goed is, Eindelijk aan de 5 beginnen!!
Hoewel de 5 geen haast heeft, wil ik er toch graag in gaan rijden
Williams is (eindelijk) terug.

Maar dat gezeik waarom het zolang duurde;
- Vakantie;
- Moeilijk achterschermpje;
- Verkeerd voorscherm gekregen;
- Verkeerd portier gekregen;
- Verkeerde spiegel;
(kwam allemaal bij Stam vandaan, kan toch niet zo moeilijk zijn??, of wel?)



Maar eind resultaat is bijna perfect. Zijn op de achterbumper dus een krasje vergeten. Maar hebben wel de gehele steenslag uit de motorkap gehaald, nu de voorbumper nog.
Het ergste; de stickers!!
Aan de ene kant zit een sticker die 14 cm is en aan de andere kant 16,5 cm

Ja 2,5 cm! Maar aangezien ik het wel 100% wil hebben kan ik me hier kapot aan ergeren!!
Kan iemand met een Willy phase I misschien opmeten hoe groot de sticker aan de zijkant moet zijn? Of weet iemand dit?
Ook hebben ze aan de stuurbekrachtiging gezeten. Ging heel licht en nu zwaar. Ik in het resevoir kijken, bijna helemaal leeg. Kan ik hier nog een paar dagen mee rijden of is dat riskant?
Verder valt me op dat het schakelen heel anders gaat.
De koppeling pakt direct op. Totaal geen spelling als je em oplaat komen. Verder gaat ie wat lastig in zn achteruit. Daar moet je em soms echt inslaan.
De kopellingskabel was laatst kaduk en is door Veban vervangen. Zou het hier iets mee te maken kunnen hebben, vermogen heb ik wel genoeg en verder schakelen gaat ook goed.
Moet zowieso zaterdag naar Veban. Kijken voor de 5. Als de Willy weer helemaal goed is, Eindelijk aan de 5 beginnen!!
Hoewel de 5 geen haast heeft, wil ik er toch graag in gaan rijden

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
kmstand voordat ie wegging genoteerd? lijkt alsof ze zijn wezen trappen met de clio in elk gevalWouterW schreef:Goed,
Williams is (eindelijk) terug.Na precies 3 weken. Heb twee weken in een fiat Idea (opgeblazen panda) gereden en de laatste week in een nieuwe C30, was wel leuk zoon C30.
Maar dat gezeik waarom het zolang duurde;
- Vakantie;
- Moeilijk achterschermpje;
- Verkeerd voorscherm gekregen;
- Verkeerd portier gekregen;
- Verkeerde spiegel;
(kwam allemaal bij Stam vandaan, kan toch niet zo moeilijk zijn??, of wel?)
![]()
![]()
Maar eind resultaat is bijna perfect. Zijn op de achterbumper dus een krasje vergeten. Maar hebben wel de gehele steenslag uit de motorkap gehaald, nu de voorbumper nog.
Het ergste; de stickers!!
Aan de ene kant zit een sticker die 14 cm is en aan de andere kant 16,5 cm![]()
Ja 2,5 cm! Maar aangezien ik het wel 100% wil hebben kan ik me hier kapot aan ergeren!!
Kan iemand met een Willy phase I misschien opmeten hoe groot de sticker aan de zijkant moet zijn? Of weet iemand dit?
Ook hebben ze aan de stuurbekrachtiging gezeten. Ging heel licht en nu zwaar. Ik in het resevoir kijken, bijna helemaal leeg. Kan ik hier nog een paar dagen mee rijden of is dat riskant?
Verder valt me op dat het schakelen heel anders gaat.
De koppeling pakt direct op. Totaal geen spelling als je em oplaat komen. Verder gaat ie wat lastig in zn achteruit. Daar moet je em soms echt inslaan.
De kopellingskabel was laatst kaduk en is door Veban vervangen. Zou het hier iets mee te maken kunnen hebben, vermogen heb ik wel genoeg en verder schakelen gaat ook goed.
Moet zowieso zaterdag naar Veban. Kijken voor de 5. Als de Willy weer helemaal goed is, Eindelijk aan de 5 beginnen!!
Hoewel de 5 geen haast heeft, wil ik er toch graag in gaan rijden

beetje spuitwerk gebeurt dat niet van

pedaal vervangen wss, stelmechanisme kapot. stuurbekrachtiging moet je ff bekijken(lek ergens?)
reservoir van de stuurb ekrachtiging ff bijvullen. Als je pomp droogloopt of slecht in de vloeistof zit, looptie kapot
Flessie ATF scoren dus voor een tientje ofzo en erin mikken. als je m dan vult tot bijna max met lopende motor paar keer flink naar uiterst links en rechts draaien en kijken of t niveau nog zakt. Zo nodig herhalen tot t niveau goed blijft, dan zal hij wel minder zwaar sturen.
Issie op de richtbank geweest om te kijken of hij toch een tikkie heeft gehad ?

Issie op de richtbank geweest om te kijken of hij toch een tikkie heeft gehad ?
Mijne stuurt ook vrij zwaar voor stuurbekrachtiging, komt ws door de verlaging. Maar dat had je ervoor ook al... Zou me niks verbazen als ze ermee zijn wezen trappen, dat hoor je helaas heel erg vaak met dit soort auto's...
ik zou niet 123 weten wat dat te maken heeft met die stuurbekrachtiging 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ze hebben met schadeherstel het gewoonweg niet ontlucht/bijvuld.
Bijvullen, stilstaand sturen ivm ontluchten, contr. en rijden maar.
Bijvullen, stilstaand sturen ivm ontluchten, contr. en rijden maar.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Goed, weer terug naar de GTT
Vanochtend bij Veban geweest, zowel Henk als ik kunnen geen goede ruil motor vinden.
Wordt dus reviseren.
Moet even het mailadres of telefoonnummer van Patrick Biggelaar hebben. Heeft iemand dat???
Vanochtend bij Veban geweest, zowel Henk als ik kunnen geen goede ruil motor vinden.
Wordt dus reviseren.
Moet even het mailadres of telefoonnummer van Patrick Biggelaar hebben. Heeft iemand dat???
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
een 1.4 kan je beter bij mb doen denk ik
patrick doet alleen 16klappers toch kompleet?
patrick doet alleen 16klappers toch kompleet?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.