quadra gevonden !!!
-
- Contacteer:
Ehm, voor hetzelfde geld zit de dief hier ook al mee te lezen en weet ie dus precies wat ie wel en niet kan doen. Nou kan ie vrij weinig als de wagen nog in NL is, want de kans dat ie dan gespot wordt lijkt me vrij groot.
Waar brengt zo'n wagen nog veel geld op? Engeland? Wordt het niet eens tijd contact te gaan leggen met de RTOC in engeland?
Waar brengt zo'n wagen nog veel geld op? Engeland? Wordt het niet eens tijd contact te gaan leggen met de RTOC in engeland?
-
In Frankrijk staat de 21 turbo nog steeds in de top 10 van meest gestolen auto,s...
Althans , dat heb ik van Dennis (die met die hele sloot 21 turbo,s en waar jouw zwart leer vandaan komt)
Het is dus heel goed mogelijk dat hij ipv in polen ... nu in frankrijk ergens staat..
Zoals eerder aangegeven door iemand op dit machtig mooie forum .. goed de clubs in de gaten houden en misschien wel de clubs aanschrijven !
Natuurlijk kijk ik in mijn omgeving of ik hem misschien zie..
succes
Althans , dat heb ik van Dennis (die met die hele sloot 21 turbo,s en waar jouw zwart leer vandaan komt)
Het is dus heel goed mogelijk dat hij ipv in polen ... nu in frankrijk ergens staat..
Zoals eerder aangegeven door iemand op dit machtig mooie forum .. goed de clubs in de gaten houden en misschien wel de clubs aanschrijven !
Natuurlijk kijk ik in mijn omgeving of ik hem misschien zie..
succes
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
Ik zou graag nog wat meer info willen weten. Zoals het bouwjaar, kilometrage. Ik struin nl vaak auto verkoop sites af. En hieraan zou ik het dus mede kunnen herkennnen. Ik hoop echt dat ze die kerel ophangen als hij wordt gevonden.
!
Oh ja, en wielmaat etc. Gewoon alles waaraan ik nog meer zou kunnen herkennen.
Mzls en suc6

Oh ja, en wielmaat etc. Gewoon alles waaraan ik nog meer zou kunnen herkennen.
Mzls en suc6
Laatst gewijzigd door FrankR19 op wo 22 okt 2003 8:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Waar issie gestolen in Tilburg? Toch niet in de Kazernehof (in de buurt van de McDonalds)??
Daar worden helaas wel vaker autos weggehaald snachts. Ook ingebroken in autos en meer van dat soort shit.
Ik woon in ieder geval bij Tilburg, en kom er minimaal 1 keer per dag, dus zal het in de gaten houden.
Alhoewel ik denk dat je auto daar niet meer gezien zal worden.......
Polen zie ik ook niet zo gebeuren. Daar willen ze volgens mij geen Reno's.
Denk ook eerder aan Benelux en Frankrijk
Daar worden helaas wel vaker autos weggehaald snachts. Ook ingebroken in autos en meer van dat soort shit.
Ik woon in ieder geval bij Tilburg, en kom er minimaal 1 keer per dag, dus zal het in de gaten houden.
Alhoewel ik denk dat je auto daar niet meer gezien zal worden.......
Polen zie ik ook niet zo gebeuren. Daar willen ze volgens mij geen Reno's.
Denk ook eerder aan Benelux en Frankrijk
FF nog iets, wat voor uitlaat heeft de quadra standaard?? Een met 2 pijpen of iets wat op die EPS lijkt, dus ook met 1 pijp. En die foto is die onderbelicht? Is het echt lichtgrijs zeg maar als ie in de zon staat?? En ik moet echt ff het jaartal weten + de kilometers.....
-
- Contacteer:
Effe omhoog. 

-
- Contacteer:
Jammer van de schade, maar beter dat je hem terug hebt.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zozozozo...gelukkig istie terug. Wel flink balen van de schade natuurlijk maar toch...
Heeft de politie hem gevonden of iemand anders ?? En waar issie helemaal teruggevonden ?? Niks van de daders vernomen natuurlijk ??
Heeft de politie hem gevonden of iemand anders ?? En waar issie helemaal teruggevonden ?? Niks van de daders vernomen natuurlijk ??
-
- Über-Spammer
beter man. schade is klote maar je hebt hem terug.
-
- Moderator
- Car: Megane
gefeliciteerd
wie heeft hem terug gevonden?

wie heeft hem terug gevonden?
-
Van harte gefeliciteerd dat hij weer gevonden is !!
Heel jammer van de schade natuurlijk maar ben toch blij dat hij terug is !!
groet jasper
Heel jammer van de schade natuurlijk maar ben toch blij dat hij terug is !!
groet jasper
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
Goed man!
Fijn dat je hem weer terug hebt, al is het dan met schade. Maar dat is verzekeringswerk neem ik aan...

Fijn dat je hem weer terug hebt, al is het dan met schade. Maar dat is verzekeringswerk neem ik aan...

-
- Moderator
- Car: Megane
kijk zo zie je maar dat de politie wel zeker nuttig kan zijnFrank schreef:de politie heeft hem terug gevonden.
en er zat een alarm op.
Hij is Dongen gevonden.
-
- Contacteer:
Echtwel beter dat je hem weer terug hebt! Alleen wel jammer natuurlijk van die schade, maar dat is maar beter zo. Die schade is idd verzekeringswerk. Daarvoor is ook het Waarborgfonds. Je hebt wl geluk dat ze hem niet voor een ramkraak hebben gebruikt. Meestal steken ze de auto dan van binnen in de brand, om de sporen te vernietigen.Matijs schreef:Goed man!![]()
Hopelijk heb je hem gauw weer terug is de goede staat!
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Gefeliciteerd!! Hopelijk kan hij met wat verzekerings/waarborg fonds werk én zonder al te veel eigen weer in de oude staat terug gebracht worden.
SucceS!
SucceS!
Beter man 

hey gaaf kerel dat die terug is
.
inverband de carterpan,neem kontakt op met robert 001,die zal dat wel liggen hebben.
zet er nu elektriciteit op de klinken,pikken ze nooi meer

inverband de carterpan,neem kontakt op met robert 001,die zal dat wel liggen hebben.
zet er nu elektriciteit op de klinken,pikken ze nooi meer

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
gefeliciteerd mooi dat hij terug is .

Hmmm, iemand van het forum misschien?Marcel B. schreef:Je kan veel zeggen maar die dieven hadden er wel verstand van, zo'n auto jatten voor winkeldiefstal

Zooow das echt wel beter!
Ikzelf (geboren pessimist) had de moed eigenlijk al een beetje opgegeven. Maar toch fijn dattie terug is.
Die schade is klote, maar is dat niet verzekerd?
Suc6 met repareren en weer veel plezier gewenst met je strakke bak!
Ikzelf (geboren pessimist) had de moed eigenlijk al een beetje opgegeven. Maar toch fijn dattie terug is.
Die schade is klote, maar is dat niet verzekerd?
Suc6 met repareren en weer veel plezier gewenst met je strakke bak!
-
- Contacteer:
Ik ben blij dat je hem terug hebt. De schade is niet leuk, maar volgens mij ben je nou een beetje blijer dan een paar dagen geleden.
- Peter
- Peter