GTT project Paz. VERKOCHT!!

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Donleben
Contacteer:

PtrGte schreef:yep...is verplicht, twee aan de zijkant, of eentje in het midden...

ik zou hem ONDER de bumpert hangen...is da ook geen optie?
Gewoon eronder met verlichting en houder.
Als je hem wat schuin monteert, dan is dat ook wel goed voor de nachtelijke flitsen :foto:

Als je creatief genoeg bent kun je hem misschien ook in de bumper verwerken met een uitsparing.
Hetzelfde effect als een Clio I. Staat volgens mij ook erg netjes.
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
-PAZ-
Über-Spammer

ik geloof dat er hier veel dezelfde menig hebben 8) 8) , vin zelf ook wel mooier mer nr plaat houder, maar jah dat ie dan onder de bumper uit komst is weer minder. maar dat bekijken we nog wel.

net klaar met het monteren van mijn gevlochten remslangen achter, ging allemaal perfect tot dat ik men remmen wilde gaan ontluchten, links achter zat de ontluchtings nippel er afgebroken in, proberen uitboren, en opnieuw draad in tappen, maar dat ging dus niet echt volgens plan, nu maar opzoek naar een andere remklauw.

soms zit het mee, meestal niet :@
R5GTT. Drive it like you stole it
jeroen.k

Ach je uitlaat steekt er straks ook onderuit...dus dat kleine stukje houder maakt ook niet uit ;)
-PAZ-
Über-Spammer

jeroen.k schreef:Ach je uitlaat steekt er straks ook onderuit...dus dat kleine stukje houder maakt ook niet uit ;)

denk het niet, zit een side-pipe onder namelijk 8) 8)
-PAZ-
Über-Spammer

hier weer even een update

laatste tijd niet echt veel tijd gehad voor de gtt, maar toch wel het een en ander gedaan, vooral veel van die kleine dingetjes waar je stiekem veel te veel tijd insteekt, heb nu ook achter raam en voorste zij ramen geblindeert, luchthapper passent gemaakt in motorkap.spiegels gepast en geschuurt.
hoop alleen dat men spuiter binnenkort es tijd heeft. want het word tijd dat ie in de grondverf staat. maarjah, hij spuit em weer rood in het zwart als je begrijpt wat ik bedoel 8) dus het moet allemaal tussendoor.

verder ben ik zeer dringend opzoek naar een goede remklauw voor links achter, wie o wie helpt me uit de brand
5gt8vturbo

paz-maniac schreef: verder ben ik zeer dringend opzoek naar een goede remklauw voor links achter, wie o wie helpt me uit de brand
volgens mij heb ik er nog eentje liggen weet het niet helemaal zeker. en als ik hem heb ook niet of het nippel er nog opzit. maar ik ga voor je kijken.
ziet er verder netjes uit.
hoop niet dat als hij hem rood. "zwart" spuit jij ook rood staat. :lol:
Steven
Car: M536

Je kunt die klauwen ook laten reviseren en die nippel eruit laten halen (en nieuwe erin uiteraard).

Verder kun je ook prima op de remleiding onlutchten, heb ik laatst ook gedaan en ging perfect.
-PAZ-
Über-Spammer

5gt8vturbo schreef:
paz-maniac schreef: verder ben ik zeer dringend opzoek naar een goede remklauw voor links achter, wie o wie helpt me uit de brand
volgens mij heb ik er nog eentje liggen weet het niet helemaal zeker. en als ik hem heb ook niet of het nippel er nog opzit. maar ik ga voor je kijken.
ziet er verder netjes uit.
hoop niet dat als hij hem rood. "zwart" spuit jij ook rood staat. :lol:
dat zal wel mee vallen, heb ook het nodige aan zijn auto gedaan, dus dat word allemaal netjes geregeld
Laatst gewijzigd door -PAZ- op zo 5 sep 2004 14:53, 2 keer totaal gewijzigd.
-PAZ-
Über-Spammer

Steven schreef:Je kunt die klauwen ook laten reviseren en die nippel eruit laten halen (en nieuwe erin uiteraard).

