dan zeur ik niet meer verder

andersom toch hoop ik? of ga je achter 10J velgen monteren? beetje dragrace type?Xabre schreef:ja achter -40mm en voor -60mm staat in de planning maar me geld is een beetje op voor deze leuke dingen, beetje veel aan die auto uitgegeven laatste tijdin april ofzo maar denk ik
precies... zelfs ik heb er nog een minuut over nagedacht ff te bellenkool schreef:die auto heeft hier, op speurders en/of marktplaats ook te koop gestaan hoor, heb er regelmatig op geklikt haha. mooie wagen heur
en dat zegt de man die perse 17ers wil...Paul1916v schreef:Deze vind ik echt heerlijk trouwens:
Haas schreef:precies... zelfs ik heb er nog een minuut over nagedacht ff te bellenkool schreef:die auto heeft hier, op speurders en/of marktplaats ook te koop gestaan hoor, heb er regelmatig op geklikt haha. mooie wagen heur
geldkwestie, en heb liever een hatchback ;p.robbert 16v schreef:Haas schreef:precies... zelfs ik heb er nog een minuut over nagedacht ff te bellenkool schreef:die auto heeft hier, op speurders en/of marktplaats ook te koop gestaan hoor, heb er regelmatig op geklikt haha. mooie wagen heur
Maar waarom heb ik hem dan en niet jij???
Nee daar heb ik geen moment aan gedacht hoor!!Haas schreef:hier de goeie
mwah...weet niet. Had me clio en eigenlijk niet al te veel poen voor een ander. Dagdromen mag tochuiteindelijk maar vanaf gezien. ben niet ens wezen kijken ofzo hoor, was geen opmerking om je auto af te kraken
![]()
robbert 16v schreef:precies... zelfs ik heb er nog een minuut over nagedacht ff te bellen
maxi bumperSander de Bruin schreef:Volgens mij is de gehele bumper phase 1