i had the same colour on my V6 in original.
Now no more , you see it.
Your car is a very good base to make individual tuning.
Have fun with it !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Intussen zit de einddemper er al onder foto's volgen nog.
Op het moment even met de remmerij bezig, ga de schijven laten afdraaien en er komen nieuwe blokken op Ferodo DS2500 komen eind deze week of begin volgende week binnen.
Moet ook een rechter koplampsproeier vervangen, deze lekt alleen om die vervangen moet de gehele voorbumper eraf.
Dus dit word weer ff klussen het weekend.
Verder bloeien er nog wat andere ideeen
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Nou na een vergeefse poging om zaterdag een koplampsproeier te halen is ie vandaag eindelijk binnen gekomen, vanmiddag even op laten halen, en zostrax even gemonteerd. Bumper en alles zit er ook alweer voor. Nu nog wachten op de blokken die waarschijnlijk ergens zijn blijven steken bij het desbetreffende distributie bedrijf. De schijven komen als het goed is morgen weer terug van de draaier.
secondelijm doet wonderen Macgyver style met ducktape.
ff de schermen in de wielkasten eraf, zit een klemmetje op het uiteinde van de bumper (beide kanten) die eraf 2 m6 boutjes beide kanten losdraaien gril ff los onder de motorkap onder de auto beschermplaat ff los en klaar is kees. Sproeier was maar 7 pleuro.
Foeke schreef:Tips waren zeer welkom . Dit is dus ook de maniet op de rechter xenon pit te vervangen als die kapot is
Kan dat niet zonder de wielkasten eraf te halen dan? Het zal idd best wel wat makkelijker gaan...alleen hoop ik dat ik nooit de xenon lampen hoef te vervangen
Foeke schreef:Tips waren zeer welkom . Dit is dus ook de maniet op de rechter xenon pit te vervangen als die kapot is
Kan dat niet zonder de wielkasten eraf te halen dan? Het zal idd best wel wat makkelijker gaan...alleen hoop ik dat ik nooit de xenon lampen hoef te vervangen
Je hoeft niet de voorschermen eraf te halen maar de binnenkuipen in de voorschermen moet je los maken .