Léon => seat ibi Total loss, binnenkort opzoek naar een C

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Leon schreef:http://www.biesheuvel.nl/ENGINE/main.ph ... mdv006.jpg

is dit wat?

heb wel eens gehoord dat de DV open blijft staan als de motor stationair loopt, en bij deze DV niet, past die eigenlijk wel op en 5, omdat er staat 1.8 T (seat Golf enz..)

Wie heeft ervaring met deze DV [/url]

je moet de DV0004 kopen van Forge, met een gtt aansluitset, klinkt prachtig.

die DV006 is een closed loop valve
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
5gt8vturbo

nou je heb twee aansluitingen voor je intercooler slangen die zijn veel kleiner. die zijn niet 60 rond dus vandaar dat ze niet passen het slangetje is wel gelijk. voor dat je hem koopt kan je die van mij wel ophalen kan je kijken of je er iets mee kan! hij ligt mij toch in de weg want ik heb hem steeds in m`n handen.

ps bij biesheuvel 10% korting op dumpvalves :worship:
Leon
Contacteer:

wil het wel eens proberen. moet alleen nog effe de kleppen stellen, en zal je dan eens bellen voor een afspraak in spijk :wink: :D
Leon
Contacteer:

nog een vraagje, wat voor batterij(en) moeten in een afstand bediening van de CV van een 5?

grt leon

p.s. wie kan me effe fijn uitleggen hoe ik foto's in mn topic kan krijgen? snap er nog steeds geen bal van (S)
GerryTT

http://photobucket.com/ Als je je hier aanmeld kun je je foto's gratis uploaden
Bram

CR2025 uit m'n hoofd... zou ook CR2032 kunnen zijn....
Steven
Car: M536

*schroeft AB open*

Hmm de CR code staat niet op de batterijtjes.
Wel Varta V10GA+
1nsane

GerryTT schreef:http://photobucket.com/ Als je je hier aanmeld kun je je foto's gratis uploaden
http://www.imageshack.us is veeeeeel tjiller, gewoon nix te aanmelden, gewoon uploaden, je krijgt een voorgekauwde forum link en gaan met de banaan :P
5gt8vturbo

was vandaag bij biesheuvel, en heb gelijk gegekeken voor die dv voor je nou de aansluitingen voor die dv die jij had gezien die was misschien 15mm groot ipv 60mm. dus die gaat echt niet passen. je kan hem nog steeds ophalen en kijken of je hem kan plaatsen maar ik wens je veel suc6
Leon
Contacteer:

zo, gelijk maar is effe testen of "mijnalbum.nl" wat is. Bij deze een foto om te kijken of het werkt, is trouwens mn normale dagelijkse auto :smoke: :lol:

[img]http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... &id=302104[/img]
Leon
Contacteer:

wat doe ik nou verkeerd? :D
-PAZ-
Über-Spammer

op de een of andere manier werkt dat via mijnalbum.nl niet zo lekker, lukt bij mij ook niet
1nsane

http://www.imageshack.us/ --> fotos hosten met thumbnails + je krijgt voorgekauwde code

http://photobucket.com/ --> moet je je eerst ff aanmelden, dan ook gratis fotos uppen ook hier krijg je voorgekauwde code
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

pleur het nou gewoon op die speciale rtc uploader van Priyantha, :wink:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Leon
Contacteer:

tijdje stil geweest, maar nu eindelijk weet wat vooruitgang (beetje maar)
mistlichten weer gemonteerd in bumper, draadjes opnieuw getapt, en schoongemaakt, moet ze alleen nog aansluiten. zaterdag in nieuwendijk geweest bij biesheuvel, heb ik een forge dumpvalve gehaald, met keflar membraam, dat kan niet scheuren ofzo???!!! zal wel :D

vanavond monteren, mn schoonvader gaat mn kleppen stellen, en als het goed is, kan ik me gaan richten op de buitenkant/ carroserie

tot zover

grt leon
Heerlijk weer een franse auto
JiggyMF

Leon schreef:tijdje stil geweest, maar nu eindelijk weet wat vooruitgang (beetje maar)
mistlichten weer gemonteerd in bumper, draadjes opnieuw getapt, en schoongemaakt, moet ze alleen nog aansluiten. zaterdag in nieuwendijk geweest bij biesheuvel, heb ik een forge dumpvalve gehaald, met keflar membraam, dat kan niet scheuren ofzo???!!! zal wel :D

vanavond monteren, mn schoonvader gaat mn kleppen stellen, en als het goed is, kan ik me gaan richten op de buitenkant/ carroserie

tot zover

grt leon
Weet ik gelijk weer wie je bent op de RTC, ik was er met die ouwe kale als meubilair :D
Is het aansluiten al gelukt?

We want pics!

grtz Jiggy
Leon
Contacteer:

JiggyMF schreef:
Leon schreef:tijdje stil geweest, maar nu eindelijk weet wat vooruitgang (beetje maar)

tot zover

grt leon
Weet ik gelijk weer wie je bent op de RTC, ik was er met die ouwe kale als meubilair :D
Is het aansluiten al gelukt?

