En denk niet dat het eeuwen duurt hoor, je zit zo op de 160 / 170, alleen de laatste 10 km duren even.....

Is dat een 1.2 8V of 1.2 16V ??Ivo8hoven schreef:183 km/u is haalbaarVosje schreef:volgensmij heeft stefan er al 180 mee gereden![]()
Hé slimmerik, vertel dan ook even wat een 8V haalt...Ivo8hoven schreef:.....nadenken ......
Helemaal mee eens, je zit zo met die gekke 16V op 170Ivo8hoven schreef:Ik vind het echt verbazinwekkend joh, ik had het zelf ook nooit gedacht tot de dag dat ik er een mee kreeg van de zaak....![]()
En denk niet dat het eeuwen duurt hoor, je zit zo op de 160 / 170, alleen de laatste 10 km duren even.....
Hey hoor ik nou iets over een Twingo meeting??DJ-Jasper schreef:Cool cool cool...binnenkort TWINGO MEETING
Kost dat?dtune_stefan schreef:Ik heb net ook een ander radio gekocht en wel de Pioneer DEH P77MP.
[img]http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf ... _p77mp.jpg[/img]
De radio klinkt super, vele malen beter dan de JVC die ik had, echte aanrader
graag gedaan hoor was niet zo heel veel werk hoordtune_stefan schreef:Super gedaan p@tb@t![]()
399 pleuro bij de mediamarktRick D. schreef:Kost dat?dtune_stefan schreef:Ik heb net ook een ander radio gekocht en wel de Pioneer DEH P77MP.
[img]http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf ... _p77mp.jpg[/img]
De radio klinkt super, vele malen beter dan de JVC die ik had, echte aanrader
Ja cool he, wie gaat het geheel "even" in gang zetten5 GTX schreef:Twingo meeting?????????? Cooool.... Daar wil ik wel een eindje voor rijden![]()
Als er genoeg animo voor is, moet er wel een poging gewaagd worden d8 ik zo.....meeting coordinator Tom aanwezig??????Neobyte schreef:Ja cool he, wie gaat het geheel "even" in gang zetten5 GTX schreef:Twingo meeting?????????? Cooool.... Daar wil ik wel een eindje voor rijden![]()
?
Prik een datum en een plaats en je hebt tom helemaal niet nodig. Kijk maar hoe dat is gegaan met bv. de williams, 19 en nieuwjaarsmeeting.5 GTX schreef:Als er genoeg animo voor is, moet er wel een poging gewaagd worden d8 ik zo.....meeting coordinator Tom aanwezig??????
zo serieus bedoelde k nou ook weer niet Frits..Frits schreef:Prik een datum en een plaats en je hebt tom helemaal niet nodig.5 GTX schreef:Als er genoeg animo voor is, moet er wel een poging gewaagd worden d8 ik zo.....meeting coordinator Tom aanwezig??????
Gr. Frits
Had ik toch 50milimerters kunnen halendtune_stefan schreef:Zo, weer effe verder met mijn topic. Vandaag heb ik mijn verlagingsveren binnen. Het zijn Weitec veren met een verlaging van 50/40mm. Veelal raden mensen die af met originele schokdempers, maar ik heb veel informatie gehaald van de duitse twingo sites en mensen reden hiermee zonder problemen. We zullen zien hoe het gaat
195/45/14 past waarschijnlijk wel, maar ik weet niet of het ook past met de verlaging. Kijk even naar dit topic: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 28#1374228dtune_stefan schreef:Ik ben nu aan het kijken voor velgen, maar ben eigenlijk benieuwd of een 195-45-14 band op een 6J velg past en of het ook nog mooi staat? Met welke velgbreedte rijden de andere twingo rijders hier?