5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Mooie RS! Alleen die achterbumper is niet echt mijn smaak? Deze stond te koop in badhoeverdorp toch? Dacht hem op marktplaats gezien te hebben recentelijk. Heb je er nog plannen mee?
achterbumper is idd smaak. Ik vind hem niet verkeerd. Ik denk dat hij niet egt tot zijn recht komt door de kleine velgen. Dit is dan ook iets wat er in de toekomst gaat gebeuren.
Ook wil ik kijken wat er mogenlijk is qua restyle voor de parkeerdeukjes. Ook verlagen is iets wat in de toekomst gaat gebeuren en handgrepen en stootstrip laten spuiten. Verder ga ik gewoon genieten van de power die de rs heeft.
Foto van onder de kap. Die Pipercross filter klinkt echt goed. Volgens de ktec site zou die 7+ Bhp moeten opleveren. Nou weet ik niet of ik dat moet geloven maar lekker klinkt het wel.
Patrick.B schreef: Hier en daar wel een deukje of een pitje maar ach]
als het een beetje mee zit laat ik volgende week een hoop kleine parkeerdeukjes weghalen voor een zacht prijsje. Dan is de gehele auto deukvrij
dit is helaas een weekje uitgesteld. Echter heb ik wel een update. Ik heb het gaas van mijn mistlampen eraf getrokken en de coldairintake verplaatst. Ook heb nieuwe mistlamphouders besteld maar die waren nog niet binnen omdat de fabriek in belgie plat zou liggen
De oude waren zou verneukt door het kit dat ik die niet meer terug wilde. Ik heb als het mee zit van de week weer 2 mistlampen met 2 nieuwe frisse houders.
Ook heb ivm met het afbreken van mijn linkervoorveer een nieuw verensetje geplaatst. 25 mm omlaag. Ik wil niet extreem naar benee want het moet vooral rijbaar blijven.