Zeker 't stuk om de tank heen,lijkt me nogal kl#te als je eronder ligt,vond het zo wel makkelijk gaan,zit je ook niet met je velsapparaat in je motorruimte te knoeien om de laatste felsrand eraan te krijgen

Ivo8hoven schreef:Zal het vrouwtje weer blij mee zijn....
Juist alleen die lange, bij het schutbord is het bij mijn afgeknipt dus vanaf daar naar de hoofdremcilinder moet ik na makenFlorus schreef:Ivo8hoven schreef:Zal het vrouwtje weer blij mee zijn....
Eerst ff DVD-tje gekeken,pakte om 22.30 m'n sleutels,Zegt ze; "wat ga jij nou doen?".........Oooohhh nog ff naar achteren....![]()
@Lex; bedoel je ook de lange,van voor naar achteren??,of alleen v/d achteras??
hahahaha 19 september, vertelvertelagent smith schreef:Weer een circuitgebakje erbij, wordt eens tijd dat jullie ook mee gaan rijden. 19 september: Zolder.
Wil mijn 19 wel eens meten met een beetje orginele (dus niet dat monster van luco) gtt. Maken we een mooie rtc pitbox.
dat zeg ik ook altijd tegen me ouders, als ze weer vragen, waarom ik zoveel onderdelen hebFlorus schreef:Wie wat bewaard,die heeft wat.............
Haas schreef:dat zeg ik ook altijd tegen me ouders, als ze weer vragen, waarom ik zoveel onderdelen hebFlorus schreef:Wie wat bewaard,die heeft wat.............
Heb er dan hier ook nog 1 liggen.Florus schreef:Kan nu toch gewoon m'n oude naar C&E sturen en van hun 't statiegeld ontvangenDuupke schreef:Schiet lekker op zo.![]()
Volgend weekeinde proefrijden zeker?
btw. Nu ook statiegeld ontvangen voor die oude turbo?![]()
![]()
![]()