team009's circuit Clio [Foto's vrijrijden TT]

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

Nou, de auto heeft gereden, en alles werkt goed!!! Alleen is de sensor in de radiateur naar z'n grootje, af de fan, want die wil maar niet aanslaan. We zijn tot over 2/3 van de meter gegaan. Dus morgen weer op de oude manier aansluiten (met een schakelaar op het dashboard) en gaan met de banaan.
Remmen nog een keer ontluchten, auto ff wassen en hij kan op de ambulance.

Op een of andere manier hebben we het toch voor elkaar gekregen om het op het laatst af te krijgen, ondanks dat we 5 weken van te voren begonnen zijn... :)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Loopt t blokje lekker? (Z)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

Heb het nog niet echt belast kunnen testen, maar voor wat ik gereden heb loopt hij snaar strak. (tis niet echt verstandig om in het donker zonder koplampen te gaan rijden...)
Echt testen komt vrijdag dus pas, en we hebben dit keer met z'n allen bedacht dat het misschien verstandig is de motor eerst eens warm te rijden alvorens hem op z'n flikker geven. Dat ging vorige keren nog wel eens anders, vandaar ook een verrotte motor.

Is dat probleem van de temp sensor in radiateur bekend? Heb in de vorige een nieuwe gezet, en die was na 4 dagen alweer kapot.. En deze lijkt het ook niet te doen.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

nope, volgens mij functioneerde dat perfect, maargoed, jij hebt een andere auto hoor :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

goei er eerst maar eens een andere thermostaat in
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Al wat info over hoe het allemaal loopt?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

Riël schreef:Al wat info over hoe het allemaal loopt?

staat in het circuit dagen dat ze wel gereden hebben de laatste ciruitdag, wel na enige problemen geloof ik
R5GTT. Drive it like you stole it
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

ja, binnenste aandrijfashoes rechts gescheurd na 2 ronden als ik t goed begrepen heb...
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Nee dove, het diff was losgelopen en daardoor was de keerring uitgelubberd. Diff weer vastgepoeierd met loctite, nieuwe keerring en gaan maar weer.
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

ow dropzak..was dat het?!

klopt wel, daar niet van.. ;)
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

Toch handig als je je eigen topic niet hoeft bij te houden :).
Steven z'n verhaal klopt idd, maar zit met meer dan alleen locktite vast. Vergeet niet dat we tot 12 uur hebben moeten wachten voordat we een pijpsleutel maatje 50 hadden (€66,-!!!!) Ding zal voorlopig nog niet losgaan, maar toch voor de volgende keer een extra keerring mee. Diff lagers zullen er niet beter op zijn geworden, maar klonk nog niet zorgelijk. Hoorde eigenlijk niets anders dan anders, dus zal nog wel ff goed gaan. FF olie verversen, want die was wel een beetje grijs geworden... :wink:
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

PFFFFF, zo eerst even stof van mijn project topic afblazen.

Na laatste circuitdag nog niet echt veel aan de auto gedaan, weinig tijd, etc etc. Op de planning staat nu een remmen upgrade.
Adapters van Bart, RS klauwen, 280 schijven, alfa 155 ds3000 blokken. Powerflex bussen in draagarmen. En als er nog geld over blijft, rvs remslangen + remdrukverdeler. En als we dan nog tijd overhouden gaat de afdeling engineering mooie topmounts maken zodat naast het camber ook het caster in te stellen is.

Vandaag van de postbode mogen ontvangen:
[img]http://img81.imageshack.us/img81/7006/d ... 400sg5.jpg[/img]
Met daarboven op een cadeautje van mijn broertje:
[img]http://img81.imageshack.us/img81/6268/d ... 400fo6.jpg[/img]
Morgen of anders volgende week komen de gesponsorde ( autopartsonline.nl ) schijven binnen, en nieuwe blokken voor achteren. DPT nog even een goeie dag bezorgen, en dan zijn we er weer helemaal klaar voor!!
PatrickG
Berichten: 2794
Lid geworden op: za 1 nov 2003 11:46
Locatie: Lisse

