Nou ja 50 euro ...
De auto hoe hij hier nu staat heeft in totaal net 1000 euro gekost.
Aanschaf auto 600 euro met kapotte koppakking, heb er toen voor 30 euri een nieuwe ingezet en nog 15.000 gereden, koppeling heeft het begeven en blok had ook al 15.000 een nieuwe distributie nodig.
Besloten er wat leuks mee te doen want auto is verder nog erg goed, op een klein deukje en een poetsbeurt na. In groningen een motorblok kunnen vinden + kabelboom + 2 ecu's + turbo voor 200 euro. NIeuwe keerring gekocht 20 euro, nieuwe koppelingset 100 euro, en wat vloeibare pakking om de carterpan. Dan de olie, versnellingsbakolie, koelvloeistof. Voor de rest is het roeien met de riemen van de 5gtt die ik in de garage heb liggen

slangetjes, kabeltjes, stekkertjes ( bdpsensor ombouw

) klemmetjes buisjes etc etc. Nu nog wat piping fixen en dan moet 't goed zijn.
Maat van mij is erg handig in elec schema's lezen

en zo komen we samen op een fatsoendelijk werkend electrisch geheel uit met behoud van de originele kabelboom, zodat alles in het dash ook fatsoendelijk werkt, en dingen zoals fan en zo die via dezelfde zekeringen lopen.