LotuzClioWilliams schreef:Den Bosch?!? Volgens mij zit iemand de boel te belazeren. Welke Williams eigenaar heeft daar nou op gestemd? Volgens mij willen Merijn & Co graag dat al die Willies die kant op komen.
Ow, ja ik herinner me ook nog een keer dat we naar de carpoolplaats moesten aan de A9 om met de rest van de westerlingen naar de meern te rijden... dat was een veel dommere fout, ventje!
Langs de A16 (omgeving Dordrecht) heb je een McDrive zitten. Dit is een makkelijke plek om af te spreken. Dan rijden we daar vandaan zuidelijk en dan via de A59 richting Den Bosch. Is vrij simpel, toch?
Marcel B. schreef:Ow, ja ik herinner me ook nog een keer dat we naar de carpoolplaats moesten aan de A9 om met de rest van de westerlingen naar de meern te rijden... dat was een veel dommere fout, ventje!
Oke we zijn allebei fout geweest
en by the way, dat kwam door roy, die zei dat het daar was
Ik zou wel eens willen weten hoeveel er nu komen, en wie dan meer als 150km moet rijden en wie minder want volgens de lijst hebben zijn er meer dan 55 Williamsen die moeten komen, zijn er wel zoveel op dit forum? Misschien max 10 die je hoort
antoine schreef:Hoezo ? Iedereen mag toch stemmen.
Dat is wel zo, maar het zou te gek voor woorden zijn als de meeste Williams eigenaars honderden kilometers moeten gaan rijden door het veelvuldig stemmen van niet-Williams eigenaars. Nog even moeten we een toernee door Nederland gaan maken om onze Willies aan iedere liefhebber in Nederland te tonen.
Merijn schreef:Dan lijkt het me een beter plan om effe een landkaart te pakken. Te kijken waar iedereen woont en precies daar tussenin een spot te kiezen.
antoine schreef:Hoezo ? Iedereen mag toch stemmen.
Dat is wel zo, maar het zou te gek voor woorden zijn als de meeste Williams eigenaars honderden kilometers moeten gaan rijden door het veelvuldig stemmen van niet-Williams eigenaars. Nog even moeten we een toernee door Nederland gaan maken om onze Willies aan iedere liefhebber in Nederland te tonen.
Ook leuk. Begin je in bodegrave ga je via de meern naar breda via Den bosch naar zwolle en weer terug naar bodegrave. "opstappen" waar je zelf wilt en je kunt ook stoppen wanneer je er genoeg van hebt