Goed bezig gert :)

:worship:
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

Kijk dat gaat de goede kant op, die RS klauwen heb ik ook al klaar liggen voor mijn 19 :wink: . Zal wel wat lekkerder remmen denk ik. stuurgedrag zal ook wel wat scherper zijn met powerflexen ipv gaar rubber :p (Y)
R5GTT. Drive it like you stole it
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

Kijk nou eens wat ik uit mijn werk in de brievenbus vind.
[img]http://img329.imageshack.us/img329/1577 ... 450gs7.jpg[/img]
Met dank aan autopartsonline.nl. (Y) En ja ik weet het, ik ben eigenwijs om toch geperforeerde schijven te nemen. Zijn al veel woorden aan vuil gemaakt, ga het gewoon proberen. Als het verrot gaat zal ik het melden en kunnen jullie me uitlachen. Als het een dag of 10 als een achtelijke remt zonder verrot te gaan, mag ik graag lachen. :)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ach als ze goed geperforeerd zijn is er weinig mis mee... naja geen betere test dan een circuittest :p
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

Gewoon 500 km zolder doen, dan weet je of het wat is :D
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

Inmiddels weer voor veel te veel geld zooi bij DPT besteld. Binnenkort vallen op de duurmat:

DS3000 blokken van een alfa
RVS remslangen
remdrukverdeler
ferodo 5.1 race remvloeistof

En dan gaan we alles maar eens in elkaar zetten. Heb nu toch wat meer tijd. (Ben een maand geleden afgestudeerd (met een 9!!! :beer: ) en tussen nu en de volgende opleiding (TU) zit nog wat tijd die ik zelf ik kan vullen. Beetje werken, klussen, aanrommelen, etc dus.)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

ik rij met geperforeerd en gegroefd
nog geen kapotte schijven gehad hoor
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

ik ook, geen problemen mee, alleen niet op het circuit gebruikt.... wel met ds2500 blokken erin :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

wel op circuit en met ferrodo 3000
en 4 pots remklauwen
slijten alleen wat harder die schijven :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:wel op circuit en met ferrodo 3000
en 4 pots remklauwen
slijten alleen wat harder die schijven :D
Ach, die kan ik toch een stuk goedkoper krijgen....
Ben inmiddels meer benieuwd naar hoe het remt. En of hij door die drukverdeler nu ook stabiel blijft bij de bocht inremmen, en dan vooral scheivlak. Want daar krijgt de achterkant een behoorlijke slinger, ook als je nauwelijks de bocht inremt.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

nooit de bocht inremmen
remme alleen alsdie recht staat
des te harder die remt des te belangrijker is het dat de auto recht staat als je remt
ik hoef echt de bocht niet in te remmen
dan sta ik gelijk om
maar auto is dan ooklichter en remt harder
dus kijk uit met inremmen nu
kon je wel eens raar staan tekijken
voor het scheivlak helemaal naar buiten sturen, auto recht zetten
remmen, rem los,dan pas insturen (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

Luco/Alpine-racer schreef:nooit de bocht inremmen
remme alleen alsdie recht staat
des te harder die remt des te belangrijker is het dat de auto recht staat als je remt
ik hoef echt de bocht niet in te remmen
dan sta ik gelijk om
maar auto is dan ooklichter en remt harder
dus kijk uit met inremmen nu
kon je wel eens raar staan tekijken
voor het scheivlak helemaal naar buiten sturen, auto recht zetten
remmen, rem los,dan pas insturen (Y)
Klopt helemaal.....maar als je eens iemand lekker wilt uitremmen kan het wel eens nodig zijn remmend de bocht in te gaan. Dat gaat prima als je het met beleid doet. Voorwaarde is wel dat je zoveel mogelijk remdruk op de voorremmen hebt staan (80-20 of zelfd 90-10) Zolang je met een standaard en niet instelbare drukverdeling van 60-40 of 70-30 rijd moet je het dus wel uitkijken.
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

Ok, dat zijn waardevolle tips.
Maar ook als hij bij het scheivlak behoorlijk recht staat krijgt de kont een zwieper. En zelfs bij aanremmen van tarzan trekt hij een beetje. Rem systeem naar achteren deugd gewoon niet. Vandaar ook dat we dat gaan vervangen.

