Andersom is geen optie, Mike???
Misschien dat ik de clubs een beetje tegen elkaar op moet laten bieden...
Vanmiddag de Laguna eens lekker gewassen en van binnen zuiver gemaakt. Was wel nodig, ik weet iig. weer waarom ik deze auto zo mooi vond/vind.

Zeg jij het maar...antoine schreef:Welke foto ga je opsturen?
en dan ook nog lid worden van de lagunaclubEgon schreef:Ach, je kent hem he??Duupke (Ronald) schreef:k*ttekop...
Ho ho, dat was ik al eventjes. En Mike was eerder met z'n plaatje dan Jochem...Luco/Alpine-racer schreef:en dan ook nog lid worden van de lagunaclubEgon schreef:Ach, je kent hem he??Duupke (Ronald) schreef:k*ttekop...
OUWE LUL![]()
nee daarom moet je juist geen laguna kopenMikeVV schreef:hahaha nou dan zou ik maar snel een laguna kopen Luco...![]()
Maar ik heb meer sex dan jij...Luco/Alpine-racer schreef:nee daarom moet je juist geen laguna kopenMikeVV schreef:hahaha nou dan zou ik maar snel een laguna kopen Luco...![]()
![]()
![]()
ik ga tenminste met de sportieve trend mee
gtttjes, alpines en racen
dan blijf je jong
moet je opletten, die gasten met een laguna worden binnen een jaar 10 jaar ouder
let er maar eens op![]()
zullen we weddenDuupke (Ronald) schreef:Maar ik heb meer sex dan jij...Luco/Alpine-racer schreef:nee daarom moet je juist geen laguna kopenMikeVV schreef:hahaha nou dan zou ik maar snel een laguna kopen Luco...![]()
![]()
![]()
dan blijf je jong
moet je opletten, die gasten met een laguna worden binnen een jaar 10 jaar ouder
let er maar eens op![]()
en trouwens geen grijze haren hiero...
ben ik toch ineens 25 jaar ouder geworden lucoLuco/Alpine-racer schreef:nee daarom moet je juist geen laguna kopenMikeVV schreef:hahaha nou dan zou ik maar snel een laguna kopen Luco...![]()
![]()
![]()
dan blijf je jong
let er maar eens op![]()
ja ik dacht alEgon schreef:ben ik toch ineens 25 jaar ouder geworden lucoLuco/Alpine-racer schreef:nee daarom moet je juist geen laguna kopenMikeVV schreef:hahaha nou dan zou ik maar snel een laguna kopen Luco...![]()
![]()
![]()
dan blijf je jong
let er maar eens op![]()
Luco/Alpine-racer schreef:zullen we weddenDuupke (Ronald) schreef:Maar ik heb meer sex dan jij...Luco/Alpine-racer schreef:nee daarom moet je juist geen laguna kopenMikeVV schreef:hahaha nou dan zou ik maar snel een laguna kopen Luco...![]()
![]()
![]()
dan blijf je jong
let er maar eens op![]()
en trouwens geen grijze haren hiero...![]()
![]()
![]()
![]()
Luco/Alpine-racer schreef:je moet eens weten hoeveel er van mij rondlopen![]()
ik ookDuupke (Ronald) schreef:Luco/Alpine-racer schreef:je moet eens weten hoeveel er van mij rondlopen![]()
Daar heb ik nou al medelij mee
jij begon hoorDuupke (Ronald) schreef:![]()
![]()
![]()
Dit topic ging over een Renault Laguna en waar eindigen we weer...![]()