Tof hè Ploegah!
Patrick is een maatje van me, en die vroeg afgelopen zaterdag of we niet eens een meeting met hem/hun samen wilde organiseren.
Hij ree met die nieuwe Golf 4, volgens mij had ik hem wel aangewezen.
Hij wil er een auto bij gaan kopen om iets leuks mee te gaan doen, uiteraard heb ik hem even op een Renault gewezen, leuk om op hun forum te lezen dat ze de sfeer leuker vonden dan de gemiddelde VW/Opel meeting, dat is toch lachen om te horen.
Dat is zeker tof om te lezen. En ik denk dat we maar eens met die jongens moeten gaan praten om een meeting te organiseren. In het begin van volgend jaar. Kick Off RTC 2002
On 2001-11-05 10:04, Chris
wrote:
leuk om op hun forum te lezen dat ze de sfeer leuker vonden dan de gemiddelde VW/Opel meeting, dat is toch lachen om te horen.
On 2001-11-04 01:30, canonballman
wrote: Dat was de bedoeling: iedereen schijt aanjagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als mensen er bang van worden, dan gaan ze dikwijls geen sprintjes aan!!!!!!!!! (gelukkig maar, met deze turbo)
Ik stond net aan je te vragen of je hem er tussen wilde zetten. Ik schrok me het apelazerus dacht dat mijn knieen naar de klote waren, maar het resulteerde in een zwarte broek. En bedankt..
is ook een heel gezellige club
Over boemen gesproken.....Sta daar al in de gallerij...
18" JBL in me swift...140db+
gr.Barry
-----------------
Official member of the Suzuki Tuningclub
<font size=1>[ This message was edited by: RUBBERBURNER on 2001-11-05 14:24 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: RUBBERBURNER on 2001-11-05 14:25 ]</font>
Ja, jij bent niet zon audio freak hè?? Heb ik gehoord. Je krijgt er zelfs hoofdpijn van??
Ik vindt het wel aardig, maar hou me er zelf helemaal niet mee bezig. Is allemaal gewicht en als ik wil gassen, altijd dus, dan moet ik geen herrie aan mn kop.
Hou zeker wel van audio, heb een heel aardig setje in de auto, en in huis een setje van zo'n japaneese motorfietsbouwer, ook nix mis mee. Ik snap alleen die herrie om 't herrie maken niet, maar zal wel aan mij liggen. Ieder z'n hobby, en als een ander zijn hobby op m'n lichaam wil botvieren, vlucht ik gewoon ff
Dat hebben we gezien. En ik moet toegeven (als AUDIO-gek) dat ik het geluid van een luid aanstormende, sissende, 21 turbo toch een stuk mooier vindt dan een BASS-orgie.
On 2001-11-05 10:04, Chris
wrote:
leuk om op hun forum te lezen dat ze de sfeer leuker vonden dan de gemiddelde VW/Opel meeting, dat is toch lachen om te horen.
Inderdaad.
Ik moet toegeven ik als Opel-rijder heb me ook erg goed vermaakt!
On 2001-11-05 21:36, turbo_arie
wrote:
Dat hebben we gezien. En ik moet toegeven (als AUDIO-gek) dat ik het geluid van een luid aanstormende, sissende, 21 turbo toch een stuk mooier vindt dan een BASS-orgie.
On 2001-11-05 21:49, Menno
wrote:
BTW, rudeboy, jij was dat dus die als laatste samen met je vriendin weg ging bij de AC? hele tijd zitten denken wie dat nou toch zou zijn
Jep! En ik moest óók richting Amersfoort, en ik moet zeggen dat je vanaf de splitsing er aardig de sokken in had!
Ik ken daar alleen de weg niet en weet dus niet waar de eventuele flitspaaltjes staan!
Het was echt SUPER. Mijn dank aan de perfecte organisatie. Vondt het echt super. Wat ik wel niet begrijp is dat mijn oud ragbakkie best veel aandacht trekt. Voor de mensen die zich afvragen waarom die buizen daar lopen enzo. Onderin de bumper loopt nog een 2de intercooler. Deze is afkomstig uit een R21 Turbo. Zorgt ervoor dat de luchttemperatuur bij langdurige vollast(op het circuit getest) niet hoger wordt als 35 graden. De buiten temp was toen denk ik rond de 20-23 graden. Dus hij doet het wel aardig. Geeft je wel een beetje een idee wat nou precies je cillinder kamers invliegt. En het bewijst binnen no time dat comprimeren de lucht echt wel warmer maakt. Maar dit is dus de witte GTT van mij. Dit is meer de test-auto/ginniepig van het stel. De blauwe zal in een veel betere staat komen te staan. Daar komt dan ook wat meer leuke dingen in te zitten. Maar laten we hopen dat dat monster snel op de weg komt.
Maar de meeting was echt super tof. Wel jammer dat ik een goede look had kunnen doen onder de motorkap van die 21 turbo's. en de rest van de turbo en non turbo auto's allemaal.
Ik hoop wel niet dat ik geflitst ben, want zoveel flitsers heb ik nog nooit gezien op 1 dag. Weet wel dat ik op de foto sta, maar dat kan nooit voor mij zijn geweest. Ik remde notabene nog af tot 90, maar die golf naast me niet. Dus het process zal hem zijn kant op gaan. Ik meen ze zien toch wel wie welke snelheid heeft gereden.
Ik ga weer verder met wat rotzooien hier. Jullie horen het wel.
nog meer <!-- BBCode Start --><A HREF="http://212.120.120.12/snk/fotoboek/" TARGET="_blank">foto's</A><!-- BBCode End -->
(beter laat dan nooit )
<font size=1>[ This message was edited by: SnK on 2001-11-06 10:47 ]</font>