hee hoor net dat ik de eerste ben die op de vermogensbank wil
waar zijn nu al die schreeuwerds die zeggen dat ze een pk monster hebben??
nu komt er een vermogensbank en dan komen ze niet
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wie gaat er dan ook bij botman op de bank. Daar heb je al een standaardafwijking van +30 pk.
Ik vind het een goeie ontwikkeling. (ook al zou ik niet snel op een bank gaan) Eens iets meer dan alleen maar een meeting, nu ook echt wat te doen! Goed bezig Bestuur
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wie gaat er dan ook bij botman op de bank. Daar heb je al een standaardafwijking van +30 pk.
Ik vind het een goeie ontwikkeling. (ook al zou ik niet snel op een bank gaan) Eens iets meer dan alleen maar een meeting, nu ook echt wat te doen! Goed bezig Bestuur
is maar 1 manier om te kijken of die bank klopt en dat is als er iemand op gaat die ook al op een andere bank is geweest en daarna niks heeft verandert
Luco/Alpine-racer schreef:is maar 1 manier om te kijken of die bank klopt en dat is als er iemand op gaat die ook al op een andere bank is geweest en daarna niks heeft verandert
Moet je wel precies dezelfde conditie's hebben. om dat verschil echt goed te zien.. Anders gezegd. de 2 banken naast elkaar hebben staan. Dus die vlieger gaat niet helemaal op
is het nou nodig om op een forum bedrijven af te zeiken
hij is zo slecht dat die overal ingehuurd wordt
en als je dan op een forum over een bedrijf wilt zeiken doe dat dan goed onderbouwd
Prima, maar zullen we die discussie hier niet nog een keer gaan voeren?
Die discussie is allang een keer geweest en een ieder kan zelf bepalen of ze op de bank gaan
Luco/Alpine-racer schreef:is maar 1 manier om te kijken of die bank klopt en dat is als er iemand op gaat die ook al op een andere bank is geweest en daarna niks heeft verandert
Moet je wel precies dezelfde conditie's hebben. om dat verschil echt goed te zien.. Anders gezegd. de 2 banken naast elkaar hebben staan. Dus die vlieger gaat niet helemaal op
Steven schreef:Waarom de Botmanbank als je via Gerrit echte Dynomeetings kan regelen in Goes?
nog zon azijnzeiker
Luco... Laat ze nou toch gewoon lekker
Ik hecht meer waarde aan opmerkingen van mensen die het wel leuk vinden
Willen ze niet op de bank, gaan ze niet... Zo simpel is het