Beter is het allemaal haalbaar

suc6.
Doe het voor een quaterpounder menuutje supersize.Steven schreef:Ow nu toch ff voorzichtig worden eh... een macshake
Ik doelde meer op dat dit soort planningen vaak niet gehaald worden.
tegen betaling ken ik wel iets omrijden hoor....Steven schreef:Grmmff ff vanacht naar het zuiden rijden voor wat sabotage-praktijken
Gaat veels te snel dit.
Ja zijn aangekomen, thanks nog een keer. Helaas waren dit de schema's voor elektrische ramen en niet voor de CVjean-paul schreef:tegen betaling ken ik wel iets omrijden hoor....Steven schreef:Grmmff ff vanacht naar het zuiden rijden voor wat sabotage-praktijken
Gaat veels te snel dit.
zijn de schema's nog aangekomen??
Ja dat dacht ik ook al.REMCO-X schreef:Ziet er al goed uit,maar wat zie ik nou? roest bij de achterbumper[img]http://d2k.dezeserver.nl/Tino/Project/2105links.jpg[/img]
Klopt heb er een tijd geleden een nieuw stuk in gelast omdat de bumperophanging weg gerot was.REMCO-X schreef:Ziet er al goed uit,maar wat zie ik nou? roest bij de achterbumper![]()
gelukkig maarTino schreef:Klopt heb er een tijd geleden een nieuw stuk in gelast omdat de bumperophanging weg gerot was.REMCO-X schreef:Ziet er al goed uit,maar wat zie ik nou? roest bij de achterbumper![]()
De lasnaad heeft een beetje oppervlakkige roest gekregen. Moet dit nog even bewerken voordat hij gespoten gaat worden.
Niets aan de hand