tja............. of ik

Moet je je bril even poestenWilma schreef:Ik zie nog steeds een driehoek verhouding
neuh, volgens mij geen gelijkbenige... nooit gemeten maar de drie benen zijn verschillend toch??? iig die van mij er ralf welPaul1916v schreef:Een wijdbeense....oh nee, gelijkbenige??![]()
wrom? heb jij tieten dan??Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:en bh's?
mjaaa, zeker... en het eerste wat ik zei toen ik uitstapte was zoiets van: Sow, hij rijdt veel lekkerder dan mn les-auto!! (wat voor de mensen die erbij stonden erg ongeloofwaardig wasAbel schreef:je had al vast eens gestuurd in die GTMaar gefeli
citeerd
sow, 2 straten verderop nogwel, das idd echt uitkijkenpadtje3062lt schreef:JEUJ! Feliciteert. Nou moet ik nog uit gaan kijken ook als ik bij moeders de deur uit stap(2 straten verderop)
Dan ben je ook wel eens op de meeting in Roosendaal geweest? toch?padtje3062lt schreef:Heb wel eens met je vriendje staan praten. Liefde voor turbo's is bindend heHeb 2 R5jes gtt gehad en een maatje van me heeft er 1 (woont in Delft).
Rij zelf met die rode peugeot 306 met intercooler in de bumper rondStaat wel vaker in de W de Z laan.