Verder kun je ook prima op de remleiding onlutchten, heb ik laatst ook gedaan en ging perfect.
ontluchten zal niet gaan, reviseren ook niet, ontluchtingsnippel zat er in met loctite en nu is alle draad eruit, heb al geprobeerd om er m8 draad in te tappen dat ging ook niet, klauw is nu rijp voor oudijzer bak
pierre

mijn achterste remklauwen zijn ook vervangen omdat een nippel vast zat en de andere ontbrak.
was veel werk omdar beide handrembussen aan de klauw muurvast zaten, moest losgezaagd worden.
die klauwen gaan nu ook naar Hoogovens.
-PAZ-
Über-Spammer

heb je dan gereviseerde klauwen gekocht, of nieuwe.
heb vandaag effe prijs opgevraagd van nieuwe klauw, maar 200 euri voor een remklauw vin ik toch beetje veel. eerst maar eens kijken of ik aan een goede gebruikte klauw kan komen
pierre

paz-maniac schreef:heb je dan gereviseerde klauwen gekocht, of nieuwe.
heb vandaag effe prijs opgevraagd van nieuwe klauw, maar 200 euri voor een remklauw vin ik toch beetje veel. eerst maar eens kijken of ik aan een goede gebruikte klauw kan komen
ik heb remklauwen gekregen voor....niks ?
ik heb namelijk 4 kisten met gt turbo onderdelen op 12 juli uit Arnhem gehaald, tegen betaling van 2 kratjes bier.
hier zat erg veel in wat ik kon gebruiken, waaronder achterste remklauwen, erg toevallig zocht ik die nou net.
Daniël W.
Car: 5TL-T

ga je em ook rood houden? of mss een flip? met goud ofzo...zou wel strakjes staan.

voor de rest (Y) (Y) keep up the good work (and the posts :p )
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
-PAZ-
Über-Spammer

thanks

hij blijft rood, ik zat eerst te denken om em in twee kleuren te spuiten. de koets in een andere tint rood dan verbreders en bumpers enzo, maar daar ben ik vanaf gestapt.
watvoor rood het word ben ik nog niet helemaal uit, wel wat speciaals :D , kmoet het nog eens overleggen met mijn spuiter. het ziet er naar uit dat hij na dit weekeind verhuist naar het schadebedrijf dus dan gah ik een leuk kleurtje uitzoeken
pierre

glitter rood, fluorescerend.
Erik (Schepjes)
Contacteer:

pierre schreef:glitter rood, fluorescerend.
ZoŽn botsauto kleur?? :)
-PAZ-
Über-Spammer

Erik (Schepjes) schreef:
pierre schreef:glitter rood, fluorescerend.
ZoŽn botsauto kleur?? :)

dat zou ook nog kunnen natuurlijk, maar ik denk dat ik toch wel een ander kleurtje neem :)
-PAZ-
Über-Spammer

zo vanavond was het eindelijk zo ver, alles ingeladen en met de auto naar de spuiter gereden, op het gemakje want ik had de platen er maar even opgehangen en zonder lichten enz val je toch best wel op :D , dump valve hoor je echt super wanneer je zonder kap rijd (Y) (Y) . morgen nog even het schuur werk nalopen dan ontvetten en afplakken dan zou als alles mee zit donderdag avond de grondverf erop gaan :) :)

nu net nog even een leuk kleurtje uitzoeken en dan komt het helemaal goed met de gtt

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAAKEV ... 9692757001[/img]
Laatst gewijzigd door -PAZ- op ma 13 sep 2004 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivo
Über-Spammer

Gehe....ik ken deze GT ook al een tijdje...., nog mee gweest naar Frankrijk 2003... :)
Ben echt heel erg benieuwd naar het resultaat van deze auto..., wanneer gaan we hem voor de eerste keer zien op een meeting...?

Succes man... (Y)
Tom
Moderator
Car: MB

och, is dat de lange dop 13 (ofzo) auto :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-PAZ-
Über-Spammer

Tom schreef:och, is dat de lange dop 13 (ofzo) auto :lol:
lange dop 13?? leg es uit
-PAZ-
Über-Spammer

Ivo8hoven schreef:Gehe....ik ken deze GT ook al een tijdje...., nog mee gweest naar Frankrijk 2003... :)
Ben echt heel erg benieuwd naar het resultaat van deze auto..., wanneer gaan we hem voor de eerste keer zien op een meeting...?

