gisteren avond het dashboard weer terug op zijn plek gehangen en zit er nu weer bijna helemaal goed in op een paar draden na dan die moeten nog worden aan gesloten worden
ik moet de advertentie er nog steeds afhalen want heb toch besloten om hem lekker te houden. Ik kreeg al spijt als er mensen belden voor de auto en veel mensen die een bod deden sloegen nergens op dus ik blijf er lekker zelf in rijden
gisteren alles er weer ingebouwd van me dashboard en ga vanmiddag de accu er weer eens aan hangen en kijken of alles weer werkt en kunnen we eindelijk weer eens een stuk gaan rijden
zo na een lange tijd weg geweest te zijn ben ik hier weer eens terug. Ik wil hem nog steeds verkopen maar via marktplaats reageren alleen mensen die nooit echt sireus zijn, dus aan via hier proberen.
rond de 3000 gaat die ook wel weg, je kan beter wat hoger beginnen toch dan gelijk al 3000 neer tezetten. Alleen de stoelen, v-bak en velgen+banden hebben me dat al gekost.
Hij is dan toch verkocht, heb er wel een klein beetje spijt van maar is niet anders, ooit ga ik toch weer een andere kopen en die heel rustig weer opknappen, maar nu even geen renault meer.
dennie23 schreef:Hij is dan toch verkocht, heb er wel een klein beetje spijt van maar is niet anders, ooit ga ik toch weer een andere kopen en die heel rustig weer opknappen, maar nu even geen renault meer.
Je gaat ons toch niet vertellen dat iemand 3000 euro voor je auto heeft neergeteld??
Ik heb er iets meer als 3000 voor gekregen, dus dat zat wel goed. En het geld gaat nu lekker naar me huisje toe.
En als ik eenmaal weer wat langer op me eigen woon komt er wel weer een andere
dennie23 schreef:Hij is dan toch verkocht, heb er wel een klein beetje spijt van maar is niet anders, ooit ga ik toch weer een andere kopen en die heel rustig weer opknappen, maar nu even geen renault meer.
Je gaat ons toch niet vertellen dat iemand 3000 euro voor je auto heeft neergeteld??
grtz Jiggy
kijk maar eens rond op marktplaats enz, een beetje fatsoenlijke gtt kost zo 3000, jij verkoopt die van jou toch ook niet voor 1000 euro??