uh.....Menno schreef:toch een beetje mee uitkijken hoor. Bij motoren met een luchtmeter geeft een open dumpvalve vaak problemen.

uh.....Menno schreef:toch een beetje mee uitkijken hoor. Bij motoren met een luchtmeter geeft een open dumpvalve vaak problemen.
Ik had t idee dat t dan wat beter zal accelereren.Abel schreef:grotere gasklep heeft bij een turbo weinig meerwaarde. Hoezo wil je een andere dan?
of ben je ieder vermogens verhogend idee aan het proberen
<=Nimma Clio=> schreef: en foto's komen snel.
Mrtn schreef:foutief aansluiten originele kabelboom
Denk bijden,want ze doen helemaal niks.Menno schreef:Welke van de 2 mis je: voeding, of aansturing?
Ik zou t niet weten wat t kan zijn.paz-maniac schreef:als je alleen de pakking vervangen heb denk ik dat je gewoon hier of daar een stekker vergeten bent, of iets verkeerd aangesloten hebt. als de auto eerst wel goed gelopen heeft en nu niet meer zou ik gewoon eerst alles controleren wat je zelf los gehad hebt
Alles meet goed door.Bart V schreef:Meet maar eens spanning op je brandstofpomp, of de voeding van de kachel van de lambdasonde. In je schema is te zien dat de pomp, injectoren en kachel van de lambdasonde gevoed worden door hetzelfde relais. Als je dus wel 12V op je brandstofpomp meet, weet je dat het relais verder goed is, en weet je ook dat er iets in je bedrading naar de injectoren niet oke is (die je overigens ook op weerstand zou kunnen meten naar het relais toe)
Er komt een Bleedvalve ertussen.Menno schreef:Ja, dat kan. Je hebt dan wel een stuk minder turbodruk, omdat de wastegatecapsule van zo'n ding een erg slappe veer heeft.