
[GTTurbo]Jop's phase I chargecooled project
ja zoiets. als je onder de gasklep wil meten zet je het t-stukkie wat naar je meter gaat op de vacuumslang naar je ontsteking. gewoon in 2en jassen, tstukkie ertussen en klaar is lupo 

Immer wieder die verdammte Holländer
Je hebt toch veel vermogen....... Dan zou ik voor powerflex gaan 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja en powerflex slijt veel sneller dan origineel 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
flink veel sneller
powerflex is stijver dan origineel maar lubbert sneller uit als je de optimale performance van powerflex wilt hebben dan moet je ze eigenlijk elk jaar vervangen
powerflex is stijver dan origineel maar lubbert sneller uit als je de optimale performance van powerflex wilt hebben dan moet je ze eigenlijk elk jaar vervangen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
hoezo?Maus schreef:Das voor mij dus niet van belang.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
naar mijn mening is powerflex gemaakt voor een stijvere ophanging van de bewegende delen, dus minder speling en strakker en directer sturen.
de winst die je daarmee haalt is redelijk qua gevoel maar eigenlijk alleen van belang op een circuit.
doordat het stijver/stugger is krijgt het ook meer op zijndonder, wringen en torderen.
dus als je niet op circuit rijdt om de prijzen zou ik voor origineel gaan.
de winst die je daarmee haalt is redelijk qua gevoel maar eigenlijk alleen van belang op een circuit.
doordat het stijver/stugger is krijgt het ook meer op zijndonder, wringen en torderen.
dus als je niet op circuit rijdt om de prijzen zou ik voor origineel gaan.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ik las laatst juist dat Powerflex een goede compromis is tussen straatgebruik en af en toe circuitgebruik. Rijd je alleen maar op 't circuit dan gebruik je geen Powerflex, maar stalen bussen.Luco/Alpine-racer schreef:naar mijn mening is powerflex gemaakt voor een stijvere ophanging van de bewegende delen, dus minder speling en strakker en directer sturen.
de winst die je daarmee haalt is redelijk qua gevoel maar eigenlijk alleen van belang op een circuit.
doordat het stijver/stugger is krijgt het ook meer op zijndonder, wringen en torderen.
dus als je niet op circuit rijdt om de prijzen zou ik voor origineel gaan.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja dan ben je nog stijver maar ik ben dan benieuwd hoe snel dan de rest van je ophanging ed meegaat 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
juist dus dan is powerflex voor circuit stukken goedkoper dan staal en in het begin goed stijf, maar het is maar net wat je ervan verwacht en wat je eraan wil uitgeven aan wegliggingMaus schreef:Dat zal daar dan ook op aangepast moeten worden.
ik denk dat je met goede veren en schokbrekers meer wint

daar gaat bij mij dan ook het geld in zitten
maar ieder zijn keuze en zijn lol
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
geen last van hoor en heb nog wel een handeltje viagra andersMaus schreef:Daar hoef je je niet voor te schamen hoor, dat 't na verloop van tijd niet zo hard meer wordt als vroeger.


maar ontopic blijven he waus

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
even een vraag, mijn oliedruk meter is naar de haaien, alleen als ik start doet ie t, maar als de motor aanslaat doet ie t weer niet... vaag, en toen ik m kocht was ie al erg aan het dansen zegmaar.... dus ik denk dat tie kaduuk is, waar zit die sensor eigenlijk??
Electronisch is altijd klote vind ik... Ik heb een oliedruk meter die is aangesloten op een olieleiding die naar de oliekoeler gaat. Loopt dus een dunne olieleiding naar binnen die aangesloten zit op een meter.
tja frans he...Job-turbo schreef:Electronisch is altijd klote vind ik... Ik heb een oliedruk meter die is aangesloten op een olieleiding die naar de oliekoeler gaat. Loopt dus een dunne olieleiding naar binnen die aangesloten zit op een meter.
ik heb ook wel es dattie niet start, en dat rommel ik aan een paar draden, en voila hij doet t weer, echt vaag want de startmotor draait dan wel maar mn pomp van mn chargecooler (die op mn contact staat) doet t dan niet, even 1 min. wachten en rommelen aan draden en hij doet t weer....

Moet je ook nog op passen dat hij straks niet in de fik vliegt 
Je electrische circuit is volgens mij niet helemaal in orde als ik het zo hoor

Je electrische circuit is volgens mij niet helemaal in orde als ik het zo hoor

heb ik ook wel eens!! dan begint ie te dansen, en dan niet in de zin van een wisselende oliedruk maar gewoon ineens uitvliegen en dan weer aan, t zal wel, denk zowiezo dat ik dat ook ga doorlichten bij mij, ff tellerbak eruit en ook gelijk alle dashboardlampjes fixxen 

Dattie voordat je start omhoogschiet is gewoon je oliepeil he, er kan geen druk zijn voordat de motor loopt 
Verder is het 9 van de 10 x de bedrading, die hoofdstekker onder je koelvaatje doet vaak moeilijk. Die pinverbinding van de startmotor is naar de haaien bij mij, dus die heb ik er nu naast lopen.
Daar kan je oliedruk ook zitten hoeren, of gewoon aan je blok bij die stekkerverbinding. ff friemelen en hij doet het vaak weer.

Verder is het 9 van de 10 x de bedrading, die hoofdstekker onder je koelvaatje doet vaak moeilijk. Die pinverbinding van de startmotor is naar de haaien bij mij, dus die heb ik er nu naast lopen.
Daar kan je oliedruk ook zitten hoeren, of gewoon aan je blok bij die stekkerverbinding. ff friemelen en hij doet het vaak weer.
ja t was erger, toen jl mn chargecooler monteerde, heeft ie nog van alles aangepakt omdat het op dat vlak niet best was, de vorige eigenaar had ook vreselijk lopen kloten met de electra...Job-turbo schreef:Moet je ook nog op passen dat hij straks niet in de fik vliegt
Je electrische circuit is volgens mij niet helemaal in orde als ik het zo hoor
ik ga volgende week vrijdag mn remmen en mn oliekoeler monteren, zijn er dingen waar ik op moet letten of weten?