Beetje de bocht inremmen om de kont een beetje te zetten vindt ik wel lekker, maar zal er met die nieuwe remmen voorzichtig mee zijn (Y) .
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

dan remt die niet hard genoeg
:D :D
ik moet echt superrecht staan als ik vol wil remmen
en inderdaad scheivlak voel je hem
maar dat is meer omdat de kont daar erg licht wordt :D :D
als je meerijdt voel je dat goed
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

TEAM009 Gert schreef: Maar ook als hij bij het scheivlak behoorlijk recht staat krijgt de kont een zwieper.
Heerlijk is dat (Y) :worship:
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

In principe is dat heel lekker ja. Maar als dat is omdat de auto niet gelijkmatig remt is dat net ff iets minder.
Beetje dwars gaan is niks mis mee. Maar het moet wel gebeuren als ik het wil, en niet als de auto het wil...
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Bart V schreef:
TEAM009 Gert schreef: Maar ook als hij bij het scheivlak behoorlijk recht staat krijgt de kont een zwieper.
Heerlijk is dat (Y) :worship:
binnenkort voor mij de eerste keer op Zandvoort...rijd recreatief...eerst dat circuit eens "verkennen"..en proberen al die tips te onhouden EN te gebruiken
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

bij recreatief moet je niet op deze tips letten maar meer op de andere rijders hessel :lol: :lol: :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

Als je inderdaad met je gewone straatauto rijdt, zou ik bovenstaande grapjes niet proberen. Net zoals je gas loslaten in de bochten, is heel leuk om de kont om te krijgen, maar de eerste paar keer resulteerd (bij mij iig) dat wel in een 360 spin..

Gewoon normaal rijden, baan leren kennen, en niet op het randje gaan rijden. Daar moet je gewoon een circuitgebakje voor gebruiken.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

en doen als het niet druk is op debaan met allerlei andere mensen die niet regelmatig op het circuit rijden (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

De DPD stond net voor de deur met een pakketje:
[img]http://img81.imageshack.us/img81/9917/i ... 640bk3.jpg[/img]

Vanaf morgen ben ik een paar dagen skiën, daarna maar weer eens aan de slag gaan. Even stukje van de fusee, affrezen en dan in elkaar zetten die rommel, en het remsysteem naar achteren verbouwen. Foto's volgen dan wel weer.
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

dpd stond ook bij mij, maar met de verkeerde powerflex bussen. gelukkig helpt dutchpowertrading erg goed om het recht te zetten (Y)
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier wat heb bijgehouden, dus hoog tijd voor een update. (Dat vervuilen van andere project topics is toch ook niks :) ) Het is een behoorlijk verhaal geworden, dus succes met lezen!
Heb net terug gelezen dat ik net op wintersport ben gegaan. Wel ik kan jullie melden dat ik inmiddels weer veilig ben thuis gekomen en zelfs met een 9 ben afgestudeerd voor mijn HTS elektrotechniek. In september verder aan de TU. De doos met onderdelen die op de laatste foto is inmiddels gemonteerd (de onderdelen dan, de doos ligt bij het oud papier. :p ) Heb van de montage helaas geen foto's, dus jullie zullen het met een foto van het eindresultaat moeten doen:
[img]http://img50.imageshack.us/img50/72/remmenii1.jpg[/img]
Auto komt net terug van een grindbak avontuur van mijn teamgenootje, vandaar het peuteren met de schroevendraaier.
Ook is het hele remleidingsysteem naar achteren vervangen. Loopt nu een enkele leiding met manuale begrenzer naar achter toe. Deze leiding splitst op de achteras.
Er zitten inmiddels 2 dagen op Zolder en 2 op Zandvoort met het nieuwe remsysteem op, en ik kan maar een ding zeggen: Wat remt dat monster!! :worship: Zeker met de Alfa 155 DS3000 blokken, er zijn echt maar heeeel weinig mensen die dat deacceleratie vermogen bijhouden. Heb heel wat BMW'tjes naast me in de problemen zien raken doordat ze dachten mee te kunnen remmen. HAHAHA