Succes man... (Y)
kweet niet wanneer hij de eerste meeting gaat zien, als het meezit duurt het niet zo heel lang meer voor ik weer kan rijden, maar helemaal af zal hij wel nooit zijn, daarvoor zit er nog te veel in de planning, interieur moet nog aangepakt worden, en onder de kap wil ook het nodige veranderen, maar dat is voor later eerst maar weer eens zorgen dat ik kan rijden en de rest is voor later
Ivo
Über-Spammer

Klopt idd Tom...weheee.... :lol: wel goed opgelost toen.... (Y)

Martijn was met zn GT mee naar Frankrijk vorig jaar zomer, we gingen naar GTI Magnycourse....(sommige zijn er helaas nooit aangekomen (S) ) maar Martijn dus wel met zn wagen.... :wink:
Hij had een waterslang lekkage, en die slang had nou net niemand bij zich, toen kwam Steven op het Briljante idee om er een lange dop 13 tussen te steken, en met slangeklemmen alles weer vast te ztten..., en we kondan na 5 minuten weer verder.... :D
-PAZ-
Über-Spammer

kijk das nou nog es handig opgelost (Y) (Y) MC quiver of hoe heet die vent is der nix bij :D :D
Steven
Car: M536

Jajajajaja dat waren nog eens prachtige tijden, ik lekker in de brandende zon me fikke vebranden aan de nog hetere koelvloeistof :D

En die dop heeft er daarna nog 1000-en km's dienst gedaan en is nooit meer opgedoken ;)

Kep trouwens de hele vakantie toen meegereden (en zelf getourt) met Martijn. Ding liep echt lekker.
-PAZ-
Über-Spammer

zo vanavond weer lekker bezig geweest, het schuurwerk is nu helemaal klaar, en de auto en alle losse onderdelen zijn ontvet. morgenavond gaan of de auto of alle losse delen voorde eerste keer de spuitcabine in voor een laagje grondverf

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQD*AqMV ... 3810045793[/img]

roy bezig aan het laatste schuurwerk

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDxAqUV ... 3818572098[/img]

helemaal klaar geschuurt, stof afgeblazen. en klaar om ontvet te worden

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAQA6YV ... 3835570624[/img]

in de dakspoiler zaten nog een paar putjes dus deze maar even geplamuurt en geschuurt
Laatst gewijzigd door -PAZ- op di 14 sep 2004 20:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Ivo
Über-Spammer

zie nix...... :p
-PAZ-
Über-Spammer

fotoŽs werken weer :)
pierre

paz-maniac schreef:fotoŽs werken weer :)
ik krijg nog geld van jou, t'is niet veel slechts 16,56 euro. postbank 4221339
voor de geleverde luidsprekerroosters.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

NiceNiceNice!!! (Y) :worship:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-PAZ-
Über-Spammer

pierre schreef:
paz-maniac schreef:fotoŽs werken weer :)
ik krijg nog geld van jou, t'is niet veel slechts 16,56 euro. postbank 4221339
voor de geleverde luidsprekerroosters.
is al onderweg hoor, had voutje gemaakt met je reking nr dus was het terug geboekt naar mijn nr. dus vandaar dat het wat langer duurt
mijn excusses daarvoor
R(ay)Si

Kon dat niet via PM? Nou lijkt het net een wanbetaler (N)

Ben benieuwd naar je kleurtje :) (Y)
Alleen nog maar VW!
-PAZ-
Über-Spammer

zo kben net weer terug van het autoschadebedrijf, kleurtje uitgezocht :) .

toen alle losse onderdelen bumpers, verbreders enz enz nog eens goed ontvet en toen zijn ze gespoten eerst met een kunstof primair en daarna drie lagen grondverf. dit kan nu drogen en morgen word de auto zelf gespoten daarna gaan we hem een weekje laten staan om de lak te laten uitharden. en dan kan er weer geschuurt worden.

hier nog even een paar fotoŽs van vanavond

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAdA6gV ... 3878149178[/img]

begonnen met dicht plakken want morgen gaat de auto de spuitcabine in voor een laagje grondverf

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAdA6cV ... 3860030779[/img]

alles nog 1 keer ontvet en een plekje geven in de spuitkabine

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDdAqkV ... 3886575268[/img]

eerst een laagje kunstof primair erop zodat de verf goed hecht

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAAKEV ... 3895399040[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDrAqIV ... 3904672988[/img]

alles netjes in 3 laagjes grondverf

ik zie het weer helemaal zitten, kan ondertussen bijna niet w88 om er eindelijk weer eens mee te gaan rijden :)
Laatst gewijzigd door -PAZ- op za 18 sep 2004 18:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Vos

netjessssssss :worship:
Clio 16v.....
Patrick L.

je werkt in ieder geval met profi spullen, dat scheelt een hoop, ben benieuwd naar de nieuwe kleur, succes verder (Y)
Plaats reactie