Remco T. schreef:Ik kom misschien volgende week wel als mn nieuwe velgjes eronder zittenmoest gister mee met uhm
soort afdansen van mn broer..

wat voor velgen?
Remco T. schreef:Ik kom misschien volgende week wel als mn nieuwe velgjes eronder zittenmoest gister mee met uhm
soort afdansen van mn broer..
Gaaf wat voor afdansenle mouton noir schreef:Remco T. schreef:Ik kom misschien volgende week wel als mn nieuwe velgjes eronder zittenmoest gister mee met uhm
soort afdansen van mn broer..gaaf.
wat voor velgen?
ha john je hebt toch niet een van die kleine katjes latenJohn B schreef:Gaaf wat voor afdansenle mouton noir schreef:Remco T. schreef:Ik kom misschien volgende week wel als mn nieuwe velgjes eronder zittenmoest gister mee met uhm
wat voor velgen?![]()
![]()
![]()
![]()
Zo blijf je lachu hier he
was eigenlijk van plan dat niet te zeggen dus geef jullie even een richting die je op moetle mouton noir schreef:ha john je hebt toch niet een van die kleine katjes latenJohn B schreef:Gaaf wat voor afdansenle mouton noir schreef:Remco T. schreef:Ik kom misschien volgende week wel als mn nieuwe velgjes eronder zittenmoest gister mee met uhm
wat voor velgen?![]()
![]()
![]()
![]()
Zo blijf je lachu hier he
tatoeren he'lol 3 uur baba
le mouton noir (sandy) schreef:ja jongens en meisjes wie o wie komen er 11 juni
zeker---------------------
-sandy&margot clio 16v
-TwingoPurpleMonster +neef
-
-
-
--------------------------
niet zeker
-
-
-
-
-
-
-
hope 2 c u there
merwehal= kartbaanTwingoPurpleMonster schreef:Zeker! samen met mij neef (hij rijd met me mee) Bij Merwedehal Kartbaan of Ijshal?
ik hoop wel dat het drukker word, 3 auto'sTwingoPurpleMonster schreef:Zeker! samen met mij neef (hij rijd met me mee) Bij Merwedehal Kartbaan of Ijshal?
le mouton noir (sandy) schreef:le mouton noir (sandy) schreef:ja jongens en meisjes wie o wie komen er 11 juni
zeker---------------------
-sandy&margot clio 16v
-TwingoPurpleMonster +neef
-
-
-
niet zeker
-gideon-b
-
-
-
-
-
-
hope 2 c u there
Hoe kom je daar nou bij Andre?André ter Velde schreef:Was wel een leuk fikkie in Dordrecht afgelopen vrijdagavond.
HEE, pm je mij dan ook ffle mouton noir (sandy) schreef:volgende keer pm ik je wel ff als we naar leiden gaan, ene voor dat filter kan je opa ff pmen
hij helpt je graag
ik doe datGideon B schreef:HEE, pm je mij dan ook ffle mouton noir (sandy) schreef:volgende keer pm ik je wel ff als we naar leiden gaan, ene voor dat filter kan je opa ff pmen
hij helpt je graag![]()
gaan wij ook weer mee
Ronnie B. schreef:Of hou gewoon het Leiden topic in de gaten, weten we tenminste wie er ongeveer allemaal komen.
idd, alleen is het leuker om met een groep te rijdenle mouton noir (sandy) schreef:Ronnie B. schreef:Of hou gewoon het Leiden topic in de gaten, weten we tenminste wie er ongeveer allemaal komen.Maar natuurlijk doen wij dat ook
kom wel denk ik, stuur maar ff PM dan.Ro schreef:Hey,
Zijn er nog mensen die misschien vrijdag nog zin hebben in een meeting of zien we elkaar op de automaxx wel voor die mensen die gaan ???
Nou ik zie wel.
Groeten allemaal
wij zittenRo schreef:Hey,
Zijn er nog mensen die misschien vrijdag nog zin hebben in een meeting of zien we elkaar op de automaxx wel voor die mensen die gaan ???
Nou ik zie wel.
Groeten allemaal