Zal nu adhv de vier afgelopen circuitdagen de geschiedenis van de afgelopen tijd doorlopen.
13 april: Zolder. Zoals ik al zei verrassen de remmen erg positief! Een bijna probleemloze dag. Ik heb alleen 's ochtends de fan rechtstreeks op de accu moeten knopen omdat hij niet aansloeg. De temp sensor werkt, het relais schakeld, maar de fan slaat niet aan. Op zo'n moment heb je geen tijd om dat na te gaan zitten meten, dus met schakelaar direct op de accu en gaan.
[img]http://img329.imageshack.us/img329/3696/0715002vd2.jpg[/img]

25 april Zolder. Een avond van te voren geregeld dat we deze circuitdag mee konden rijden. Ik zou alleen mee gaan om te kijken toen iemand vroeg waarom ik m'n auto niet mee nam. "Ik heb geen trailer en geen trekauto." "Dan regelen we dat toch jongen" En binnen 2 minuten (niet overdreven) stonden beide voorwaarden voor de deur. Dus toen 'moest' ik wel. Ook deze dag vrijwel probleemloos doorgekomen. Eén keer in de grindbak gestaan omdat een RX-8 ook heel hard remt (harder dan ik dacht en me dus een 'beetje' verremde). Ook hadden we de motor nog heel even aan de kook toen de auto van de baan kwam, de schakelaar van de fan bleek gaar te zijn. Hij stond op aan, maar toch draaide de fan niet. Schakelaar eruit knippen en knoop, draai de boel aan elkaar knopen.
Aan het eind van de dag was de speling op de stuurkogel inmiddels wel heel dramatisch (op wiel een dikke cm) dus de wegligging begon ook een beetje bud te worden. Ondanks dat toch nog een mooie tijd van 2.06 rond neergezet. 2 Circuitdagen zonder problemen, dan moet het de volgende keer wel goed fout gaan, en tja je raad het al.

30 mei Zandvoort. Auto was weer tiptop in orde, zat een verse stuurkogel onder dus de boel moest weer snaar strak sturen. De schakelaar voor de fan was vervangen en werkte weer zoals het hoorde dus gaan maar met dat ding. Een paar rondjes de auto en de banden warm gereden en gaan met dat stokbrood! De tweede rijder liet echter een beetje te lang op zich wachten en als de sleepwagen voorbij komt weet je ongeveer hoe laat het is. Andere rijders konden dat bevestigen, "die rode renault? die staat bovenin het scheivlak in de grindbak" Lekker dan. Eenmaal terug in de paddock stond het wiel een nogal scheef. Een bout van het fusee was pleitte, of dit nu de oorzaak of gevolg van het grindbak avontuur was zullen we nooit weten, feit was wel dat echt overal grind zat, zelfs tussen de schijven!!!
[img]http://img329.imageshack.us/img329/1842/p5307789kx9.jpg[/img]
Doordat een andere fijne deelnemer olie over het halve circuit had verspreid konden we nog het komende uur niet rijden voordat de baan helemaal schoon was en de pauze voorbij was. Postuum nog bedankt met die lekkere bmw van je!!
[img]http://img78.imageshack.us/img78/4987/olietz2.jpg[/img]
Auto moest dus weer warm worden gereden en toen ik eindelijk het gas er echt op kon doen was daar bij het terug schakelen een hoop geratel en geen vermogen meer. De motor deed het nog maar met 3 kaboutertjes. Nog een kwart rondje moeten rijden voordat we de pits in konden, en maar hopen dat een bougiekabel los was geschoten. Maar helaas, helaas. Verder onderzoek leerde ons dat toen we de kappen van de distributie los hadden ook daar nog grind vandaan kwam. Das geen goed teken, zeker niet als je timing markering op je nokkenas wielen 2 tanden ten opzichte van elkaar versprongen zijn. Klaar dus voor die dag. Effectief kunnen rijden: 10 rondjes :( :( Monsieur Renault deed weer wat hij vaker doet, ons jammerlijk in de steek laten.

