en ook de gele...moet ff wachten op de motortakel die heb ik maandag pas.
Ik zal meteen het onderstel ff doen bij de gele,16v remmen en fusee, iets omlaag ( als dat lukt ? )
het interieur ff netjes maken en een poetsje

nog lager?? pffff wil je kauwgom van de straat gaan schrapen ofzow?jochem de haas schreef:Morgen de zilveren maar eens uit elkaar gaan trekken .....
Ik zal meteen het onderstel ff doen bij de gele,16v remmen en fusee, iets omlaag ( als dat lukt ? )
Laag ? man, ik kan gaan off roadenCChris schreef:nog lager?? pffff wil je kauwgom van de straat gaan schrapen ofzow?jochem de haas schreef:Morgen de zilveren maar eens uit elkaar gaan trekken .....
het interieur ff netjes maken en een poetsje![]()
Je weet hoe het moet ........Ivo8hoven schreef:Nee je bent in de war...., das die Matzwarte 5 van mij......, die gaat zsm ook ff omlaag
had ff seintje gegeven, ik heb hier een motortakel staanjochem de haas schreef:Morgen de zilveren maar eens uit elkaar gaan trekken .....
Maakt niet uit moest nog zat andere dingen aan pakken ...Luco/Alpine-racer schreef:had ff seintje gegeven, ik heb hier een motortakel staanjochem de haas schreef:Morgen de zilveren maar eens uit elkaar gaan trekken .....
Vos schreef:dorpel is aan de bestuurderskant nieuw en andere kant was ook nog goed... voor de rest is het nog veel werk... valt me wel tegen hij kwam toen ik hem invoerde in een x door de rdw keuring..
jochem de haas schreef:Komt allemaal goed en anders sloop ik me zilvere
De body ? die is nieuwDuupke schreef:Maar de body van die zilvere is toch okay?
Misschien dat onze gedachten over slopen iets anders zijn.
ik heb niks met dat nieuwe blok te maken....jochem de haas schreef:Vos schreef:dorpel is aan de bestuurderskant nieuw en andere kant was ook nog goed... voor de rest is het nog veel werk... valt me wel tegen hij kwam toen ik hem invoerde in een x door de rdw keuring..
Veel werk in de zin van dat het ......niet helemaal naar mijn zin zit........en wat jij er van gedaan heb ? geen idee heeft al weer 2 andere eigennaren gehad ......
En misschien komt ie zo door de apk, maar niet door mijn keuring
Komt allemaal goed en anders sloop ik me zilvere
Zo heb ik het ook niet opgevatjochem de haas schreef:ZO bedoelde ik het ook niet remco...en die deuken : hij heeft in een parkeergarage gestaan in utrecht en daar is ie half gesloopt
![]()
Bedankt rj
Nou dat moet je niet te hard roepenVos schreef:hij is nu iig in goede handen
koop anders gewoon eens zo'n tooltje. Kost een tientje of drie en heb je de rest van je leven plezier vanjochem de haas schreef:stuurlkogels kapot das nog niet zo erug maar ze zaten muurvast , wat een gekut ....