Wie kan me hierover informatie geven?!

Post hier al je vragen over de Clio
Ferdy
Über-Spammer

domi schreef:euhm,je haalt gewoon het volledige dashboard eraf en vervangt de oranje leds door blauwe. That's it! De rest moet ik nog van kleur veranderen. Ferdy, wat heeft speedline te bieden? :D
dat vervangen van leds moeilijk ?
zelf te doen ?

speedline weet alles van motorische tuning af :)
domi

Het vervangen van de leds is zelf te doen ALS je wat van elektronica kent en wat geduld hebt. Die leds zijn immers ZOOO klein dat je er echt een goed oog en engelengeduld voor moet hebben. OK, wachten op speedline dus :wink:
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

domi schreef:28pk is inderdaad de moeite! Wat raad je me aan als beste keus om een chip te nemen?Wat doet een open luchtfilter eigenlijk extra?
Daar kan ik je niet bij helpen helaas. Tot hier rijkt mijn kennis. :)
Zoek eens op internet. Er zijn een hoop bedrijven die diesel tuning doen. Hier zit veel verschil in. Speedline, die eerder is genoemd, heeft er idd veel verstand van en die zou je ook verder moeten kunnen helpen.
domi

OK de mannen, hier weer een klein vraagske :wink: Ik heb via Speedline vernomen dat we het beste een intercooler van een dCi80 gaan nemen en daar dan nog een chiptuning bij. Vraag me af wat prijs ik hiervoor moet gaan dokken. Waar kan ik ergens van die occasie intercoolers vinden?
domi

ok, ik wil nu gaan beginnen aan de rest van mijn blauwe verlichting. Ik weet waar alles los te krijgen is BEHALVE de bedieningen voor de verwarming/airco... Weet iemand waar die schroeven zitten om het hele spullement eruit te krijgen?
Plaats reactie