In de weken daarop dus 8 kleppen vervangen en opnieuw ingeslepen. Karweitje wat prima zelf te doen is, je moet er alleen even handigheid in krijgen. Een 2e keer is dit klusje in 2 uur gebeurd. Wat foto's:
[img]http://img78.imageshack.us/img78/8282/kopbv3.jpg[/img]
Blok in de uit-elkaar-haal fase.
[img]http://img78.imageshack.us/img78/5582/tangyk4.jpg[/img]
De 8 inlaat kleppen er uit wippen.
[img]http://img78.imageshack.us/img78/6592/viezeklepaj2.jpg[/img]
Een beetje vieze klep uit het vorige blok, maar wel recht!
[img]http://img78.imageshack.us/img78/4660/schoneklepgw7.jpg[/img]
En dezelfde klep na behandeling door Gert engineering.
[img]http://img78.imageshack.us/img78/8181/schoonblokuz0.jpg[/img]
En met remmenreiniger even testen of alles goed sluit, en maakt gelijk mooi schoon.
[img]http://img211.imageshack.us/img211/5005 ... antol8.jpg[/img]
En het eindresultaat. 8 Gasdichte en gladde inlaat kleppen, en schone inlaat kanalen.
[img]http://img329.imageshack.us/img329/7433/schuurik2.jpg[/img]
En hier gebeurt het allemaal.

Kop weer op het blok geprutst met nieuwe pakkingen en bouten en hij sloeg gelijk aan. Helaas niet met de startmotor, want daar was (zoals later zou blijken) 1 lullig kabeltje van los. Hij liep supernetjes, best een reden om een beetje trots op mezelf te zijn zo voor een eerste keer.

6 juli Zandvoort: Bijna de hele dag heeft het blok probleemloos gelopen, maar een half uur voor het einde was het weer het vertrouwde verhaal. Renault stilgevallen. In bochten ervoor donderde het toerental als een achtelijke in elkaar bij koppelen, maar bleef wel stationair draaien. Had ook niet alle 140 paarden meer paraat. Bij het uitkomen van de Vodafone bocht was het gebeurd. Een paar schokken en geen leven meer in de F7P. Motorkap open (pas nadat ik gestopt was ja) en een beetje rook, nattigheid bij het olie filter en een wat warme motor. Niks aan te doen langs de kant. Dus ik laat de motorkap weer dicht ploffen omdat het nogal hard waaide. En met een klap komt de koelvloeistof eruit, en stroomt de olie bij de carter plug er allemaal uit. Lekker dan.

Ik heb nog niet kunnen kijken wat het nou is, maar ben bang voor de krukaslagers ofzo, en daarmee de krukas.
[img]http://img50.imageshack.us/img50/8027/dsc0670km0.jpg[/img]
Het is natuurlijk ontzettend klote dat het weer verrot gaat, zeker omdat dit een goed blok was, 's ochtends was hij echt lekker fel. Zelfs een Ariel Atom ging in de regen op het blok. (dat het aan de bestuurders ligt verzwijgen we maar gewoon, maar onze auto kwam behoorlijk lekker mee met de rest) Maar aan de andere kant kun je geen beter excuus verzinnen om een naar een 2.0 op zoek te gaan. (ze worden hier vanzelf aangeboden :) ).
Kreeg van iemand een Cup F4R aangeboden dus daar gaan we eens achteraan. Heb al gehoord dat het een uitdaging is om de kabelboom passend te krijgen, maar ben niet vies van uitdagingen. En met een HTS electro diploma moet dat toch wel lukken... :p
Het project begint nu dus echt serieuze vormen aan te nemen.

Voor foto's en verhaaltjes van de circuitdagen mag je op onze site kijken, heb geen zin om alles dubbel te vertellen. http://www.team009.nl
Plaats reactie