We want pics!

grtz Jiggy

oh... ben jij jiggy!!!!! ik gaat m vanavond aansluiten. ben echt benieuwd. ik zal is foto's in dit topic gaan zetten, maar steeds als ik ze opload, zegt pirantya (ofzo) dat ze te groot zijn, dus van de week effe foto's maken met lage resolutie, en dan uploaden

grt leon
JiggyMF

hehe ben benieuwd, laat maar weten of het gelukt is!

grtz Jiggy
Leon
Contacteer:

en ja hoor!!!!!!! wanneer ik nu mn gas los laat of ik schakel dan hoor ik het geweldige geluid die de dumpvalve produceert!!!!! geweldig :worship:

kleppen zijn ook gesteld, moet eigenlijk een keertje opnieuw met een koude motor, en dan is die motorisch weer goed! foto's komen echt waar, maar wanneer weet ik nog niet :D
Leon
Contacteer:

:( ik wordt gek van die 5 man!!!! niet willen starten, omdat binnen 12 uur mn accu niet genoeg stroom meer heeft om mn startmotor goed rond te laten draaien, roest (veel) rond de voorruit!!! deuken, kraakjes!! alles. Deze zomer rij ik er nog mee, en ben opzoek (al bijna gevonden denk ik) naar een schuur/garage om mn auto te stallen, en helemaal te gaan strippen!!!!

Wat ik wil gaan doen is het volgende:
motorisch:
- revisie set
- nieuwe versnellingsbak
- Alles samco en mooi schoon, en dik en snel en veel pk's :D

de rest:
carrosserie helemaal terug brengen in topstaat!!

En foto's komen echt binnenkort

grt leon :)
JiggyMF

Leon schreef::( ik wordt gek van die 5 man!!!! niet willen starten, omdat binnen 12 uur mn accu niet genoeg stroom meer heeft om mn startmotor goed rond te laten draaien, roest (veel) rond de voorruit!!! deuken, kraakjes!! alles. Deze zomer rij ik er nog mee, en ben opzoek (al bijna gevonden denk ik) naar een schuur/garage om mn auto te stallen, en helemaal te gaan strippen!!!!

motorisch:
- revisie set
- nieuwe versnellingsbak

de rest:

Daar ben ik ook naar op zoek, als ik wat vind voor meerdere auto's hoor je t wel (omgedraaid ook he :D ) is altijd gezelliger namelijk, in je uppie sleutelen schiet niet op.

grtz Jiggy
5gt8vturbo

Leon schreef::( ik wordt gek van die 5 man!!!! niet willen starten, omdat binnen 12 uur mn accu niet genoeg stroom meer heeft om mn startmotor goed rond te laten draaien, roest (veel) rond de voorruit!!! deuken, kraakjes!! alles. Deze zomer rij ik er nog mee, en ben opzoek (al bijna gevonden denk ik) naar een schuur/garage om mn auto te stallen, en helemaal te gaan strippen!!!!

motorisch:
- revisie set
- nieuwe versnellingsbak

de rest:

Volgens mij hebben wij in vlaaardingen nog wel wat ruimte. kennen we mekaar misschien ook nog wel eens helpen.

heb trouwens een email gestuurd naar biesheuvel voor die meter: 185 euro compleet. zal zeker nice worden in m`n turbootje. :D
Leon
Contacteer:

zo duur metertje!!! maar zag er wel gaaf uit!!!!! moet effe kijken voor vlaardingen, want ik wil m echt helemaal uit elkaar, ook motorblok eigenlijk :D
5gt8vturbo

hebben wij ook vaak gedaan alleen werd dan dan auto naar buiten gereden een stukkie en achterin het blok gedemonteerd.

metertje is zeker gaaf. maar ja als je twee aparte meters koopt inc sensors zal je niet veel goedkoper uit zijn.
Leon
Contacteer:

nou zou het doen dan :D

is er in vlaardingen nog een box dan?
5gt8vturbo

ik zal het ff voor je navragen. er zijn er laatst een hoop vrij gekomen. ik laat het je wel ff weten.
Leon
Contacteer:

is goed bedankt (Y)
JiggyMF

Wat voor meter?? (kan t ff niet volgen)

@leon, foto's! :D

grtz Jiggy
Leon
Contacteer:

JiggyMF schreef:Wat voor meter?? (kan t ff niet volgen)

@leon, foto's! :D

grtz Jiggy
foto's komen echt!!!!! beloof het

die meter moet je vragen aan 5gt8vturbo

grt leon
Leon
Contacteer:

afgelopen dinsdag 21 geworden. LEUK!!!! maar wat ik kreeg was ook gaaf, van mn broertje een model auto 1:18 van een rode 5 turbo, echt alles mooi op afgewerkt, echt gaaf!

Van mn schoonouders een turbo drukmeter gekregen, mooi formaat!!!!! Ben er zeer blij mee, kan mooi boven mn radio in mn dubbeldins middenconsol, vraag ik volgend jaar een olie temp. meter :lol: .

binnenkort heb ik 3 weken vakatie effe een paar :foto: maken
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Leon schreef:...binnenkort heb ik 3 weken vakatie effe een paar :foto: maken
Waarom zou je fotoos maken? je zet ze toch niet online :D :D :D

in ieder geval gefeliciteerd (Y)
Leon
Contacteer:

dankje,

probeer ze echt wel online te zetten. komt goed. 3 weken vakantie in OUDDORP!!!! dus je mag m ook wel live komen bekijken :wink:
5gt8vturbo

Leon schreef:dankje,

probeer ze echt wel online te zetten. komt goed. 3 weken vakantie in OUDDORP!!!! dus je mag m ook wel live komen bekijken :wink:
gefeliciteerd, ga je lekker ver weg met vakantie! :p :lol:
Leon
Contacteer:

:lol: ik heb heimwee!!! :p :wink:

Nee, is wel lekker hoor daar. Je hebt daar echt wel het gevoel dat je op vakantie bent, terwijl je +- 15 km ben verwijderd van je eigen woonplaats.
Plaats reactie