Friday Nightmeeting Groningen.
-
Arjen,
Je hebt mail
Marcel
Je hebt mail
Marcel
-
Heb je m'n broertjes mobiel nummer ontvangen Arjen?
Ola, misschien kom ik nog wel even langs maar niet in de 5.
Vanmorgen begon nl de uitlaat wat lekgeluiden te maken en in mijn enthousiasme even te voelen hoe stevig de einddemper nog vast zat had ik die bijna los in mijn handen.
Morgen voor E 72 incl bij <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.asdautomaterialen.nl/" TARGET="_blank">ASD</A><!-- BBCode End --> in (Salt) Leek (City) even een nieuwe roestvrijstalen mooie 'eindpiepe' ophalen en er onder batsen.
Vanmorgen begon nl de uitlaat wat lekgeluiden te maken en in mijn enthousiasme even te voelen hoe stevig de einddemper nog vast zat had ik die bijna los in mijn handen.
Morgen voor E 72 incl bij <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.asdautomaterialen.nl/" TARGET="_blank">ASD</A><!-- BBCode End --> in (Salt) Leek (City) even een nieuwe roestvrijstalen mooie 'eindpiepe' ophalen en er onder batsen.
-
Wie o wie komt er vanavond naar de IKEA in Grun`n?
Wij komen waarschijnlijk iets later i.v.m. een etentje.
C.U.
Wij komen waarschijnlijk iets later i.v.m. een etentje.
C.U.
-
Maak ook een leuk verslagje van de FNG guys..
is leuk voor de rest om te lezen, plus je krijgt er meer animo door....(althans het werkt positief bij de FNB, netals een lijstje met de mensen die geweest zijn).
is leuk voor de rest om te lezen, plus je krijgt er meer animo door....(althans het werkt positief bij de FNB, netals een lijstje met de mensen die geweest zijn).
wie waren er vandaag in groningen stad:
Arjen met de r19 16v met lijn 5 vering
Mark met een r 19 16v
Catrinus(ik) met de 5 gtt
Later op de avond kwamen Sven en vincent er aan rijden met de 5 gtt. Toen reden Mark, Arjen en ik net weg.
Arjen en ik hadden eerst een mac meeting gehad bij de (hoe kan het ook anders) mac in groningen. Daarna hebben we samen met mark + aanhang koffie gedronken in de esso shop. Het was een gezellige avond maar door het koude weer en harde wind was het niet echt lekker om buiten te staan. Maar de echte die hards weten wel hoe ze zich warm houden. Arjen en ik hebben ook al even over de meeting in het noorden gehad. en samen proberen we een leuke en gezellige meeting te organiseren op 18 augustus. Wij houden jullie op de hoogte.
Arjen met de r19 16v met lijn 5 vering
Mark met een r 19 16v
Catrinus(ik) met de 5 gtt
Later op de avond kwamen Sven en vincent er aan rijden met de 5 gtt. Toen reden Mark, Arjen en ik net weg.
Arjen en ik hadden eerst een mac meeting gehad bij de (hoe kan het ook anders) mac in groningen. Daarna hebben we samen met mark + aanhang koffie gedronken in de esso shop. Het was een gezellige avond maar door het koude weer en harde wind was het niet echt lekker om buiten te staan. Maar de echte die hards weten wel hoe ze zich warm houden. Arjen en ik hebben ook al even over de meeting in het noorden gehad. en samen proberen we een leuke en gezellige meeting te organiseren op 18 augustus. Wij houden jullie op de hoogte.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
Helemaal top dat jullie ook in dit k*tweer evengoed een FNG houden. Ook echte die hards dus 
Wanneer komen de plannen van een noord-nl meeting naar buiten?

Wanneer komen de plannen van een noord-nl meeting naar buiten?
-
Mooi land weggetje, grasveld, langs het water!?
Iets waar je mooi foto's kunt maken, zonder 100 meter asfalt en beton eromheen
Iets waar je mooi foto's kunt maken, zonder 100 meter asfalt en beton eromheen

-
- Contacteer:
On 2002-02-23 12:26, Arjen
wrote:
Aha, ik doelde inderdaad op jouw laatste zin.
Het trouwens wel gevaarlijk daar in de Mac met al die rondvliegende ballen uit de ballenbak.
Zijn jullie weer in de ballenbak aan het spelen geweest.

Nee ! Dit keer niet. Maar ze hebben daar bij de Mac een soort overdekt terras. Daar staat ook de ballenbak in. Nu was het voor al die kids de truc om die ballen zo hard mogelijk buiten de bak te gooien, richting de etende klanten.