Wouter GT Turbo ph II -> Zwart / Wit...

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

MaSteR Clio schreef:goed plaatwerkende illegale pool ;)
Neej hoor, legale en hele nette hersteller!!
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Zure schade Wouter. (N)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

he wouter, al wat gehoord?
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

J-P-S schreef:he wouter, al wat gehoord?
Van wie?


Auto gaat morgen naar de schadehersteller. Hopelijk snel opgelost.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Hoe 's 't met de 5 GTT nu dan, wat is er nou eigenlijk mis met 't blok? :)
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

met de 5?

Heb er vrijdag nog met RJ ff naar staan te kijken, staat nog steeds bij Veban.

Blok is gewoon op. Bouwt totaal geen compressie meer op.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Bij alle cilinders niet meer dan? ,zeker weten dat het niet de koppakking is ofzo? omdat ie toen vrij erg rookte :)

Wel lekker k#t dan allemaal (N) ,wat ga je er nu mee doen,laten repareren?,of heb nog geen idee.....
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

nee florus je kan hem niet voor 50 euro kopen :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

:D :D :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

:lol: :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

500 dan :D

Ach ff een ander blokkie scoren, ff nalopen en d'rin tjoppen en gaan.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Steven schreef:500 dan :D

Ach ff een ander blokkie scoren, ff nalopen en d'rin tjoppen en gaan.
marktverzieker :lol: :lol: :lol: :lol: :biertjuh:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Nee, zonder gekheid, vraag me gewoon af waarom ie nu er nu ineens van alles mis is met 't blok, hij is toch rijdend uit Baarn ofzo gekomen......?
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Tja rijden uit Baarn ging perfect. Rustig gereden dus nergens last van.

APK-tje erop gegooid. Alleen voorveren en bougies en een relaitje is vervangen.

En in minder dan een week ging het steeds slechter..

Bij Veban neer gegooid (je had het moeten zien, s'ochtends vroeg een aantal kruispunten in Den Haag blauw gezet :D ).

Die hebben compressie test gedaan en was totaal geen compressie meer in te krijgen.

Nadat de Willy is hersteld eerst maar eens naar de 5 gaan kijken. Ergens motorblokie vandaag halen en er ff in laten tjoppen.

Overspuiten enzo komt volgend jaar wel.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:
Steven schreef:500 dan :D

Ach ff een ander blokkie scoren, ff nalopen en d'rin tjoppen en gaan.
marktverzieker :lol: :lol: :lol: :lol: :biertjuh:
Valt nog mee dat je geen GTE aanbied........

:p :p
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Was het echt niet de koppakking oid die kapot is wouter? Vind het raar dat ik er nooit problemen mee gehad heb, en dat dat ding opeens geen compressie meer heeft...
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Zojuist schadehersteller gesproken......

Schade ongeveer € 2.800,00 (N) :@

Meegekregen als leenauto, een Fiat Idea :( :( :( Traag kuthok. Kan nu wel ineens 4 mensen meenemen.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

"Elk nadeel heb z'n voordeel."


2800.- euries. (~) Niet te misselijk.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Pffff das me niet een bedrag Wouter :(
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

verkoop m mij maar :p
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Koop je al zowat een andere voor idd, ik bied 500 euro :lol:
Velocity
Berichten: 315
Lid geworden op: za 1 apr 2006 17:03

Pfff, idd zuur... jammer.








(offtopic: is dat niet de ijstent in Epen? laat ik daar nu net uit de buurt komen :D)
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

@ Velocity, klopt is idd Epen. Best ijs van Nederland is daar!!!

Ik wil de Williams niet kwijt. Vind het een super auto. Probeer maar eens een goede Williams weer te vinden.

De dagwaarde is ongeveer € 3800,00. Dus eigenlijk net niet economisch total loss. Aangezien het alleen blikschade is vertrouw ik de auto nog volledig.

De auto wordt gewoon hersteld en komt als het goed is als nieuw bij de schadehersteller vandaan

Kreeg laatst al een mailtje van iemand met de vraag waar en wanneer die naar de sloop ging, die persoon had onderdelen nodig. Helaaas voor hem.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Steven schreef:Koop je al zowat een andere voor idd, ik bied 500 euro :lol:
ik was eerder (0)
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

voor 5000 kom ik em brengen :p

Doet toch niemand
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

J-P-S schreef:
Steven schreef:Koop je al zowat een andere voor idd, ik bied 500 euro :lol:
ik was eerder (0)
Opzouteh, €500 is mijn bod ® :p
Nou vooruit 600 dan...

Of zal ik me aanbieden om een blok in te bouwen en daarna snel verhuizen en nooit meer van me laten horen :lol:
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Het is hier net de bazaar..........

:D
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Goed,

Williams is (eindelijk) terug. (L) Na precies 3 weken. Heb twee weken in een fiat Idea (opgeblazen panda) gereden en de laatste week in een nieuwe C30, was wel leuk zoon C30.

Maar dat gezeik waarom het zolang duurde;
- Vakantie;
- Moeilijk achterschermpje;
- Verkeerd voorscherm gekregen;
- Verkeerd portier gekregen;
- Verkeerde spiegel;
(kwam allemaal bij Stam vandaan, kan toch niet zo moeilijk zijn??, of wel?)
:s :s :s

Maar eind resultaat is bijna perfect. Zijn op de achterbumper dus een krasje vergeten. Maar hebben wel de gehele steenslag uit de motorkap gehaald, nu de voorbumper nog.
Het ergste; de stickers!!

