CLIO RS VS R5 GTT
Hier hebben we het ooit is over gehad, maar is er niet van gekomen...SMILLIAW schreef:ikke ikke ikke, ik ben er wel voor in, tijd en plaats graagMarcel B. schreef:Wie heeft er een standaard willi?
leuke discussie, maar het wordt tijd om het gewoon uit te proberen
Gaat het nog gebeuren, een williams, GTT en RS naast elkaar zetten?
lijkt me wel supervet..
-
- Contacteer:
Het ging inderdaad om standaard auto's. Lijkt me nog steeds gaaf om ze naast elkaar te zetten. Maar wordt het een RS 172 of 182? 

-
- Moderator
- Car: MB
een standaard GTT houd ik wel bij (en voorbij ook) en een standaard clio 16v ook met mijn standaard willi (beide ervaren). De GTT van bijvoorbeeld IVO houd ik echter niet bij, loopt gewoon wat weg heb ik wel eens gemerkt.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik hoop het wel voor jou, anders heb je echt een probleem als het niet zo isTom schreef: en een standaard clio 16v ook met mijn standaard willi .

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Moderator
- Car: MB
dat weet ik. Maar dit soort topics zijn altijd zo lekker vaag. Standaard weten we allemaal wat welke auto doet. Tja, en de mate van tuning bepaald alles. Dan kun je een fiat panda ook wel weg laten rijden bij een RS ofzo....
kijken jullie uit dat er niet perongeluk een R5 GTE 1.4 8V met een TV-presentator erin aan komt rijden 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik heb wel eens bij rotterdam voor de brienenoord op de rotonde bij de stoplichten gestaan met de alpine
komt er zon dildo naast me staan met een donkergroene fiesta met een ferraristickertje op zijn voorscherm.
ikke tegen mijn vrouw: kijk daar nou staat er weer eentje die denkt dat die een snelle auto heeft (hij stond te gassen en allemaal kijken naar mij)
ikke lachu en dacht die laat ik mijn achterlichten zien en rubber ruiken
springt het licht op groen en wat denk je verdorie
pas over de brienenoordbrug bij een snelheid van boven de 220 km/h kon ik hem pas echt voorbij en achter me laten
wel ff
gegeven, respect hoor want je zag er echt niks aan was gewoon een standaard fiesta om te zien

komt er zon dildo naast me staan met een donkergroene fiesta met een ferraristickertje op zijn voorscherm.
ikke tegen mijn vrouw: kijk daar nou staat er weer eentje die denkt dat die een snelle auto heeft (hij stond te gassen en allemaal kijken naar mij)
ikke lachu en dacht die laat ik mijn achterlichten zien en rubber ruiken

springt het licht op groen en wat denk je verdorie
pas over de brienenoordbrug bij een snelheid van boven de 220 km/h kon ik hem pas echt voorbij en achter me laten

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
dat zijn wel mooie projecten ja