Je hebt de Golf gelukkig nog!

iddIvo8hoven schreef:Zn bak zal wel gewoon vervangen of gereviverft moeten worden denk, maar dat komt goed..![]()
En dat ie nat is vanbinnen komt waarschijnlijk door dat er geen plastic schermkappen tussen de deurpanelen zitten.....
Klopt, die zitten er niet, maar denk ook even aan de achterklep.Ivo8hoven schreef:Zn bak zal wel gewoon vervangen of gereviverft moeten worden denk, maar dat komt goed..![]()
En dat ie nat is vanbinnen komt waarschijnlijk door dat er geen plastic schermkappen tussen de deurpanelen zitten.....
Is rtc Markt voorIvo8hoven schreef:Hier nog even de foto van de PH I die dus vanaf heden <CENSUUR> is.....:
http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_ron.JPG
met een fris bakkie eronder wel hoor Riel!Riël schreef:Ik hoop dat ie het houdt dan ? Raggen in 1 en 2
We hebben er een gevonden trouwensRonnie B. schreef:met een fris bakkie eronder wel hoor Riel!Riël schreef:Ik hoop dat ie het houdt dan ? Raggen in 1 en 2
ik zat nog steeds op jou telefoontje te wachten .?
maar dit wordt ook wel een leuk project...
Lex dat is geweldig van je!Bedankt dat je aan ons denkt!Lex schreef:Ik denk dat ik zo nog wel wat reserve onderdelen over heb. Ik hou ze wel apart
Ik maakte maar een dolletje met je hoor Riel!Riël schreef:We hebben er een gevonden trouwensRonnie B. schreef:met een fris bakkie eronder wel hoor Riel!Riël schreef:Ik hoop dat ie het houdt dan ? Raggen in 1 en 2
ik zat nog steeds op jou telefoontje te wachten .?
maar dit wordt ook wel een leuk project...Sorry, maar nu komt staat er voor 't vijfje een ongeveer dezelfde toekomst te wachten toch ?