Code: Selecteer alles
[img=640,480]url van het de foto[/img]
Code: Selecteer alles
[img=640,480]url van het de foto[/img]
ken je ze eigenlijk niet verlengen? doorzagen lengte er tussen maken dicht plamuren en spuiten? of praat ik nou heel raar?SasjeSuper5 schreef:hmm, vorige week donderdag ben ik helemaal naar lutjewinkel gereden![]()
omdat martijn berk zo lief was om mij twee sideskirts van een GTX te geven![]()
maar..........
precies waar ik al bang voor was:
ze zijn te kort!!!![]()
klote-vijfdeurs...
zucht, dus wederom te haal (maar nu in amersfoort):
Sideskirts van een GTX, zwart
idd, beetje hars en plamuur, glasvezelmatjes halen enz en dan beetje klooien en hoppaaaa verlengd5gt8vturbo schreef:ken je ze eigenlijk niet verlengen? doorzagen lengte er tussen maken dicht plamuren en spuiten? of praat ik nou heel raar?SasjeSuper5 schreef:hmm, vorige week donderdag ben ik helemaal naar lutjewinkel gereden![]()
maar..........
ze zijn te kort!!!![]()
klote-vijfdeurs...
Sideskirts van een GTX, zwart
nou ik zou dus echt niet weten hoe ik dat moet doen, en eigenlijk heb ik daar ook helemaal geen zin in hahaCChris schreef:idd, beetje hars en plamuur, glasvezelmatjes halen enz en dan beetje klooien en hoppaaaa verlengd5gt8vturbo schreef:ken je ze eigenlijk niet verlengen? doorzagen lengte er tussen maken dicht plamuren en spuiten? of praat ik nou heel raar?SasjeSuper5 schreef:hmm, vorige week donderdag ben ik helemaal naar lutjewinkel gereden![]()
maar..........
ze zijn te kort!!!![]()
klote-vijfdeurs...
Sideskirts van een GTX, zwart(ging het maar zo snel als dat het klinkt). en zelfs voor iemand die dat nog nooit heeft gedaan is het te doen
thanxpeter5GTTurbo schreef:He daar ga ik deze zondag ook heen.
Heeft die uitverkoop ofzo ??
Ik zal zondag ff kijken of ze hier op de sloop nog wat hebben staan voor je.
Knap he van mij......Steven schreef:Jezus Peet, wat een interesse
Best knap van me he ??~Haas~ schreef:het gaat iig over de auto![]()
Nou ik gebruik het soms voor hetgene waar jij nu aan denkt.Steven schreef:Ken je er nog meer toepassingen voor Peet?
Nee joh misschien dat mijn pinkers er ook eens mee ophouden.Steven schreef:Okeej Peet, spuit het dan maar in je reetpeter5GTTurbo schreef: Dus ik kan je helaas niet helpen.
Alvast bedankt he,SasjeSuper5 schreef:mag je wel wat van mij hebben, heb nog een hele nieuwe bus staan