Aan de ene kant zit een sticker die 14 cm is en aan de andere kant 16,5 cm :@
Ja 2,5 cm! Maar aangezien ik het wel 100% wil hebben kan ik me hier kapot aan ergeren!!
Kan iemand met een Willy phase I misschien opmeten hoe groot de sticker aan de zijkant moet zijn? Of weet iemand dit?

Ook hebben ze aan de stuurbekrachtiging gezeten. Ging heel licht en nu zwaar. Ik in het resevoir kijken, bijna helemaal leeg. Kan ik hier nog een paar dagen mee rijden of is dat riskant?

Verder valt me op dat het schakelen heel anders gaat.
De koppeling pakt direct op. Totaal geen spelling als je em oplaat komen. Verder gaat ie wat lastig in zn achteruit. Daar moet je em soms echt inslaan.

De kopellingskabel was laatst kaduk en is door Veban vervangen. Zou het hier iets mee te maken kunnen hebben, vermogen heb ik wel genoeg en verder schakelen gaat ook goed.

Moet zowieso zaterdag naar Veban. Kijken voor de 5. Als de Willy weer helemaal goed is, Eindelijk aan de 5 beginnen!!

Hoewel de 5 geen haast heeft, wil ik er toch graag in gaan rijden :D
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

WouterW schreef:Goed,

Williams is (eindelijk) terug. (L) Na precies 3 weken. Heb twee weken in een fiat Idea (opgeblazen panda) gereden en de laatste week in een nieuwe C30, was wel leuk zoon C30.

Maar dat gezeik waarom het zolang duurde;
- Vakantie;
- Moeilijk achterschermpje;
- Verkeerd voorscherm gekregen;
- Verkeerd portier gekregen;
- Verkeerde spiegel;
(kwam allemaal bij Stam vandaan, kan toch niet zo moeilijk zijn??, of wel?)
:s :s :s

Maar eind resultaat is bijna perfect. Zijn op de achterbumper dus een krasje vergeten. Maar hebben wel de gehele steenslag uit de motorkap gehaald, nu de voorbumper nog.
Het ergste; de stickers!!

Aan de ene kant zit een sticker die 14 cm is en aan de andere kant 16,5 cm :@
Ja 2,5 cm! Maar aangezien ik het wel 100% wil hebben kan ik me hier kapot aan ergeren!!
Kan iemand met een Willy phase I misschien opmeten hoe groot de sticker aan de zijkant moet zijn? Of weet iemand dit?

Ook hebben ze aan de stuurbekrachtiging gezeten. Ging heel licht en nu zwaar. Ik in het resevoir kijken, bijna helemaal leeg. Kan ik hier nog een paar dagen mee rijden of is dat riskant?

Verder valt me op dat het schakelen heel anders gaat.
De koppeling pakt direct op. Totaal geen spelling als je em oplaat komen. Verder gaat ie wat lastig in zn achteruit. Daar moet je em soms echt inslaan.

De kopellingskabel was laatst kaduk en is door Veban vervangen. Zou het hier iets mee te maken kunnen hebben, vermogen heb ik wel genoeg en verder schakelen gaat ook goed.

Moet zowieso zaterdag naar Veban. Kijken voor de 5. Als de Willy weer helemaal goed is, Eindelijk aan de 5 beginnen!!

Hoewel de 5 geen haast heeft, wil ik er toch graag in gaan rijden :D
kmstand voordat ie wegging genoteerd? lijkt alsof ze zijn wezen trappen met de clio in elk geval (N)

beetje spuitwerk gebeurt dat niet van :P

pedaal vervangen wss, stelmechanisme kapot. stuurbekrachtiging moet je ff bekijken(lek ergens?)
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

reservoir van de stuurb ekrachtiging ff bijvullen. Als je pomp droogloopt of slecht in de vloeistof zit, looptie kapot :) Flessie ATF scoren dus voor een tientje ofzo en erin mikken. als je m dan vult tot bijna max met lopende motor paar keer flink naar uiterst links en rechts draaien en kijken of t niveau nog zakt. Zo nodig herhalen tot t niveau goed blijft, dan zal hij wel minder zwaar sturen.
Issie op de richtbank geweest om te kijken of hij toch een tikkie heeft gehad ?
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Mijne stuurt ook vrij zwaar voor stuurbekrachtiging, komt ws door de verlaging. Maar dat had je ervoor ook al... Zou me niks verbazen als ze ermee zijn wezen trappen, dat hoor je helaas heel erg vaak met dit soort auto's...
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

ik zou niet 123 weten wat dat te maken heeft met die stuurbekrachtiging ;)
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Ze hebben met schadeherstel het gewoonweg niet ontlucht/bijvuld.

Bijvullen, stilstaand sturen ivm ontluchten, contr. en rijden maar.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Goed, weer terug naar de GTT

Vanochtend bij Veban geweest, zowel Henk als ik kunnen geen goede ruil motor vinden.

Wordt dus reviseren.

Moet even het mailadres of telefoonnummer van Patrick Biggelaar hebben. Heeft iemand dat???
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

een 1.4 kan je beter bij mb doen denk ik
patrick doet alleen 16klappers toch kompleet?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Plaats reactie