Bedankt!!! Ga ik regelen... kunnen de heren ook weer tevreden onder mijn motorkap loeren!
Groetjes Marieke
Zal ze wel weer eens gaan storen bij de dealerPaul1916v schreef:![]()
succes!
vraag voor de zekerheid wel ff na of dat alles is wat je nodig hebt, omdat er bij jou nu helemaal geen kapje overheen zit..misschien nog ringetje of wat dan ook ergens nodig..
-jo- schreef: Frits en Haas kunnen dat wel fiksen.
Ik zou de waterpomp wel vervangen, kost misschien meer maar dan ben gelijk overal vanafClio lady schreef:Hmm wordt nog een leuke klus dan... oftewel een leuk bedragje bij de garage. Maar als de waterpomp nog goed is, laten we die toch mooi zitten?
helemaal mee eens dat zij mijn monteur ook al. want als je waterpomp wel kapot gaat schijnt het dat je weer je hele motor eruit moet halen. duseuu zou ook maar gelijk laten vervangen.Robert-Jan schreef:Ik zou de waterpomp wel vervangen, kost misschien meer maar dan ben gelijk overal vanafClio lady schreef:Hmm wordt nog een leuke klus dan... oftewel een leuk bedragje bij de garage. Maar als de waterpomp nog goed is, laten we die toch mooi zitten?
het zou miss ook wel lukken als je het blok erin laat, maar dat zegt de monteur ook van dat het ff wat duurder wordt.(aangezien ik niet zo'n klusser ben)Robert-Jan schreef:Ik verbaas me er toch weer keer op keer over dat mensen zeggen dat blok eruit moet om de distribuitie riem te vervangen, ik ben 2 middagen bezig geweest met het blok erin en het is me ook gewoon gelukt.
Heb de looprol en spanrol vervangen en de waterpomp, lukt prima met het blok erin
Moet ie een beetje doorwerkenjiggy schreef:het zou miss ook wel lukken als je het blok erin laat, maar dat zegt de monteur ook van dat het ff wat duurder wordt.Robert-Jan schreef:Ik verbaas me er toch weer keer op keer over dat mensen zeggen dat blok eruit moet om de distribuitie riem te vervangen, ik ben 2 middagen bezig geweest met het blok erin en het is me ook gewoon gelukt.
Heb de looprol en spanrol vervangen en de waterpomp, lukt prima met het blok erin
laat ik daar maar niet over beginnen. want die kerel die mijn auto maakt neemt er rustig de tijd voor, maar hijs daar tegenover ook een stuk goedkoper. alleen de spanrolletjes waren nog al duur volgens mij iets van 150 p.s.Robert-Jan schreef:Moet ie een beetje doorwerkenjiggy schreef:het zou miss ook wel lukken als je het blok erin laat, maar dat zegt de monteur ook van dat het ff wat duurder wordt.Robert-Jan schreef:Ik verbaas me er toch weer keer op keer over dat mensen zeggen dat blok eruit moet om de distribuitie riem te vervangen, ik ben 2 middagen bezig geweest met het blok erin en het is me ook gewoon gelukt.
nou jah ik heb het verleden jaar al laten vervangen+een nieuwe startmotor. en nu heb ik het blok weer naar de kut. twee inlaat kleppen stuk,miss ook een zuiger, of de kop in krom of de motor pakking in kapot. om alles te laten maken gaat miss rond de 1000 kosten ligt ff aan of de kop krom is of niet.Robert-Jan schreef:ik heb een complete didtributieset bij Renault vandaan voor 120 ex
dat hoop ik ook voor je, maar ik denk het niet ben al aant kijken voor een nieuwe blokje liefst 2.0 maar jah ff rond kijken. want het is echt te duur om te laten maken.Clio lady schreef:Ohoh... da's niet zo mooi voor je Jiggy! Ga je hem nog laten maken dan? Ik hoop dat dat soort leed mij bespaard wordt!
dat zou ik ook niet weten, maar het enige wat ik had bij mijn oude werk met de renault kangoo dan zo'n anwb kerel de dop van de koelvloeistof eraf draaide en dat het recht in zijn gezicht spuite. die werdt gelijk afgevoerd naar het ziekenhuis.Clio lady schreef:Jah idd... bij mij ziet het er niet heel slecht uit... er zijn maar enkele symptomen die erop wijzen dat de koppakking aan vervanging toe is. Blok loopt verder als een zonnetjeAlleen van de week ff dat te hoog in toeren... doet ie dus niet de hele tijd...
Ik denk dat ik er nog op tijd bij ben... dacht de ANWB trouwens ook.
Alleen nog 1 vraagje!!! De ANWB heeft tijdens het stationair draaien (toen hij goed liep) de dop van de koelvloeistof losgedraaid... koelvloeistof kwam toen omhoog en hij draaide hem weer dicht. De koelvloeistof bleef toen boven het maximum staan en hij zei dat dat vanzelf weer wegging. Maar vandaag (1 dag later zonder rijden) heb ik even het koelvloeistofpeil gecheckt en deze stond nog steeds zo hoog!!! Hoe kan dit? Of moet ik er eerst mee rijden voor dit weer gaat zakken???
Ik vond het zelf erg vreemd!
dat weet ik niet, maar wel kut opzich.Clio lady schreef:Jezus! Da's ook niet heel slim van hem! Nog goed afgelopen met die man?